Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Nice workout Mcster, alleen dat met die tjik had je ff anders moeten regelen, geen duckwalk maar een rabbithump ofzo.:p

Lekkere been training. Lol die comments ook na elke set.
Wel best lang 1,5 uur voor 4 oefeningen.

Kwam trouwens met een soort van duckwalk t krachthonk uit, komt zo'n meid van achter de bar heel bezorgd naar me toe: 'gaat het?' Volgens mij zag ik dr best trashed uit :D

Een lekkere?

Maakt niet uit of ze lekker of niet, de aanraking van een meid in je schaamstreek is oo zo heerlijk yapyap!

Goeie training MCM, heb zelf ook een soort van hacksquat gedaan in smith, ging zelf ook niet zwaar in gewicht doordat atg heavy als 'n mofo was!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.084
Epic comment! Goed bezig man echt een sterke beentraining!

En ja, me jelly

:D

Uiteraard heb jij gezegd, nee het gaat helemaal niet! masseer me ff....:D

Laat ik maar niet openbaarmaken wat ik heb gezegd :D

Nice workout Mcster, alleen dat met die tjik had je ff anders moeten regelen, geen duckwalk maar een rabbithump ofzo.:p

Rabbithump :roflol:

Lekkere been training. Lol die comments ook na elke set.
Wel best lang 1,5 uur voor 4 oefeningen.

Een lekkere?

Ja was tijdens mn rust op mn iphone aan t tikken, past niet echt bij mn work-ethic maar boeie :o Was intens, veel breathingstyle en veel rust. Was best een mooie meid ;)

Maakt niet uit of ze lekker of niet, de aanraking van een meid in je schaamstreek is oo zo heerlijk yapyap!

Goeie training MCM, heb zelf ook een soort van hacksquat gedaan in smith, ging zelf ook niet zwaar in gewicht doordat atg heavy als 'n mofo was!

Whaha tijgert :roflol:

Zag t, ik verkeek me dr mooi op :P Goed om ff te doen in de zomer voor mij dacht ik zo.

Rawr xD - live updates tijdens je workout? Altijd grappig vind ik dat, bij is het als ik train net alsof ik heb gedronken ik praat maar wat onzin en ben het daarna vergeten:p
Als ik echt diep ga met bepaalde sets voornamenlijk

• #5.086
Ik vind t wel chill, kan ik gewoon nauwkeurig mn log bijhouden zonder dat ik heb "Ik doe nog wel twee sets met de zelfde reps want dat kan ik makkelijk onthouden" :P

Ik onthoud gewoon alles, high IQ ftw haha

Mooie training Mc!:D Lekker squatten tot je er bijna bij neer valt!

Ben nu toch wel benieuwd wat je tegen die check hebt gezegd!

Nice training man!

Zoals Dennis zegt, Grinden is anabool! Lekker gedaan dus!

Goed dat je weer eens een sportschool hebt opgezocht! :trollface:

wat heb je tegen die tjik gezegd.....

Heeft u een broodje mevrouw, ik heb der wel een lekkere worst voor:)

Hey wordt hier nog wel getraind?

• #5.095
Ik onthoud gewoon alles, high IQ ftw haha

Rawr xD - live updates tijdens je workout? Altijd grappig vind ik dat, bij is het als ik train net alsof ik heb gedronken ik praat maar wat onzin en ben het daarna vergeten:p
Als ik echt diep ga met bepaalde sets voornamenlijk

+1

zo moeilijk is een workout toch niet te onthouden :p

Feeling of acomplishment is toch daar als je meteen na een set je reps invoert ;) En t is niet dat ik t niet KAN onthouden, maar als ik t intik kan ik t loslaten. Whaha hoor mij emo doen.

Mooie training Mc!:D Lekker squatten tot je er bijna bij neer valt!

Ben nu toch wel benieuwd wat je tegen die check hebt gezegd!

Yeah. Zo voelde t wel, die 100kg was lichter in mn herinnering :sad:

:D

Thnx Geddie :)

Zoals Dennis zegt, Grinden is anabool! Lekker gedaan dus!

Idd, BAM!

Goed dat je weer eens een sportschool hebt opgezocht! :trollface:

:roflol:

wat heb je tegen die tjik gezegd.....

Heeft u een broodje mevrouw, ik heb der wel een lekkere worst voor:)

Neuh, ik ben heel beleefd hoor :D

Hey wordt hier nog wel getraind?

Ja was je bij grapjurk :roflol: Eerst trainen, dan daten met pomp, dan DBB. Thats how we roll :cool: Weet overigens nog maar half wat ik heb gedaan, zit met mn hoofd ergens anders inmiddels :p

DB Bench
10x20kg
10x26kg
4-6x30kg
4-6x28kg

Incline Bench WG, no arch
4-5x50kg 1 spot
4-7x40kg, voelde niet lekker in mn linker schouder. Rugby-rotatorcuff dinges kennelijk toch nog niet helemaal weg :( Fly-machine ging ook niet pijnloos dus maar niet geforceerd.

Lateral Raises
8x10kg
8x10kg
10x8kg
Xx8kg
15x6kg?
16x6kg?

Dips
5xBW
5xBW
5xBW

BB Curl
5x35kg Rug-workout.
5x35kg Same. Lame.
5x30kg
5x30kg

Cable Overhead Extensions (Rope)
10x20kg
10x20kg
10-12x15kg
10-12x15kg
10-12x15kg
7-8x15kg

DB Curl
12x13kg
12x13kg
8-12x9kg
8-12x9kg

Op een gegevenmoment met 7kgs strict staan curlen en faalde op 7 reps ofzo. Weet niet meer precies hoe en wat. Same voor twee setjes 20kg BB Curls op t end. Conclusie: Schouder was k*t, incline en schouderwerk daardoor ook maar triceps en biceps lekker voorbij faal gepompt.

• Like
Waarderingen: KEUN
Hoe was de date dan? Was ze lekker? Gedoet? Pics? (ik snap het als je het niet helemaal op dbb wil zetten dus doe maar pm ;))

Hoe was de date dan? Was ze lekker? Gedoet? Pics? (ik snap het als je het niet helemaal op dbb wil zetten dus doe maar pm ;))

Euhm ik snap dat niet als je het niet op DBB wilt zetten.

Wij zijn je beste vrienden McM, dus kom op met die story!! :D

Goeie training kerel!

Neuken = goeie cardio:)

Oh je hebt ook nog getrained voor de verandering! :D

Ziet er prima uit! Ook de 30's in de hand gehad. :)

• #5.100
Terug
Naar boven