- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwam trouwens met een soort van duckwalk t krachthonk uit, komt zo'n meid van achter de bar heel bezorgd naar me toe: 'gaat het?' Volgens mij zag ik dr best trashed uit![]()
Epic comment! Goed bezig man echt een sterke beentraining!
En ja, me jelly

Uiteraard heb jij gezegd, nee het gaat helemaal niet! masseer me ff....![]()

Nice workout Mcster, alleen dat met die tjik had je ff anders moeten regelen, geen duckwalk maar een rabbithump ofzo.![]()

Lekkere been training. Lol die comments ook na elke set.
Wel best lang 1,5 uur voor 4 oefeningen.
Een lekkere?
Was intens, veel breathingstyle en veel rust. Was best een mooie meid 
Maakt niet uit of ze lekker of niet, de aanraking van een meid in je schaamstreek is oo zo heerlijk yapyap!
Goeie training MCM, heb zelf ook een soort van hacksquat gedaan in smith, ging zelf ook niet zwaar in gewicht doordat atg heavy als 'n mofo was!

Goed om ff te doen in de zomer voor mij dacht ik zo.
Rawr xD - live updates tijdens je workout? Altijd grappig vind ik dat, bij is het als ik train net alsof ik heb gedronken ik praat maar wat onzin en ben het daarna vergeten![]()
Als ik echt diep ga met bepaalde sets voornamenlijk
+1
zo moeilijk is een workout toch niet te onthouden![]()
En t is niet dat ik t niet KAN onthouden, maar als ik t intik kan ik t loslaten. Whaha hoor mij emo doen.Mooie training Mc!Lekker squatten tot je er bijna bij neer valt!
Ben nu toch wel benieuwd wat je tegen die check hebt gezegd!

Zoals Dennis zegt, Grinden is anabool! Lekker gedaan dus!
Goed dat je weer eens een sportschool hebt opgezocht!![]()

wat heb je tegen die tjik gezegd.....
Heeft u een broodje mevrouw, ik heb der wel een lekkere worst voor![]()

Eerst trainen, dan daten met pomp, dan DBB. Thats how we roll
Weet overigens nog maar half wat ik heb gedaan, zit met mn hoofd ergens anders inmiddels 
Fly-machine ging ook niet pijnloos dus maar niet geforceerd.Hoe was de date dan? Was ze lekker? Gedoet? Pics? (ik snap het als je het niet helemaal op dbb wil zetten dus doe maar pm)

Nee niet gebatst en tuurlijk is ze mooi!Oh je hebt ook nog getrained voor de verandering!
Ziet er prima uit! Ook de 30's in de hand gehad.![]()