XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Lekker bezig Mc! :)

Flinke training en kijk hem eens curlen, krijg er tranen in me ogen van zo trots ben ik op je haha:D

Goede training neergezet mc! Hoeveel keer kan je nu pull ups doen in een set?

nice work out brah!

sterk dat optrekken - nou die gewichten nog omhoog M

Hoi baas! Sorry dat ik niet echt meer volgde... Maar ik voel me nu al stuk beter, nog wat last van knie & tenen van de crash, maar nu ga je me hier weer elke dag zien :D!

Optrekken gaat de goeie kant op zie ik :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.148

Hee chick, thnx :) Even pauze van de beachflags? :D

Flinke training en kijk hem eens curlen, krijg er tranen in me ogen van zo trots ben ik op je haha:D

Haha dan is mijn doel bereikt ;)

Goede training neergezet mc! Hoeveel keer kan je nu pull ups doen in een set?

Thnx Ice, mn record staat op 8 voor mn eerste set, toen deed ik ze aan het begin van mn workout. Deadliften zat er nog een beetje in merkte ik.

Thnx man :)

sterk dat optrekken - nou die gewichten nog omhoog M

Working (aka eating) on it :D

Hoi baas! Sorry dat ik niet echt meer volgde... Maar ik voel me nu al stuk beter, nog wat last van knie & tenen van de crash, maar nu ga je me hier weer elke dag zien :D!

Ahja, je rijd niet elke dag een porsche in de prak he, lekker de tijd voor nemen ;)

Optrekken gaat de goeie kant op zie ik :)

Yess :) Nu weer eten dus ben benieuwd naar de progressie!

• #5.149
Oja en m'n verstandskies komt door dus ik heb tot 7:45 wakkergelegen van de pijn, een kwartier voor de campingwinkel gewacht, ibuprofen gefixt en daarna 15 min geslapen want the show must go on. Gister zat ik aan 1600mg een whiskey en twee bier, heb vandaag al 2400mg op. Vanavond nog 2 tabs denkik en dan slapen als een malle want morgen gaat er gesquat worden. Op zich wel interessant om te ontdekken hoe m'n lijf op verschillende doseringen reageert, op 400mg kan ik wel een kleine drie uur vooruit met sterk verminderde pijn.

Laatst bewerkt:
Kneiters, jij doseert je ibu net zo hoog als ik m'n test-e.:p
Beterschap Mcster.;)

• #5.152
zit je nog steeds in het verre oosten?

• #5.154
zit je nog steeds in het verre oosten?

Ja zit nog in de Bermuda Achterhoek. Ga vrijdag een paar dagen naar huis en dan nog 3 weken hier. Volgede week ergens een training samen pakken als t uitkomt?
Donowaino en ik kunnen elkaar ook lekker opfokken trouwens, morgen samen frontwheels :D

aah kiek das mooi jong. volgende week...uhm, zou theoretisch gezien wel kunnen man. ik heb nog niet echt een planning in m'n hoofd, want zit zelf met 2 korte vakantie tripjes.

zaterdag: events. zondag: squat herstel. maandag: Pulls. dinsdag: presses. woensdag: LB.

zoiets zal het worden...laat maar weten hoe of wat!

Gaat lekker hierzo, of moet ik zeggen daarzo ;)

Squatten tot de grond met kiespijn, gaat helemaal goedkomen.

• #5.157
@Sjaak: Misschien kan ik die LB wel met je meepakken op woensdag :)

@Twisters: The gains must go on, no excuses!

Groeten uit het westen:d

Pff, zag gister op fb ook al dat je behoorlijk in de weer was met ibu! Maar groeit die kies niet gewoon scheef dat ie er eigenlijk uit moet?

Terug
Naar boven