XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Wat faceboeken jullie allemaal met elkaar man, 't is internet man. Ik ben eindelijk blij dat ik met m'n 100 kilo bierbuik kan doen alsof ik de bombbbb ben! :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.162
Pff, zag gister op fb ook al dat je behoorlijk in de weer was met ibu! Maar groeit die kies niet gewoon scheef dat ie er eigenlijk uit moet?

Ja man, dacht vandaag ff zonder proberen, kijken hoe t gaat. Stond ik om 8:30 op t podium schieten de tranen in mn ogen van de pijn. Ga zo ff een tandarts hier in de buurt bellen, heb effe gecheckt en ben aanvullend voor mn smoel verzekerd dus gaan met die banaan. Straks lekker stoned van de ibuprofen squatten :cool:

Wat faceboeken jullie allemaal met elkaar man, 't is internet man. Ik ben eindelijk blij dat ik met m'n 100 kilo bierbuik kan doen alsof ik de bombbbb ben! :trollface:

Haha straks val je toch mooi door de mand, blijk je toch geen copycat te zijn :P

Ja man, dacht vandaag ff zonder proberen, kijken hoe t gaat. Stond ik om 8:30 op t podium schieten de tranen in mn ogen van de pijn. Ga zo ff een tandarts hier in de buurt bellen, heb effe gecheckt en ben aanvullend voor mn smoel verzekerd dus gaan met die banaan. Straks lekker stoned van de ibuprofen squatten :cool:

Haha straks val je toch mooi door de mand, blijk je toch geen copycat te zijn :P

Niks ibuprofen kerel, koop gewoon een gram coke een wrijf dat om het uur op je tandvlees, weg pijn. Vervolgens rook je elke keer voor het slapen gaan een dikke joint, dan kom je ook nog aan je nachtrust!

Enneuh still a copycat, want jij hebt een ook een dikke bierbuik! Ben onder de indruk van je 1 week vasten-fake, kan ik niet tegen op!

• #5.164
Niks ibuprofen kerel, koop gewoon een gram coke een wrijf dat om het uur op je tandvlees, weg pijn. Vervolgens rook je elke keer voor het slapen gaan een dikke joint, dan kom je ook nog aan je nachtrust!

Enneuh still a copycat, want jij hebt een ook een dikke bierbuik! Ben onder de indruk van je 1 week vasten-fake, kan ik niet tegen op!

Biaaaaatsj :roflol:

• #5.165
Ff hannessen op de legextension, squatrek was bezet.

Squat
5x20kg
5x40kg
5x60kg
3x80kg
5x105kg
5x105kg
5x105kg
5x105kg Onder de zinspreuk, screw 3x5 for the moment :D
12x80kg

Hacksquat ATG
12x40kg
12x40kg
12x40kg
13x40kg

Legpress
5x200kg
16x260kg (Fullstack)
16x260kg
16x260kg

Megasuperset Standing Calfraises x BW Calfraises
12x50kg 50xBW 12x50kg 50xBW 6x50kg (F) 50xBW AUW :fire: Aanrader!

Legraises
15x
10x Vanaf hier kneeraises :o
10x

Vorige training verpulverd! Na m'n training ff AAtje gekocht, zat tegen een hypo aan :P Ik en Donowaino hebben elkaar hard lopen opfokken, dat kuitending was zijn plan. Hebben lopen brullen en schreeuwen dus we trokken behoorlijk wat bekijks, vooral toen ik tijdens m'n hacksquats 'SO LONG GAYBOY'S riep om onze debiele Chinese filmvriend maar eens te quoten :p

Lekkere training :)

• #5.167
Ja man, ik en nu goed trashed :P

• #5.168
Nou gisteravond te laat geworden en vanmorgen te vroeg. Net te veel alcohol en viel verkeerd ofzo, vanacht ook een keer zwetend, goed misselijk en bijna kotsend wakker geworden maar de brakheid is er goed uitgezweet, again samen met Donowaino :D

Pull Ups
6xBW
6xBW
3xBW ???
4xBW
2xBW

Deadlift
5x60kg
5x80kg
5x100kg
3x140kg Mixed Grip (Merk brakheid altijd goed in mn gripstrength :()

3x160kg Vanaf hiero straps.
3x160kg
3x160kg
1x160kg
1x160kg
1x160kg
1x160kg
1x160kg

Pull Ups
3xBW
1,5xBW
1xBW :p

Ez-Curl Speciaal voor Koen :heart:
8x30kg
8x30kg
8x30kg Laatste twee beetje smijten, voor de rest lekker strict.

DB Curl
12x12kg
12x12kg

Straight Arm Lat Pulldown
12x40kg
12x45kg
5x50kg
5x45kg

Preachercurl
8x25kg
4x25kg
3xnegative
3xnegative
2xnegative :fire:

BB Shrugs
10x60kg
10x80kg
10x90kg
12x80kg
13x80kg

Laatst bewerkt:
Echt goed bezig man! Verder niet echt wat op aan te merken. Je bent lekker bezig, zowel binne als buiten de gym.

Lekkere training!! En laat die hyvesachtige hartjes achterwege aub :trollface:

En als je nou niet de hele avond die Schültenbrau blikken fijn knijpt heb je ook nog wat aan je grip de daar op volgende dag..

Laatst bewerkt:
  • #5.172
Echt goed bezig man! Verder niet echt wat op aan te merken. Je bent lekker bezig, zowel binne als buiten de gym.

Thnx baas, voor mn gevoel ben ik aan alle kanten aan t groeien nu ik weer in een calorieplus zit. Volgende week ben ik een weekje thuis, ben erg benieuwd wat ik weeg. Toch wel 81kg hoop ik. En qua eten ook best wel op de rit al vervang ik s'avonds mn cashewnoten nog wel eens voor een kebabje hier :D

Lekkere training!! En laat die hyvesachtige hartjes achterwege aub :trollface:

En als je nou niet de hele avond die Schültenbrau blikken fijn knijpt heb je ook nog wat aan je grip de daar op volgende dag..

Thnx ouwe :roflol:

hahaha, ik dacht al aan mij denken (no homo) - nu snap ik hem!
DEM CURLZZ <3

lekkere sets met 160kg gemaakt ook

• #5.174
gaat goed hier michiel :D

ik zal binnenkort wel een keertje jou kant op te komen om weer eens met je samen te trainen ;)

• #5.176
gaat goed hier michiel :D

ik zal binnenkort wel een keertje jou kant op te komen om weer eens met je samen te trainen ;)

Ja mon :D Klinkt goed. Ik ga zaterdag naar Utrecht, dan een klein weekje daar en daarna weer 3 weken achterhoek dus misschien is Lobith ook nog wel een keer een optie?

lobith is niet echt een kicke gym en doet geen enkele sessies =\

Gewoon naar rotterdam komen :)

Terug
Naar boven