istimewa
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 228
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pff, zag gister op fb ook al dat je behoorlijk in de weer was met ibu! Maar groeit die kies niet gewoon scheef dat ie er eigenlijk uit moet?

Wat faceboeken jullie allemaal met elkaar man, 't is internet man. Ik ben eindelijk blij dat ik met m'n 100 kilo bierbuik kan doen alsof ik de bombbbb ben!![]()

Ja man, dacht vandaag ff zonder proberen, kijken hoe t gaat. Stond ik om 8:30 op t podium schieten de tranen in mn ogen van de pijn. Ga zo ff een tandarts hier in de buurt bellen, heb effe gecheckt en ben aanvullend voor mn smoel verzekerd dus gaan met die banaan. Straks lekker stoned van de ibuprofen squatten
Haha straks val je toch mooi door de mand, blijk je toch geen copycat te zijn![]()
Niks ibuprofen kerel, koop gewoon een gram coke een wrijf dat om het uur op je tandvlees, weg pijn. Vervolgens rook je elke keer voor het slapen gaan een dikke joint, dan kom je ook nog aan je nachtrust!
Enneuh still a copycat, want jij hebt een ook een dikke bierbuik! Ben onder de indruk van je 1 week vasten-fake, kan ik niet tegen op!

Aanrader!
Ik en Donowaino hebben elkaar hard lopen opfokken, dat kuitending was zijn plan. Hebben lopen brullen en schreeuwen dus we trokken behoorlijk wat bekijks, vooral toen ik tijdens m'n hacksquats 'SO LONG GAYBOY'S riep om onze debiele Chinese filmvriend maar eens te quoten 

)

Echt goed bezig man! Verder niet echt wat op aan te merken. Je bent lekker bezig, zowel binne als buiten de gym.

Lekkere training!! En laat die hyvesachtige hartjes achterwege aub
En als je nou niet de hele avond die Schültenbrau blikken fijn knijpt heb je ook nog wat aan je grip de daar op volgende dag..

hahaha, ik dacht al aan mij denken (no homo) - nu snap ik hem!
DEM CURLZZ <3
lekkere sets met 160kg gemaakt ook
Thnx baas 
gaat goed hier michiel
ik zal binnenkort wel een keertje jou kant op te komen om weer eens met je samen te trainen![]()
Klinkt goed. Ik ga zaterdag naar Utrecht, dan een klein weekje daar en daarna weer 3 weken achterhoek dus misschien is Lobith ook nog wel een keer een optie?lobith is niet echt een kicke gym en doet geen enkele sessies =\
AllInn wel maar voor 12,50.