MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Killy is een troll, die hoef je niet welkom te heten. :)

killy faked een heel traininglog op niet door de mand te vallen.

Betaal zelfs meerdere bbers om net te doen alsof ze me kennen en dat ik met ze train.

all for the trollin'

Op flex cup kom ik dan in een muscle suit het podium op

Good troll is good.

Beter dan plantjes water geven :p

Ziet er lekker uit de laatste tijd, mooie opbouw beentraining ook :)

Veel traininsafspraakjes laatste tijd! Zeker geen tijd om nog een keer bij mij langs te komen ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.193
Ziet er lekker uit de laatste tijd, mooie opbouw beentraining ook :)

Veel traininsafspraakjes laatste tijd! Zeker geen tijd om nog een keer bij mij langs te komen ;)

Thnx baas :) Ja, ook torenhoge motivatie lately :D En ja, die Donowaino is een oud schoolgenoot van me, kwam ik em hier tegen heeft ie ineens dik buffe armen :p Komende week in Utrecht en daarna weer drie weken in de Achterhoek dus dan wellicht weer een keer man!

Stond net te knuffelen met mn chick, dr handen bij mn erectoren, zegt ze ineens "je hebt echt een freakin himalaya op je rug" :P Nice.

Edit: Nee niet die 'erector'. Ik voel de comments al hangen. Zucht :p

Laatst bewerkt:
JA! Wat is dat nou McM, ik snapte pas bij het lezen van rug dat het om je spinal erectors ging............. Dubbel verkapte check mij big d*ck hebben post..

Thnx baas :) Ja, ook torenhoge motivatie lately :D En ja, die Donowaino is een oud schoolgenoot van me, kwam ik em hier tegen heeft ie ineens dik buffe armen :p Komende week in Utrecht en daarna weer drie weken in de Achterhoek dus dan wellicht weer een keer man!

Stond net te knuffelen met mn chick, dr handen bij mn erectoren, zegt ze ineens "je hebt echt een freakin himalaya op je rug" :P Nice.

Ik heb toch liever dat ze aan 'die' erector zitten..maar dat zijn wel goed complimenten!

Dat zeggen ze bij mij ook... ...van mijn c**k.

• #5.197
JA! Wat is dat nou McM, ik snapte pas bij het lezen van rug dat het om je spinal erectors ging............. Dubbel verkapte check mij big d*ck hebben post..

Ik heb toch liever dat ze aan 'die' erector zitten..maar dat zijn wel goed complimenten!

Dat zeggen ze bij mij ook... ...van mijn c**k.

Zucht ik voelde de bui al hangen toen ik em postte :p Volgens mij krijg ik ook een squatreet lol.

OT: Morgen UB knallen in Utrecht! En ben een half uurtje wakker en heb al kebab op :D

• #5.198
Mmmz, vanmorgen 83,6kg na t piesen. In t gunstigste geval ben ik dus ongeveer 3kg zwaarder geworden in een maand. Zo even mn voeding naar beneden fijntunen want dit gaat toch iets te snel denk ik :p Toch als ik naar mn core bijvoorbeeld kijk heb ik niet het idee dat mn BF% zichtbaar is gestegen.

Nougoed, blenderen en knallen met die tettuh.

Goede trainingen de laatste tijd man!

• #5.200
Goede trainingen de laatste tijd man!

Thnx Geddie, ik ga echt heerlijk sinds ik weer meer eet :D

Incline Benchpress No arch, wide-grip.
10x22,5kg
10x22,5kg
3x42,5kg
5x52,5kg
5x52,5kg
5x52,5kg Laatste rep 1 vinger spot.

Ez-Curl
10x30kg
10x30kg
10x30kg
8x30kg

Seated Shoulderpress No backsupport
10x20kg
3x30kg F Fuu
5x30kg F
4x30kg F
4x25kg F lol

Decline DB Bench
10x16kg
5x22kg
4x26kg 1x lichte spot, 1x zware spot :o
8x22kg Laatste 2 spot.

DB Shoulderpress
Fx16kg :rolleyes:
3x14kg :fuu:
4x12kg Whaha oke echt leeg dit.

DB Curl
10x14kg
10x12kg
12x12kg

Dips
8xBW
6xBW
4,5xBW

Superset Standing Calfraises vs Bodyweight Calveraises (Kan echt iedereen aanbevelen om dit eens te proberen.)
15x30kg warmingup
12x105kg 50xBW 10x105kg (F) 50xBW 7x105kg (F) 50xBW

Cable Overhead Extension
5x27kg
7x41kg
Xx37kg
21x27kg

Me happy :cool:

Vorige keer was 6/5/4x50kg incline nog heavy. Decline DB viel niet tegen qua kracht, wel wat balans issues maja, doe t ook niet zo vaak. Curlen en dippen ging als een speer ondanks 4 presses ervoor! Kuiten superset vooral gedaan omdat ik 3 dagen niet kon lopen na de vorige keer dus ik wil dat mn lijf dr wat aan went anders heb ik dat volgende LB-training weer :p Nu toch 3 dagen gamen. Gewichten op schouders zijn nog steeds crap maar ik kan weer knallen op shoulders zonder irritaties dus das nice. Me happy :cool:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven