- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
miss kunnen we iets in Arnhem vinden. kunnen we waterpoloer en marcel ook gelijk mee nemen hahah.
Klinkt wel goed

Ja want dat is lekker in de buurt
Welkom trouwens.Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
miss kunnen we iets in Arnhem vinden. kunnen we waterpoloer en marcel ook gelijk mee nemen hahah.

Welkom trouwens.Killy is een troll, die hoef je niet welkom te heten.![]()

Killy is een troll, die hoef je niet welkom te heten.![]()

killy faked een heel traininglog op niet door de mand te vallen.

Ziet er lekker uit de laatste tijd, mooie opbouw beentraining ook
Veel traininsafspraakjes laatste tijd! Zeker geen tijd om nog een keer bij mij langs te komen![]()
Ja, ook torenhoge motivatie lately
En ja, die Donowaino is een oud schoolgenoot van me, kwam ik em hier tegen heeft ie ineens dik buffe armen
Komende week in Utrecht en daarna weer drie weken in de Achterhoek dus dan wellicht weer een keer man!
Nice.
Ik heb toch liever dat ze aan 'die' erector zitten..maar dat zijn wel goed complimenten!Thnx baasJa, ook torenhoge motivatie lately
En ja, die Donowaino is een oud schoolgenoot van me, kwam ik em hier tegen heeft ie ineens dik buffe armen
Komende week in Utrecht en daarna weer drie weken in de Achterhoek dus dan wellicht weer een keer man!
Stond net te knuffelen met mn chick, dr handen bij mn erectoren, zegt ze ineens "je hebt echt een freakin himalaya op je rug"Nice.
Edit: Nee niet die 'erector'. Ik voel de comments al hangen. Zucht![]()
Thnx baasJa, ook torenhoge motivatie lately
Stond net te knuffelen met mn chick, dr handen bij mn erectoren, zegt ze ineens "je hebt echt een freakin himalaya op je rug"Nice.
Edit: Nee niet die 'erector'. Ik voel de comments al hangen. Zucht![]()
JA! Wat is dat nou McM, ik snapte pas bij het lezen van rug dat het om je spinal erectors ging............. Dubbel verkapte check mij big d*ck hebben post..
Ik heb toch liever dat ze aan 'die' erector zitten..maar dat zijn wel goed complimenten!
Volgens mij krijg ik ook een squatreet lol.
Toch als ik naar mn core bijvoorbeeld kijk heb ik niet het idee dat mn BF% zichtbaar is gestegen.

Nu toch 3 dagen gamen. Gewichten op schouders zijn nog steeds crap maar ik kan weer knallen op shoulders zonder irritaties dus das nice. Me happy