AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

begint er allemaal steeds beter uit te zien - blijven werken aan die presses heh!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.202
begint er allemaal steeds beter uit te zien - blijven werken aan die presses heh!

Ja ik blijf nog een maandje beginnen met de incline en rond de 5 reps, kijken hoe ik daar op reageer en dan na de vakantie weer flatbenchen en misschien een keer maxen. Wat vind jij er nou van dat ik in een maand grofweg 3,5kg ben aangekomen? :P

3,5 kilo is prima - je kan er alleen weinig mee vind ik altijd, omdat je niet weet wat voor kilo's het zijn. als ik een tijdje heel clean eet en dan weer iets minder komen er ook snel kilo's bij, meestal voor een groot deel vocht en verder kan het van alles zijn. niet teveel op vastpinnen, gewoon blijven knallen.

• #5.204
K, qua looks zie ik er nog niet echt vetter uit dus ik hoop maar op vocht dan, morgen nog eens wegen. Nu even een weekje op 3200 cals zitten denkik, kan nu wat cleaner eten en zelf avondeten regelen. Of naja, grootste deel van de week.

Oh en biceps gaan richting de 35, zeker een dikke halve cm in een maand gepakt, hopen dat ik dat kan doorzetten dan zit ik over een jaar aan de 40 :D

Laatst bewerkt:
niet teveel op vastpinnen man, komt wel goed. 3,5 kilo is een mooie stap - op naar de 5. verschil zie je zelf ook gewoon amper.

Wat 3 dagen gamen, er word toch ook tussendoor getraint neem ik aan?
Mooie training MCM:thumb:

• #5.207
niet teveel op vastpinnen man, komt wel goed. 3,5 kilo is een mooie stap - op naar de 5. verschil zie je zelf ook gewoon amper.

Nou 5kg per maand zwaarder lijkt me een beetje veel van t goede :p Misschien binnenkort weer eens vetmeten bij de gym.

Wat 3 dagen gamen, er word toch ook tussendoor getraint neem ik aan?
Mooie training MCM:thumb:

Woensdag pas met Sjaak frontwheels ;) Thnx Koen!

wat een beesten presses :P

badass presses baas!

• #5.211
waarom zoveel presses metro ?

Lekkere bench.
En press zonder back support is pittig!

Lekker bezig baas! Presses gaan echt de goede kant op! Mooi man al die comments achter de sets :D

ewa pipo - ik heb woensdag een hoop te doen (voorbereidingen voor fietstochtje van 4 dagen), dus zou graag om 12.00 gaan trainen. lukt jou dat ook?

• #5.217
Lekkere bench.
En press zonder back support is pittig!

Thnx, ben er niet ontevreden over :) En ja, was taai. Zelfs die DB Presses mét backsupport vielen vies tegen :p

Lekker bezig baas! Presses gaan echt de goede kant op! Mooi man al die comments achter de sets :D

Mag ook wel een keer :cheer: Ja haha.

ewa pipo - ik heb woensdag een hoop te doen (voorbereidingen voor fietstochtje van 4 dagen), dus zou graag om 12.00 gaan trainen. lukt jou dat ook?

Ewaaaaa, ja moet wel lukken. Fietsen is katabool joh.

Groeten, Pipo.

Talking about katabool, afgelopen 24 uur minstens 15 uur age of empires 2 gelanned met af en toe een black ops break, 4 bakken kwark en een tros bananen meegenomen maar toch best katabool :D

Lekker volume! Er is nog werk aan die winkel wat betreft die presses maar dat komt wel!

Age of Empires = epic win :)

Wat een baas ben je ook he.

Hehe toen ik laatst press zonder backsupport deed zat ik met 16s :o

Age of Empires is inderdaad nostalgie, dat is zelfs beter dan trainen.

Terug
Naar boven