AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Yo,

Hier ff mn training. Had em een beetje afgeraffeld (pullups niet gedaan) omdat ik met een maat had afgesproken, komt ik terugfietsen zie ik em net wegrijden. Teringend nog achterna gefiets, die gast wegscheuren :mad: Kuuuutzooi.

Nougoed, terzake.

Dumbbell Benchpress
8x16kg ofzo? Wou hierop effe vlammen :fire: Had wel een goeie pomp te pakken ook :D
8x26kg
8x26kg
8x26kg
5x26kg

Dips
Meteen mn dips drachteraan gehost. Wel zwaar zeg.
4xBW
5xBW
6xBW

Dumbbell Rows
8x10kg
8x16kg
8x26kg
8x26kg
8x26kg
Was zwaar, meer reps hadden er niet in gezeten.

Deadlift
8x40kg
3x60kg
3x90kg
4x140kg
0x140kg (fail :fuu:)
5x140kg

KAPOT! Klerezooi, tis echt tijd voor een splitschema.

Dumbbell Shoulderpress
Warmingup gedaan, weet niet meer precies wat.
10x18kg
10x18kg
8x18kg

Ben kapot, en nou heb ik mn maat dus misgelopen. Zat nog te twijfelen om die shoulderpress te doen, t*ring spijt als haren op mn hoofd :mad:

Al bij al toch een zeer goeie training vind ik hoor bro;)

Thnx man :) Ja, nu ik er op terugkijk waren mn bench en rows wel sterk. Alleen ik wil zoveel meer voluitgaan dan mn energie me toelaat :( Met de cut zal dat alleen maar erger worden ben ik bang :sad:

Al een idee wanneer je de cut in gaat zetten?

Sterke Dumbbell press gozer!

Bench/shoulder? Bench cker? :D

weer lekker getraind man!
ben wel beetje jaloers op je deadlift..
ik zie het als een uitdaging om komende zaterdag db rows te doen met 28 of 30 kg hehe:D
als ik fail mag je me uitlachen :mad:

Hmm je maakt toch nog wel progressie? Die dumbbell shoulderpress deed je een paar weken terug toch nog met 12 kg ofzo? Die deadlift ben ik jaloers op inderdaad ;)

weer lekker getraind man!
ben wel beetje jaloers op je deadlift..
ik zie het als een uitdaging om komende zaterdag db rows te doen met 28 of 30 kg hehe:D
als ik fail mag je me uitlachen :mad:

Gheghe, ik ga volgende keer ook weer verhogen, zal zeker de 28 pakken, alleen ik ga niet 3x10 redden denk ik ;) Maar zeg nooit nooit :D

Hmm je maakt toch nog wel progressie? Die "dumbbell">dumbbell shoulderpress deed je een paar weken terug toch nog met 12 kg ofzo? Die deadlift ben ik jaloers op inderdaad ;)

Nou, ik maak meestal progressie op de oefeningen waarop ik besluit te gaan knallen. Heb alleen niet de energie om dit met alles te doen. Ik train nu al ruim 5 maanden besef ik me ineens. En ja, die 12kg klopt maar ik deed em toen ook voor het eerst. Volgende keer weer verhogen wel, alleen wat reps die dr bij inschieten.

Ik heb wel lekker genald op t meeste, alleen mn deadlift waar jullie zo jaloers op zijn ging k*t (meer reps met 140kg gehaald...) :o

Gewichten gaan hier inderdaad mooi vooruit. Niks te klagen geloof ik :)

:fuu:

Wel dus, wil veel harder gaan!

Geduld is een schone zaak in de wereld van bodybuilders. Je wilt niet weten hoe erg ik me op vreet/heb op lopen vreten over mijn ziekelijk slechte bench.. Maar het komt vanzelf..

Tsja. Tis meer dat ik weet dat ik meer uit mn trainingen moet kunnen halen op een of andere manier. Kuchsplitkuch. Waar de hell wacht ik op? Vanavond splitje maken.

Even een splitje maken met de volgende oefeningen:

squat -> poten, licht onderrug
deadlift -> onderrug
(dumbbell) bench -> chest triceps
incline (dumbbell) bench -> chest triceps
dips -> triceps, licht chest
wide grip pull-ups -> lats, biceps
dumbbell rows -> rug, lats, biceps, core
dumbbell shoulder press -> shoulder

Dit wil ik verdelen over 3 dagen, 2UB en 1 LB voor in het weekend (ivm houten poten van mn werk van dinsdag t/m vrijdag, maandag reken ik tot weekend :D). Wil om deze oefeningen drie workouts bouwen en eventueel aanvullen. Zat te denken aan dit:

Benen:
Squats
Legpress
Calf Raises
Lying Leg Curl
Leg Extension

UB1 (borst, triceps)
Dumbbell Bench
Incline Dumbbell Bench
Dips
Dumbbell Shoulderpress

UB2 (rug, biceps)
Deadlift
Dumbbell Rows
Wide Grip Pull-Ups
Concentration Curl

Lijkt dit ergens op? Zuig het relatief snel uit mn duim namelijk. Ik zal dan waarschijnlijk de boel zo indelen:

Benen op maandag, UB2 op woensdag of donderdag, UB1 op vrijdag of zaterdag. Iets in die geest, iig 1 dag tussen elke training, en deadliften na squatten en niet andersom. Is dit te heavy voor cutten? Hoeveel spiergroepen ben ik vergeten, en pak ik mn schouders hier genoeg mee? Nee he? :roflol:

Schouders ? Staan zo te zien bij borst triceps.

Zou nog 2 isolatie oefeningen pakken bij triceps, daarnaast nog een mp voor schouders en fly's voor borst.

Zou bij biceps ook nog wel 1 oefening erbij gooien. Voor de rest ziet het er wel redelijk uit.

Gebruik mn triceps toch ook al bij benchen en incline benchen? Echt nog 2 isolatie doen? Cable pushdowns met rope ofzo? En ja, schouders staat erbij, maar volgens mij spreek ik niet mn hele schouder aan? Geen idee eigenlijk, moet ik me eens in verdiepen. Heb wel wat moois op mn pc staan, effe checken.
Oh, en ben chestpress er vergeten bij te zetten, vind die lekker en ga dr goed voluit op om leeg te trekken.

Wat zou je aanraden voor biceps? Moet niet een te hoog :sd: gehalte krijgen natuurlijk :D

Zou het zo doen.

Maandag. LB
- Squat
- Legpress
- Leg extensions
- Calf Raises

Woensdag. UB1
- Benchpress
- Incline Benchpress
- Fly
- Shoulder press
- Mp
- Cable Pushdown
- Frenchpress

Donderdag. UB2
- Deadlift
- Lat-pull
- Dumbbell BOR
- Barbell Curl
- Concentration Curl

Grote spiergroepen 3/4 oefeningen en kleine spiergroepen 2/3

Laatst bewerkt:
Waarom? :D (ff douchen, zo trug ;))

Waarom? :D (ff douchen, zo trug ;))

Wat waarom ?

Kleine/Grote spiergroepen ?

Omdat dat je ongeveer bij elke split schema terug ziet, en zelf doe ik het ook. Het heeft ook weinig zin om 4 biceps oefening te doen aangezien je dan naar de t*ring bent. Daarnaast kan je bij benen meerdere delen van de been aanspreken waardoor je wat compounds kan doen zoals squat en legpress en daarnaast lying leg curl voor de hamstrings en de calf raises voor de kuiten.

Terug
Naar boven