XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.222
Lekker volume! Er is nog werk aan die winkel wat betreft die presses maar dat komt wel!

Age of Empires = epic win :)

Wat een baas ben je ook he.

Yess, niet mn sterkste punt maar word aan gewerkt en progressie is daar! Voel mn schouders nog goed iig!

En ja :p

Hehe toen ik laatst press zonder backsupport deed zat ik met 16s :o

Ja was zwaarder dan verwacht. Maar van zware shit word je sterk :)

Age of Empires is inderdaad nostalgie, dat is zelfs beter dan trainen.

Haha maar AoE kan je 15 uur straight spelen, in de gym buffelen hou je niet zo lang vol :P

Echt +1!! Dat is ook 't enige RTS spel waar ik m'n broertje mee own. :D

:roflol:

Bedoel je met die seated shoulder press: soort van zittende mp of iets? Misschien filmpje ervan?

goed vreten morgenochtend heh! ondanks het benauwde weer gaan we keihard knallen

• #5.225
  • #5.227
heb je een leuk strijdplan voor je squats? iets met 3x5 ofzo las ik ergens? sowieso een PR natuurlijk als je met mij traint :D

Ben 3x5 aan t doen idd en elke keer 2,5kg erbij plakken. Vorige keer 4x5x105 en een repout dus sowieso 3x5x107,5. Minimaal dus :) Wat jij dan?

Ben 3x5 aan t doen idd en elke keer 2,5kg erbij plakken. Vorige keer 4x5x105 en een repout dus sowieso 3x5x107,5. Minimaal dus :) Wat jij dan?
vorige keer met rep-out...hmmz. morgen kun je dus best 5x5x107,5 pakken :cool: Vorige week deed ik 3x3x130 en 20x100 :p Mijn plan voor morgen is 3x3x132,5 en daar heb ik flink wat motivatie voor nodig van jou :p

• #5.229
vorige keer met rep-out...hmmz. morgen kun je dus best 5x5x107,5 pakken :cool: Vorige week deed ik 3x3x130 en 20x100 :p Mijn plan voor morgen is 3x3x132,5 en daar heb ik flink wat motivatie voor nodig van jou :p

Whaha, we gaan t meemaken! Zelfde repouts als met die lunges toen maar dan met squats? ;)

• #5.231
:roflol: Zoals die repouts op shrugs?

Als ik dit zo lees word dat morgen een hele gezellig boel (Of ik voor jullie no homo erachter moet zetten twijfel ik nog)

ik doe het wel voor je: NO HOMO!

groeten van bel112 (ik train wel eens met hem)

hij zei nice cut pics

Die benen zijn al lkkr gegroeit man:D

• #5.237
Als ik dit zo lees word dat morgen een hele gezellig boel (Of ik voor jullie no homo erachter moet zetten twijfel ik nog)

Staat toch in mn sig jonguh.

ik doe het wel voor je: NO HOMO!

Dit dus!

groeten van bel112 (ik train wel eens met hem)

hij zei nice cut pics

Hey thnx tegek man, hoe gaat t met die ouwe reus? Nog steeds aan t knallen?

Die benen zijn al lkkr gegroeit man:D

En anders hiervan wel:

Squat
12x20kg
8x60kg
8x60kg
4x80kg
3x100kg
5x107.5kg
5x107.5kg
5x107.5kg BAM doel gehaald.
8x107.5kg
8x107.5kg BAM + 16 reps, volgende keer die 3x5x110 verpulveren :cool: Was vrij intens, je moet wat als Sjaak je Mister Lowerbody gaat noemen he :D

Bak-Hacksquat
8x80kg
8x100kg
7x120kg

Moet nog ontzettend wennen aan de beweging maar wel killing dit.

Legpress
10x190kg
3x230kg Sjaak redde mn leven hier want ik faalde keihard op de 4e :roflol:
Xx210kg In the zone, weet niet hoeveel reps maar de laatste duurde laaaaaang.

Legraises
15x
15x
10x Kneeraises

En toen waren we een dikke 2 uur verder. Het was goed en kudo's voor Sjaaks gebuffel waar ook geen end aan kwam!

was een bazige training. e-kudo's voor je doorzettingsvermogen vandaag - squats gaan erg goed man! en nu door blijven beuken, dan kun je mij de volgende keer wederom verbazen

Kijk hem gaan dan!

• #5.240
was een bazige training. e-kudo's voor je doorzettingsvermogen vandaag - squats gaan erg goed man! en nu door blijven beuken, dan kun je mij de volgende keer wederom verbazen

Ja man, over een maandje weer ;) Merkte mn energiecrash wel op t end maja, heb ik aan mn eigen eet en slaapritme te danken. Door blijven eten en beuken, have fun in Belgie ouwe!

Terug
Naar boven