- Waardering
- 167
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mooie squats man! Zit goede progressie in de laatste tijd!
netjes man die squats veel volume moet al bijna kotsen als ik er aan denk![]()
"bel112" gaat hard man hij is nu 91-92 kg ofzo met 12 vp ofzo echt dikke rug heeft ie![]()
hij squatte nog laatst 8x140 en benchte 1x120
hij mist je (no homo)
Nice, goed verhaal. Kan je in PB ofzo anders zn facebook geven? Vind t wel lache om in touch te blijven met die gast, zit toch ook in Utrecht. (voor Dennis: no homo)Bam! gewoon sets van 8 gepakt voor die laatste sets
Nice training met sjaak.
Misschien een keer met zijn drieen trainen wanneer ik weer in wageningen ben![]()
Trainen met sjaak is zowiezo anabool als een malle! instant gains gelijk (srs)
Lekker squat sessie mr.compound, ik bedoel mr.superdude nu![]()
Hoezo, geeft hij dan.... proteinen
Nu ben ik niet zo zeker of ik het nog wil![]()

Hehe snapte die laatste comment van koen al niet, heb maar niet gereageerd want ik wil niet retarded lijken
Maar nog een keer ertegenaan in dtc is zeker een goed idee!
Wat ik nu dus doe is maandag 5x5 op de compounds en dan wo:rug do:borst vr:benen, moet je maar even zien wat het beste past (ook al kan ik altijd wel het eea omgooien). Wanneer was je weer in de achterhoek dan?
Laat in de middag pas thuis (iets met vriendin), naar de kapper geweest (weer Joran v/d Sloot ipv Justin Bieber), hele kamer ontruimd en schoongemaakt, spullen geordend, vloer gekocht en gelegd, buurtjes geholpen met wasmachines en koelkasten verhuizen en daardoor allemaal maar 40 minuutjes in de gym, maar het was fijn