AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

of hij is telaat???

Zonder ontbijten naar de gym -1

Deadlifts +1

Je pull-ups +1 (moest lachen :p )

sup McM ik ben ook weer zuruch in mijn eigen oude vertrouwde gym, vandaag vette fail op 90kg benchpress XD jammer dat je niet stond te spotten :P binnekort ff afspreken voor samen trainen!

Haha ik zou me eerder nog eens omdraaien en de training de dag erna doen, sick c*nt!

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 21:48 ----------

sinds ik op nuchtere maag train...

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.285
Whaha Marcel, moest effe hardop lachen bij t zien hoe je met mn dubbelpost vanaf mn iphone omging :roflol:

Alle goeie muzikanten komen laat :D

Zonder ontbijten naar de gym -1

Deadlifts +1

Je pull-ups +1 (moest lachen :p )

Ik had wel ontbeten :p

sup McM ik ben ook weer zuruch in mijn eigen oude vertrouwde gym, vandaag vette fail op 90kg benchpress XD jammer dat je niet stond te spotten :P binnekort ff afspreken voor samen trainen!

Hey dude! Nice. Haha niet nice. Nee, met mij als spotter erbij had je m zelf wel gepressed man ;) Ja ik ben voor, zit nog 2,5-3 weken in de Achterhoek en daarna is t ff druk met opstarten van t nieuwe schooljaar en NSU enzo maar we moeten zeker weer s samen trainen dan :)

Haha ik zou me eerder nog eens omdraaien en de training de dag erna doen, sick c*nt!

---------- Post toegevoegd Mon 8 Aug 2011 om 21:48 ----------

sinds ik op nuchtere maag train...

Mja, ook weer eens gedaan gister :rolleyes: Vandaag word er niet gesquat, wel goed gegeten want ik ben jarig :cheer:

So loooong gaybooooizz.

gefeliciteerd

gefelii:D:hb::hb::hb::hb: to you

Ben je jarig?? :hb: Gefeliciteeerd!

Feli ouwwe!

grats boy

feli

Gefeliciteerd bro

Gefeliciteerd! Beetje aan het genieten ervan?

• #5.295
Thnx guys, zeker wel genieten ;)

En... een day-after bloat van de taart en chips :D? Of heb je je ingehouden.

Nieuw jaar nieuwe kansen zeg ik altijd maar. Dat er nog vele droge kilo's mogen komen het komende jaar!

• #5.297
Zekers, appeltaart en Italiaan alsof m'n leven er vanaf hing. Yess, nu weer op naar de droge kilo's! Thnx dude :)

hahahaha, hij is grappig

• #5.300
:D

OT: Veels te lang niet getrained en kwark en creatine geskipped. Zit nu ook in t ritme van 5uur snachts slapen en 3uur savonds maar motivatie om te trainen is torenhoog. Eerstvolgende mogelijkheid pak ik (ondanks dat squats aan de beurt zijn) toch weer borst/schouders, puur omdat deze achterlopen.

Terug
Naar boven