AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Hell yeah:evilnana:! lekker getraind MC!:D

Goede squats weer! Fijn he 3x5? :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.343

zei ik toch:) lekker bezig geweest dude!

LB strength om "U" tegen te zeggen! nice hoor

Goed gedaan, mooi hoor die Squat:D

die squats zijn zoals ze horen :) zwaar :D

keep it up bro!

Bam jongee, lekker bezig McM!

Hell yeah:evilnana:! lekker getraind MC!:D

Goede squats weer! Fijn he 3x5? :p

Thnx alot guys :D

1 dag niet gecurld, 1 dag niet geleefd:trollface:

Mooie LB training MCM, squats goin hard

:roflol: Thnx Koen.

Damn heerlijke squats.
En :roflol: @ 5-reps highrep noemen :D

Wanneer kom je nog eens in doetinchem trouwens ik heb nog maar 1-2 weken hier ;)

:P Weet niet of het gaat lukken man, ik zit er nog maar een weekje en zou eventueel dinsdag of donderdag kunnen maar misschien zijn we dan weg met de band dus dat weet ik nog niet.

Nice Squats! in combo met de kuiten mooie "antilope" workout ;) schrok wel van die sms las over het DL heen dus dacht dat je met 150 had gesquat XD

Was t maar zo'n feest :roflol:

Vechten?

Vandaag takketegenwind. Dikke pomp in mn quads, mn vastus medialis stond op ontploffen tegen de tijd dat ik aankwam. Merk wel dat ik echt moe ben van afgelopen 2 maanden met bizar weinig slaap voor mijn doen. De tank is snel leeg.

DB Shoulderpress
10x10kg
5x16kg
8x20kg
6x22kg (Dik PR, normaal zet ik t er niet achter maar hier ben ik erg blij mee :D)
6x20kg

Pull-Ups
5xBW
5xBW
5xBW
3xBW
3xBW (Hammergrip)
3xBW (Hammergrip)

Benchpress
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg
5x60kg

Pft, heavy, ik zat nog te twijfelen of ik voor 57.5 zou gaan. Vooral 2e set en laatste halve set waren erg zwaar, moet weer ff in de groove komen met flat benchen qua techniek enzo.

DB Preachercurl
10x8kg
6x12kg
10x10kg
6x10kg

Rear Raises
10x8kg
10x10kg
10x8kg

Cable Overhead Extension
10x25kg
8x35kg Voelde fout aan mn onderarm, zelfde als met die ez-curls laatst dus ben gestopt.

Dips
6xBW
5xBW

Over een weekje ga ik weer naar huis, maximaal slapen en daardoor maximaal knallen! Zou heel goed kunnen dat ik de 5x5x62.5kg niet ga halen en de keer daarna dus weer 5x5x60kg doe. Maar dat zien we dan wel weer.

• Like
Waarderingen: KEUN
sodeju, das een flinke training kerel:)

crazy shit kerel

• #5.347
Thats how we roll :cool:

nice dat optrekken
big biceps zijn onderweg

• #5.349
Hope so, vanmorgen koud ruim over de 35cm heen. Dik een cm in 1.5 maand :)

ouwe je bent keihard aan het gaan op je UB.. 5x5x60 met voorvermoeide schouders.. blijf ook die dips erin knallen, als je de 8xbw aantikt probeer dan een keer een set te draaien met een schijf van 10kg om je middel. Zelf won ik daar heel wat triceps power mee, zeer nuttig om je bench nog meer te bevorderen

Je gaat goed:D

Nice nice ... :)

Jammer dat je mijn sateprikkers niet hebt, anders had je jezelf minstens dubbel zoveel kunnen optrekken bij de pull-ups :p

• #5.353
ouwe je bent keihard aan het gaan op je UB.. 5x5x60 met voorvermoeide schouders.. blijf ook die dips erin knallen, als je de 8xbw aantikt probeer dan een keer een set te draaien met een schijf van 10kg om je middel. Zelf won ik daar heel wat triceps power mee, zeer nuttig om je bench nog meer te bevorderen

Thnx O. Was wel zwaar, denk dat ik volgende keer als eerste oefening moet benchen wil ik t halen. Misschien probeer ik sowieso wel BW+5 of 10 te dippen volgende keer. 8 reps haal ik wel maar niet altijd aan t eind van de training ;) Thnx voor de tip!

En we gaan gewoon door :cool:

Nice nice ... :)

Jammer dat je mijn sateprikkers niet hebt, anders had je jezelf minstens dubbel zoveel kunnen optrekken bij de pull-ups :p

Haha dat zou heel wat schelen ja :D

Ontzettend katabool nachtje cardio en alcohol, lig nog in bed wat cashews te kanen maar ik krijg sochtends nooit veel vetten weg. Straks weer richting de Achterhoek en onderweg eens kijken of ik wat eiwitten naar binnen kan stouwen want zo komt het niet goed met mijn herstel...

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 12:55 ----------

Oh en ook al voor de 3e ochtend geen creatine maar dat laad ik wel weer op voor de eerstvolgende training (maandag of dinsdag).

• #5.354
Aight, heb nu 2cm meer kuitomtrek dan 1juni, en dat door sporadisch die superset te doen :P

kom je zo ff trainen?

• #5.356
Wel zin in maar zit nog tot zaterdag ik de achterhoek man. Wel weer zin om te beesten in AllInn!

Hehe iedereen wil met je trainen, je bent niet :fa:

Hehe ok. Maar dan is het altijd nog zo dat hij tenminste niet alleen is ;)

denk dat ik maar achteraan moet aansluiten in de rij :P ik zeg jouw gym of de mijne? gaan we ff wat aan je biceps doen ;)

Terug
Naar boven