Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.361
Haha resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst maar als Sjaak en ik samen trainen weten we wel een goeie vibe te creëren. Kan je al weer deadliften met je schouder Mark? En ik ben voor D, m'n biceps kunnen wel wat aandacht gebruiken ;)

waar zijn de traininen???

ja hoop gelul maar geen trainingen! whats up

• #5.365
I know I know, als ik een uurtje over heb ga ik de laatste tijd liever een uurtje slapen dan trainen dat ik gewoon op m'n tandvlees loop. Vrijdag is t klaar en ga ik verder in Utrecht, maandag begin ik met American Football.

Benchpress
12x16kg
12x36kg
5x56kg
5x66kg
3x70kg
3x70kg
2x70
4x65kg

DB Shoulderpress
10x10kg
5x18kg
5x22kg
5x20kg
6x18kg
6x18kg + 1 spotted

Incline Bench
10x24kg
3x44kg Linker schouder faalde hard.
4x40kg

Rear Raises
10x8kg
10x10kg
10x10kg
10-12x9kg

Dips
5xBW
4xBW+5kg
4xBW+5kg
4xBW (5F)

Fly Machine
10x35
12x30
Xx25+paar spotted reps, lekkere pomp.

Side Raises
10x7kg
10x9kg
10x8kg
12x7kg

2h Tricep Cable Overhead Extension
10x15kg
10x20kg
12x15kg
25x10kg

Oh ja en 6x20kg Overhead Ez-Extensions :p

• Like
Waarderingen: X.
Decent bench toch?
5x5x70 komt eraan.

lekkere training weg gewerkt bigmc!

succes met je american p*ssy football:)

• #5.368
Decent bench toch?
5x5x70 komt eraan.

Mwah ging niet super, prima maar niet outstanding, wel tevreden over schoudervolume en tricepswerk :) Denk dat 5x5x70 nog wel een maand of 1.5 duurt, misschien blijf ik nog ff 3tjes benchen tot ik m'n BW bench.

lekkere training weg gewerkt bigmc!

succes met je american p*ssy football:)

Thnx baas. En dat is maar een kwestie van perspectief, ik heb ook op ballet gezeten :D

:roflol:

nee bartjeeeeeeeee zegt helemaal niks

:roflol:

Pr was toch 75kg, prima bench sessie dan toch!

Mwah ging niet super, prima maar niet outstanding, wel tevreden over schoudervolume en tricepswerk :) Denk dat 5x5x70 nog wel een maand of 1.5 duurt, misschien blijf ik nog ff 3tjes benchen tot ik m'n BW bench.

Bedenk wel dit was op een smalle bench, op een fatsoenlijke zit die 5x5 er misschien al wel in ;)

• #5.373
Scheelt dat zo veel dan? :eek:

Nice man, american football is nice.

sinds ik op ballet zit, maak ik...... LOOOOOOOOOOLLLL

• #5.377
Moet trouwens gaan nadenken over een nieuw schema. Ik ga op maandag en vrijdag football spelen. Zit te twijfelen tussen twee splits:

LB dag (squats+deadlifts) (dinsdag)
UB1 (focus bench)
UB2 (focus schouders)

Deadliftdag (zaterdag)
Squatdag (dinsdag)
Pressdag

Ik sta open voor suggesties. Ik wil het niet te gek maken.

Kijk dat is één mooie degelijke zware traning:-)

Nouja je zag het he, 12x80 aflopend naar 9x80 en maandag 5x5 met die 100 (ok en een paar 4tjes dan ipv 5jes :o). Ik weet niet hoe die highrep precies naar lowrep zou vertalen maar het scheelt dus best aardig denk ik. 1RMen ga ik dus op de brede doen, dat is 1 ding dat vast staat ;)

Thnx baas. En dat is maar een kwestie van perspectief, ik heb ook op ballet gezeten :D

Werelden gaan er voor me open opeens..:p
American football vind ik trouwens wel een gave sport, ben benieuwd Mcster!:)

Terug
Naar boven