Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Mooie training Mc! Lekkere volumes gedraaid!

qua schema zou ik gaan voor de onderste, dat is in feite toch push/pull/benen?:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.382
Nouja je zag het he, 12x80 aflopend naar 9x80 en maandag 5x5 met die 100 (ok en een paar 4tjes dan ipv 5jes :o). Ik weet niet hoe die highrep precies naar lowrep zou vertalen maar het scheelt dus best aardig denk ik. 1RMen ga ik dus op de brede doen, dat is 1 ding dat vast staat ;)

Mmm, naja vanaf nu train ik sowieso weer bij mn eigen gym met wat bredere bankjes dus t is niet echt een issue. Volgende keer maar eens kijken hoeveel reps met 70 we er uit krijgen :)

Werelden gaan er voor me open opeens..:p
American football vind ik trouwens wel een gave sport, ben benieuwd Mcster!:)

Haha :p Ja anders ik wel. Hoop dat ik geschikt ben om linebacker te spelen, vind dat toch wel de vetste positie. Hoop ook dat t droog is trouwens...

Mooie training Mc! Lekkere volumes gedraaid!

qua schema zou ik gaan voor de onderste, dat is in feite toch push/pull/benen?:D

Thnx Marvin. Ja behalve dat ik normaalgesproken hamstrings na deadliften pak. Goodmornings bijvoorbeeld zie ik echt als assistance voor deadlift maar ook LB. Dus dan word het denkik zoiets:

Maandagavond:
American Football

Dinsdag:
Squats 3x5
Legpress 8-12
Calfraise superset
Legextension 12-15
Hanging Crunches Tot F
Leg/kneeraises Tot F
Abmachine

Woensdag of donderdag:
Benchpress 3x3 + Repout
DB Shoulderpress 6-8
Ez-Curl (nu even niet ivm last onderarm links) 3x10-12
Incline Bench/DB Bench/Flyes (vorige keer last linker schouder bij incline bench dus even kijken) 5-8
Weighted Dips 4-6
Side Raises 10-12
2h Cable Overhead Extension 12+
Rear Raises 10-12

Vrijdag:
American Football

Zaterdag:
Deadlifts triples
Pullups 5 sets
Goodmornings 2x10
DB Rows ??
Legcurl 6-10
Shrugs 5x10
(Hypers) 2xrepout
(Straight Arm Lat Pulldown) 2/3x10

Comments zijn meer dan welkom.

Laatst bewerkt:
Maandagavond:
American Football

Dinsdag:
Squats 3x5
Legpress 8-12
Calfraise superset
Legextension 12-15
Hanging Crunches Tot F
Leg/kneeraises Tot F
Abmachine

Woensdag of donderdag:
Benchpress 3x3 + Repout
DB Shoulderpress 6-8
Ez-Curl (nu even niet ivm last onderarm links) 3x10-12
Incline Bench/DB Bench/Flyes (vorige keer last linker schouder bij incline bench dus even kijken) 5-8
Weighted Dips 4-6
Side Raises 10-12
2h Cable Overhead Extension 12+
Rear Raises 10-12

Vrijdag:
American Football

Zaterdag:
Deadlifts triples
Pullups 5 sets
Goodmornings 2x10
DB Rows ??
Legcurl 6-10
Shrugs 5x10
(Hypers) 2xrepout
(Straight Arm Lat Pulldown) 2/3x10

Comments zijn meer dan welkom.

beetje vreemde indeling maar opzich is het schema wel compleet. de woensdag lijkt me erg heftig veel!

• #5.384
beetje vreemde indeling maar opzich is het schema wel compleet. de woensdag lijkt me erg heftig veel!

Ja misschien veel oefeningen maar qua workload denk ik vergelijkbaar met de andere dagen (cable-werk raises en curls zijn veel minder belastend dan deadlifts en squats enzo).

Ga vanavond er ff naar kijken goos ;)

woensdag ziet er killing uit ja, je bent overigens toch niet van plan elke week 3x3 + repout te gaan doen op BP of wel?

• #5.389
Jewel :p Dan wel met 10kg minder ofzo zodat die repout richting de 8-10 zal gaan. Puur om een beetje volume te pakken op de bench.

Zozo, je benen zullen wel vaak zwaar aanvoelen. Als je dit schema volhoud ben je een hele knappe jongen:-)

Ik zou woensdag of donderdag misschien nog een press toevoegen voor je triceps.
1 Voor je triceps
2 ter ondersteuning van je bench.

Opzich best netjes.

Als ik het goed zie.

Dinsdag (Legs + Benen)
Woensdag (UB)
Zaterdag (Mix (Deadlift, UB + hamstrings))
Klopt dat?

• #5.392
Ik zou woensdag of donderdag misschien nog een press toevoegen voor je triceps.
1 Voor je triceps
2 ter ondersteuning van je bench.

Opzich best netjes.

Als ik het goed zie.

Dinsdag (Legs + Benen)
Woensdag (UB)
Zaterdag (Mix (Deadlift, UB + hamstrings))
Klopt dat?

Mmm, zelfs na flat bench, incline db bench en db shoulderpress? zaterdag is eigenlijk rug/hamstrings en UB is presses + armen.

Tja ik heb dat zelf ook. Na flat/incline press en PP nog een CGBP op het einde erbij.

Mss niet een idee om zaterdag een Fullbody van te maken.

Dinsdag UB
Woensdag/Donderdag LB
zaterdag FB

Laatst bewerkt:
  • #5.394
Nog ff voor american football fullbody en max effort deadliften? Moet ik dood ofzo :p

Voor?

American is Maandag avond, en je training is zaterdag. Want zondag ben jij in coma ofzo, dat je dat niet meemaakt?

hoe heb je dit schema in elkaar gezet?

Ik zeg

VRIJDAG: American fussball
ZATERDAG: Fullbody

Dan zeg jij, VOOR amercian fussball nog me deadliften.

In welke wereld gaat zaterdag voor vrijdag?

Excuses, in mijn post moest zaterdag staan. Dacht dat ik het had aangepast.

• #5.399
hoe heb je dit schema in elkaar gezet?

Zelf een beetje gekeken wat voor oefeningen ik lekker vind en werken en daar genoeg rust aan toevoegen.

Ik zeg

VRIJDAG: American fussball
ZATERDAG: Fullbody

Dan zeg jij, VOOR amercian fussball nog me deadliften.

In welke wereld gaat zaterdag voor vrijdag?

Excuses, in mijn post moest zaterdag staan. Dacht dat ik het had aangepast.

Anyhow, ik zie er de meerwaarde niet zo van in. Vind het meer iets voor plateaus ofzo. Weet er uberhaupt niet zo veel vanaf. Maar vind een 3daagse split met 2 footballtrainingen wel intensief genoeg voorlopig.

persoonlijk ben ik van mening als je zo'n sport gaat doen en erbij wilt blijven trainen je niet zoveel assistance shizzle moet gaan doen, maar gewoon focussen op zware compounds. gaat je ook ontzettend helpen bij American Football. Ik heb een paar jaar terug ook vaak gesproken en getraind met een gast die van krachttraining overschakelde naar Rugby in combi met krachttraining en kracht en explosiviteit komen enorm van pas. leg extensions, db raises en straight arm pulldown dingen zou ik gewoon allemaal schrappen en je focussen op de oefeningen die echt tellen. squats, deads, bench, OH, dips, rows, pull/chins en assistance voor je core is dan imo voldoende.

Terug
Naar boven