- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Ik ga ff kijken bij je nieuwe schema 
. Ik ben benieuwd wat je vorderingen zullen worden. Zorg wel dat je zoveel mogelijk compounds doet en lekker bljven verhogen met gewicht, dan wordt je groot en sterk!Euhm... squat voor benen en onderrug? Doe je 'm wel goed als je je rug voelt?
![]()
Toch best oké training gisteren, jammer dat die maat van je wegging...maar goed dat moet jou toch niet tegenhouden om voor je zelf hard te gaan knallen![]()
.
Split geen slecht idee als je nu al sinds dec. een fb volgt... de basis oef. heb je nu wel onder de knie...nu goede focus op bepaalde spiergroepen per training, weet zeker dat je dan weer goede vorderingen gaat maken. Ik ga ff kijken bij je nieuwe schema
![]()
![]()

Euhm... squat voor benen en onderrug? Doe je 'm wel goed als je je rug voelt?
![]()
Succes met je nieuwe schema. Ik heb te weinig verstand van splitschema's om je daar zinnig advies over te geven en ik train zelf ook niet op die manier. Maar ik denk dat het wel meer voor je gaat doen dan 3 x per week deadliften. Bij de gewichten waar je nu mee speelt ga je daar niet van herstellen en breng je je rug naar de klote. Ik ben benieuwd wat je vorderingen zullen worden. Zorg wel dat je zoveel mogelijk compounds doet en lekker bljven verhogen met gewicht, dan wordt je groot en sterk!
---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------
Squat ga je wel degelijk voelen in je onderrug, vooral bij hogere gewichten.
Ja, 3x in de week deadliften met de gewichten waar ik nu op zit is em niet. Groot en sterk wil ik worden
Daar gaan we voor knallen 

QFT!Ja, merk et ook met mn 3x10.
@ Deadlift: Tsja, laatste keer was mn vorm niet zo goed... Naja, eens kijken hoe het uitpakt met mn split. Wil ook beter opwarmen. T gaat om de belasting, niet om de e-peen cijfertjes toch![]()

@squats: ok, ik ben overtuigd - wist het alleen niet
De enige keren dat ik squats in mijn onderrug voelde hield ik 'm niet recht genoeg...
Voor mij iig voor latere zorg: ik mag van de fysio niet squatten![]()
Niet helemaal mijn ding.
3x in de week cardio kan wel hoor.. als je het te weinig vind: verhogenTsja... Als ik niet zou mogen squatten zou ik het als goed excuus aangrijpen om niet te doen denk ikNiet helemaal mijn ding.
Vandaag toch even geen benen trainen, voel mn rug nog goed van eergisteren en wil vanavond een beetje kunnen lasergamen
Trouwens, ik kan t mooi zo doen:
maandag: benen + cardio
woensdag: UB1 + cardio
vrijdag: UB2 + cardio
zondag: cardio op de nuchtere maag
Vind 3x in de week cardio na KT namelijk een beetje weinig.
heb je 3x in de week namelijk al geprobeerd?Nee man, ik hou mn log lekker open! Veels te gezellig
En ja. Mwah ik weet niet. Mag best wat vet af hierWeeg meer dan 90 zonder indrukwekkende stats he...

want het schiet niet op..Begin eerst eens twee weken ofzo na je KT met cardio, daarna pas opvoeren... zo zou ik het doen.

ik mocht willen dat ik daar op zat ! maarre, tsjah ben nog veel aan het kloten/uitproberen/leren dus ik heb geduld![]()

Good point, als het nu niet teveel is dan kan dat makkelijk.Mja, als ik 4x in de week een beetje cardio dan heb ik nog genoeg mogelijkheden om de boel op te voeren dacht ik zo. En daarnaast: als ik maandag woensdag en vrijdag train kan ik zondag prima cardio doen (met oog op 48u herstel) en op zondag heb ik er s'ochtends nog de tijd voor ook
Hoezo? Mn stats zijn niet indrukwekkend ofzo... Ben eigenlijk een beetje zenuwachtig voor wat er overblijft na cutten...![]()