XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Nee, doelde meer op dingen als waarom nog een curl drbij etc. Maar maakt wel sense wat je zegt. Zal ook eens een draadje in het schema-subforum posten, kijken wat DBB te zeggen heeft.

Toch best oké training gisteren, jammer dat die maat van je wegging...maar goed dat moet jou toch niet tegenhouden om voor je zelf hard te gaan knallen :fire: ;).
Split geen slecht idee als je nu al sinds dec. een fb volgt... de basis oef. heb je nu wel onder de knie...nu goede focus op bepaalde spiergroepen per training, weet zeker dat je dan weer goede vorderingen gaat maken :D. Ik ga ff kijken bij je nieuwe schema :thumbs: :)

Euhm... squat voor benen en onderrug? Doe je 'm wel goed als je je rug voelt?
???

Succes met je nieuwe schema. Ik heb te weinig verstand van splitschema's om je daar zinnig advies over te geven en ik train zelf ook niet op die manier. Maar ik denk dat het wel meer voor je gaat doen dan 3 x per week deadliften. Bij de gewichten waar je nu mee speelt ga je daar niet van herstellen en breng je je rug naar de klote:P. Ik ben benieuwd wat je vorderingen zullen worden. Zorg wel dat je zoveel mogelijk compounds doet en lekker bljven verhogen met gewicht, dan wordt je groot en sterk!

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

???

Squat ga je wel degelijk voelen in je onderrug, vooral bij hogere gewichten.

Toch best oké training gisteren, jammer dat die maat van je wegging...maar goed dat moet jou toch niet tegenhouden om voor je zelf hard te gaan knallen :fire: ;).
Split geen slecht idee als je nu al sinds dec. een fb volgt... de basis oef. heb je nu wel onder de knie...nu goede focus op bepaalde spiergroepen per training, weet zeker dat je dan weer goede vorderingen gaat maken :D. Ik ga ff kijken bij je nieuwe schema :thumbs: :)

Ja ach... We konden er wel om lachen achteraf :D
En nee, lekker knallen idd. Hoop toch wel dat ik de basisoefeningen beheers nu. Nu de rest nog :rolleyes:

???

Ja, gebruikte vaak vrij veel hipdrive. Soms doe ik em ook zo rechtop mogelijk, dan voel ik em vooral in mn hamstrings. Is niet slecht om je rug daarna te voelen.

Succes met je nieuwe schema. Ik heb te weinig verstand van splitschema's om je daar zinnig advies over te geven en ik train zelf ook niet op die manier. Maar ik denk dat het wel meer voor je gaat doen dan 3 x per week deadliften. Bij de gewichten waar je nu mee speelt ga je daar niet van herstellen en breng je je rug naar de klote:P. Ik ben benieuwd wat je vorderingen zullen worden. Zorg wel dat je zoveel mogelijk compounds doet en lekker bljven verhogen met gewicht, dan wordt je groot en sterk!

---------- Toegevoegd om 09:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:19 ----------

Squat ga je wel degelijk voelen in je onderrug, vooral bij hogere gewichten.

Thnx dude :) Ja, 3x in de week deadliften met de gewichten waar ik nu op zit is em niet. Groot en sterk wil ik worden :D Daar gaan we voor knallen :wl:

Heb trouwens wat spierpijn in mn borst en mn voorste schouderkoppen. En triceps. :D:D:D

Flinke squatsessie voel je idd goed in je onderrug DW.
Zeker bij hogere reps (15+) op max is het zwaar. Is denk ik ook de reden dat (ik iig) de laatste rep(s) mijn rug minder netjes recht kan houden.

Jouw deadlift is wel serieus uit verhouding :D
Opletten met je techniek he, desnoods een paar stappen terug in gewicht en enkele reps meer mocht je bol gaan staan :)

Ja, merk et ook met mn 3x10.

@ Deadlift: Tsja, laatste keer was mn vorm niet zo goed... Naja, eens kijken hoe het uitpakt met mn split. Wil ook beter opwarmen. T gaat om de belasting, niet om de e-peen cijfertjes toch ;)

Ja, merk et ook met mn 3x10.

@ Deadlift: Tsja, laatste keer was mn vorm niet zo goed... Naja, eens kijken hoe het uitpakt met mn split. Wil ook beter opwarmen. T gaat om de belasting, niet om de e-peen cijfertjes toch ;)
QFT!

Moeilijk om eraan toe te geven maar wanneer je een tijdje zo traint voelt het na afloop zoveel beter dan voor de E-stats trainen :)

Yeah, voelt na afloop veel lekkerder indeed :cool:

@squats: ok, ik ben overtuigd - wist het alleen niet :o
De enige keren dat ik squats in mijn onderrug voelde hield ik 'm niet recht genoeg...
Voor mij iig voor latere zorg: ik mag van de fysio niet squatten :mad:

@squats: ok, ik ben overtuigd - wist het alleen niet :o
De enige keren dat ik squats in mijn onderrug voelde hield ik 'm niet recht genoeg...
Voor mij iig voor latere zorg: ik mag van de fysio niet squatten :mad:

Tsja... Als ik niet zou mogen squatten zou ik het als goed excuus aangrijpen om niet te doen denk ik :nut: Niet helemaal mijn ding.

Vandaag toch even geen benen trainen, voel mn rug nog goed van eergisteren en wil vanavond een beetje kunnen lasergamen :rolleyes:

Trouwens, ik kan t mooi zo doen:

maandag: benen + cardio
woensdag: UB1 + cardio
vrijdag: UB2 + cardio
zondag: cardio op de nuchtere maag

Vind 3x in de week cardio na KT namelijk een beetje weinig.

Tsja... Als ik niet zou mogen squatten zou ik het als goed excuus aangrijpen om niet te doen denk ik :nut: Niet helemaal mijn ding.

Vandaag toch even geen benen trainen, voel mn rug nog goed van eergisteren en wil vanavond een beetje kunnen lasergamen :rolleyes:

Trouwens, ik kan t mooi zo doen:

maandag: benen + cardio
woensdag: UB1 + cardio
vrijdag: UB2 + cardio
zondag: cardio op de nuchtere maag

Vind 3x in de week cardio na KT namelijk een beetje weinig.
3x in de week cardio kan wel hoor.. als je het te weinig vind: verhogen;) heb je 3x in de week namelijk al geprobeerd?

gaat je log nu trouwens dicht of ga je hier verder?

Nee man, ik hou mn log lekker open! Veels te gezellig :klink:

En ja. Mwah ik weet niet. Mag best wat vet af hier :( Weeg meer dan 90 zonder indrukwekkende stats he...

Nee man, ik hou mn log lekker open! Veels te gezellig :klink:

En ja. Mwah ik weet niet. Mag best wat vet af hier :( Weeg meer dan 90 zonder indrukwekkende stats he...

Begin eerst eens twee weken ofzo na je KT met cardio, daarna pas opvoeren... zo zou ik het doen.

ik mocht willen dat ik daar op zat ! maarre, tsjah ben nog veel aan het kloten/uitproberen/leren dus ik heb geduld:)

he ik heb even 2 vragen:
1. wat is je echte naam?
2. wat zijn je gewichten op de grote 3 + db rows, dips, press?
wilde eigenlijk wat motivatie halen uit een wedstrijdje ofzo, iets in die richting, uiteraard vriendschappelijk.. gewoon om mezelf onder druk te zetten om verder en verder te gaan:) want het schiet niet op..

Laatst bewerkt:
Begin eerst eens twee weken ofzo na je KT met cardio, daarna pas opvoeren... zo zou ik het doen.

Mja, als ik 4x in de week een beetje cardio dan heb ik nog genoeg mogelijkheden om de boel op te voeren dacht ik zo. En daarnaast: als ik maandag woensdag en vrijdag train kan ik zondag prima cardio doen (met oog op 48u herstel) en op zondag heb ik er s'ochtends nog de tijd voor ook :)

ik mocht willen dat ik daar op zat ! maarre, tsjah ben nog veel aan het kloten/uitproberen/leren dus ik heb geduld:)

Hoezo? Mn stats zijn niet indrukwekkend ofzo... Ben eigenlijk een beetje zenuwachtig voor wat er overblijft na cutten...:(

check me geupdate post:)

Mja, als ik 4x in de week een beetje cardio dan heb ik nog genoeg mogelijkheden om de boel op te voeren dacht ik zo. En daarnaast: als ik maandag woensdag en vrijdag train kan ik zondag prima cardio doen (met oog op 48u herstel) en op zondag heb ik er s'ochtends nog de tijd voor ook :)

Hoezo? Mn stats zijn niet indrukwekkend ofzo... Ben eigenlijk een beetje zenuwachtig voor wat er overblijft na cutten...:(
Good point, als het nu niet teveel is dan kan dat makkelijk.

Als jij netjes op onderhoud gaat eten, vooral niet té weinig en wel zwaar blijft trainen (je wordt echt niet heel veel slapper dan nu hoor!), dan kan het alleen maar mooi zijn hoe je er uit komt te zien! Geloof ik in.

Terug
Naar boven