Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.461
Yess, potje vlammen Bart! Alleen nog ff gaan zitten voor m'n voeding.

jonguh...

• #5.463
Say whut!!! Waar heb jij gezeten dan gozer?

• #5.466
Sterkte Simson!

Squat
10x20kg
10x40kg
5x60kg
5x90kg
5x112.5kg
5x112.5kg
5x112.5kg

Comments: Zeh ****, na die 3x5x110 wist ik al dat de volgende keer heavy ging worden, een week griep en de training van gisteravond hebben daar niks aan af gedaan. Die 90 ging al langzaam, heb een uur in t squatrek gehangen.

Legpress Plate Loaded
8x140kg
8x170kg
8x170kg

Standing Calfraise
12x45kg
Superset: 12x75kg ~ 50xBW ~ 12x75kg ~ 50xBW ~ 12x60kg ~ 50xBW

Leg Raises
12x
12x
10x

Leg Extension
5x55kg
22x35kg

Goed kapot iig. Maar **** yeah, target op mn squat gehaald, volgende keer 3x5x115!

Bamn, target gehaald = nice!

Nice squats weer.

Comments: Zeh ****, na die 3x5x110 wist ik al dat de volgende keer heavy ging worden, een week griep en de training van gisteravond hebben daar niks aan af gedaan. Die 90 ging al langzaam, heb een uur in t squatrek gehangen.

Mag ook lang duren, als je maar progressie maakt! Gaat bij mij ook altijd zo.

Goed bezig! On your way to becomming a squat monster!

• #5.470
Bamn, target gehaald = nice!

Yess :cheer:

Nice squats weer.

Mag ook lang duren, als je maar progressie maakt! Gaat bij mij ook altijd zo.

Thnx! Ja, maar deze keer had ik steeds wel heel veel tijd nodig om moed te verzamelen :o Squat is een grote mind****.

Goed bezig! On your way to becomming a squat monster!

Thnx Philo, yes die LB-kracht gaat me goed van pas komen bij american football tackles enzo :)

• #5.472
On a brighter note; als je genoeg mindpower hebt weet je dat je progressie blijft maken op squats! :)

Jep, er alles aan doen en er 100% in geloven. Ik twijfelde toen ik naar de gym liep nog of ik het zou halen. Kwestie van **** it, gewicht erop en zie maar hoe je t omhoog krijgt :P Volgende keer met meer overtuiging!

Bamn! Ziek zijn geweest en toch die squats knallen is bazig Mc! Volgende keer die 115kg, wordt met de juiste mindset peanuts!:D

Netjes hoor, kan nu alleen nog maar dromen van zulke volumes.
Succes vrijdag met je training :D

Nice squats! Blijven knallen!

Goed bezig ouwe! Lekkere squats, bench op de 70, nice. Hoe zwaar ben je nu? Hard aan het bulken ook of meer rustig aan aan het doen?

Grappig dat hier nog steeds dezelfde mensen rondhangen trouwens. Ik ga ook weer trainen, maar niet meer zo hardcore waarschijnlijk.

klasse kerel!

Lekkere training :)

• #5.479
Bamn! Ziek zijn geweest en toch die squats knallen is bazig Mc! Volgende keer die 115kg, wordt met de juiste mindset peanuts!:D

Ja heb er ook wel een goed gevoel over maar ben blij dat t voorbij is :o

Netjes hoor, kan nu alleen nog maar dromen van zulke volumes.
Succes vrijdag met je training :D

Qua volume was dit niet eens heel bijzonder, meer dat de gewichten gewoon relatief zwaar waren en dat de omstandigheden t ook niet beter maakten. Thnx!

Nice squats! Blijven knallen!

Danku! En hoi :wave:

Goed bezig ouwe! Lekkere squats, bench op de 70, nice. Hoe zwaar ben je nu? Hard aan het bulken ook of meer rustig aan aan het doen?

Grappig dat hier nog steeds dezelfde mensen rondhangen trouwens. Ik ga ook weer trainen, maar niet meer zo hardcore waarschijnlijk.

Ja man :) Ben nu ongeveer 84kg, heb van de zomervakantie te veel niet-cleane cals binnengekregen en wil nu weer cleanbulken tot de zomercut gaat beginnen. Welcome back. Ja tzelfde kliekje he :p Ga je loggen? En hoe ga je dan wel trainen?

Thnx guys!

Ja man :) Ben nu ongeveer 84kg, heb van de zomervakantie te veel niet-cleane cals binnengekregen en wil nu weer cleanbulken tot de zomercut gaat beginnen. Welcome back. Ja tzelfde kliekje he :p Ga je loggen? En hoe ga je dan wel trainen?

Ik wil 2 keer per week trainen (split) en waarschijnlijk geen benen dan, ik heb nog wel wat massa op m'n benen, en daarnaast droom ik niet van monsterquads. Gewoon een goede shape wil ik hebben. Misschien moet je het fitness noemen :p Dus ik weet ook niet of het de moeite waard is om te loggen. Pas als er serieuze progressie is, maak ik misschien wel weer een logje.

Terug
Naar boven