- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zware burnout gast. nog niet hersteld, maar dacht laat ik me maatjes hier es opzoeken.
)Comments: Zeh ****, na die 3x5x110 wist ik al dat de volgende keer heavy ging worden, een week griep en de training van gisteravond hebben daar niks aan af gedaan. Die 90 ging al langzaam, heb een uur in t squatrek gehangen.

Nice squats weer.
Mag ook lang duren, als je maar progressie maakt! Gaat bij mij ook altijd zo.
Squat is een grote mind****.Goed bezig! On your way to becomming a squat monster!

Thnx! Ja, maar deze keer had ik steeds wel heel veel tijd nodig om moed te verzamelenSquat is een grote mind****.

On a brighter note; als je genoeg mindpower hebt weet je dat je progressie blijft maken op squats!![]()
Volgende keer met meer overtuiging!Bamn! Ziek zijn geweest en toch die squats knallen is bazig Mc! Volgende keer die 115kg, wordt met de juiste mindset peanuts!![]()

Netjes hoor, kan nu alleen nog maar dromen van zulke volumes.
Succes vrijdag met je training![]()

Goed bezig ouwe! Lekkere squats, bench op de 70, nice. Hoe zwaar ben je nu? Hard aan het bulken ook of meer rustig aan aan het doen?
Grappig dat hier nog steeds dezelfde mensen rondhangen trouwens. Ik ga ook weer trainen, maar niet meer zo hardcore waarschijnlijk.
Ben nu ongeveer 84kg, heb van de zomervakantie te veel niet-cleane cals binnengekregen en wil nu weer cleanbulken tot de zomercut gaat beginnen. Welcome back. Ja tzelfde kliekje he
Ga je loggen? En hoe ga je dan wel trainen?Ja manBen nu ongeveer 84kg, heb van de zomervakantie te veel niet-cleane cals binnengekregen en wil nu weer cleanbulken tot de zomercut gaat beginnen. Welcome back. Ja tzelfde kliekje he
Ga je loggen? En hoe ga je dan wel trainen?
Dus ik weet ook niet of het de moeite waard is om te loggen. Pas als er serieuze progressie is, maak ik misschien wel weer een logje.