Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Nice, damn je loopt op me in.
Moet je eens tientallen setjes doen voor bi's en tri's zonder rust, kijken of je de 40 kan halen ;)

Gast wtf ben je aan het doen!

Nice training, nog even en een BW bench!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.504
Bankdrukken gaat nu lekker mcm. En wat een shitload aan dumbbell curls, kon je er geen genoeg van krijgen :D?

Ja man, progressie afdwingen die hap. Props to Sjaak en Bredekees voor t spotten en "hee, lock eens uit" trouwens. En zat nog wat in en zou mn enige bicepoefening blijven. Die shit loopt achter bij mij dus werk aan de winkel.

Solid workout! op naar een scholarship ;)

:D

Nice, damn je loopt op me in.
Moet je eens tientallen setjes doen voor bi's en tri's zonder rust, kijken of je de 40 kan halen ;)

Mja, ik gain nog wat makkelijker he ;) Nee man, hou niet van cardio!

Gast wtf ben je aan het doen!

Wtf ben jij aan het doen?

Nice training, nog even en een BW bench!

Yes, mag niet te lang meer duren tot ik op de bankert 85kg crush!

• #5.505
Vriendin: Waarom heb je een lepel in je binnenzak?
Ik: Euh... moest nog kwark eten.

Ze had er nog begrip voor ook, vond het wel een mooie situatie :roflol:

• #5.507
Nee dat ik t aantal reps ben vergeten. Was waarschijnlijk tussen de 5 en 8 denkik :P

Ik ben aan het werken :)

Werk als (jobstudent) redder in een zwembad, waar ik momenteel de enige redder ben, dus zonder mij is het zwembad gesloten; maw lange dagen van 7u 30 tot 21u, aan 10 euro per uur. Geen trainingen terwijl jij STAALHARD gaat!

• #5.509
Werkdagen van ruim 13 uur per dag zijn wel sick, maar €130 per dag ook :p Ik trek gewoon lekker de IB-groep leeg terwijl ik steeds groter en sterker wordt :D

Vandaag laatste rookietraining met als afsluiter een scrimmage met senioren. Supervet :) beetje moeie benen maar verder prima, heb honger. Drills van vandaag vroegen meer van m'n UB dan verwacht, vooral schouders, dus volgende keer echt proberen op woensdag presses te doen.

Ja bigmc, met dat american footbal er bij is je leven een stukje intensiever geworden:)

• #5.512

Ja man :D Thnx, leuk artikel :)

Ja bigmc, met dat american footbal er bij is je leven een stukje intensiever geworden:)

Ja man, toen ik wakker werd spierpijn in mn nek :P Nu snel eten en naar de gym want mn bed en garderobekast worden over 2 uur al bezorgd en ben nog net wakker grmpf.

• #5.513
Eerste week american football + gym achter de rug. Slappe vaatdoektraining incoming.

Pullups
5xBW
5xBW
4xBW
5xBW
5xBW
4xBW

Deadlift
5x60kg
5x100kg
3x140kg
3x170kg
6x160kg

Hyperextension
20xBW+10kg

Shrugs @Standing Calfraise
10x60kg
10x75kg
10x90kg
10x105kg
15x90kg

Ziet er toch goed uit hoor die dl:-)

• #5.515
Ziet er toch goed uit hoor die dl:-)

Thnx. Voelde slapjes maar mn lijf moet nog wat wennen aan football enzo. Komt wel goed.

Net een eiwitshake proberen te maken in een whiskeyglas omdat mn shakebekers ranzig zijn en ik die heb weggegooid. Wat een geneuzel :D

Heheh nice train, still mirin' those deadlifts mcm!
Pull ups blijft ook gewoon steeds lekkerder gaan, hoe voelt dat nu dan?

• #5.517
Heheh nice train, still mirin' those deadlifts mcm!
Pull ups blijft ook gewoon steeds lekkerder gaan, hoe voelt dat nu dan?

:) Voelt op zich oke, maar ik moet echt heel veel rust nemen tussen mn sets wil ik er een beetje reps uit krijgen. Tussen t eerste setje van 4 en t 5je daarna heb ik ook staan spotten voor mn huisgenoot. Echt bizar hoe veel verschil rust hier uitmaakt.

niks mis met die training kerel!

Niet zo zeuren jij! :P Damn jonge, die 1x200 DL zit er wel in de komende tijd..

Gaat goed, DL op 200 moet geen probleem zijn iend dit jaar!

Terug
Naar boven