Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede bench, goede deadlift en goede curls na een week griep; wat zit je nou te mekkeren jonge!![]()
Moet jij niet weer eens trainen btw? Just sayin'.
Wacht maar tot zaterdag!Maandagavond:
American Football
Dinsdag:
Squats 3x5
Legpress 8-12
Calfraise superset
Legextension 12-15
Hanging Crunches Tot F
Leg/kneeraises Tot F
Abmachine
Woensdag of donderdag:
Benchpress 3x3 + Repout
DB Shoulderpress 6-8
Ez-Curl (nu even niet ivm last onderarm links) 3x10-12
Incline Bench/DB Bench/Flyes (vorige keer last linker schouder bij incline bench dus even kijken) 5-8
Weighted Dips 4-6
Side Raises 10-12
2h Cable Overhead Extension 12+
Rear Raises 10-12
Vrijdag:
American Football
Zaterdag:
Deadlifts triples
Pullups 5 sets
Goodmornings 2x10
DB Rows ??
Legcurl 6-10
Shrugs 5x10
(Hypers) 2xrepout
(Straight Arm Lat Pulldown) 2/3x10
Comments zijn meer dan welkom.
En daarnaast is de mentaliteit van in-season training over het algemeen redden wat er te redden valt en zijn de meeste nfl-atleten aan het eind van een seizoen 10-15kg massa kwijt...
Ja maar geen goeie db shoulderpressssssssssMoet jij niet weer eens trainen btw? Just sayin'.

Je kan niet alles willen, jij vieze vuile egoist
Meh, ben donderdag en zaterdag geweest en als er straks een auto is ga ik weer, heb nog nooit zoveel getraind in me leven
En ik kan tenminste BW benchpressen![]()
Maar log je niet meer dan? Oh en ik wil wel alles 
Idd dat widle ik net zeggen die gasten spelen/trainen in season dan volgens mij ook elke dag. Maar ik ben benieuwd! Periodiseren en rekening houden met in/off seasons dat is pas waar het leuk word voor de trainer.

Mc = back zie ik! Vanavond lekker American footbal!Succes bro!

sterke deadlifts ouwe, je bent mij nog steeds voorzie ook dat je progress op de bench aardig vooruitgaat, goed bezig. Merk je sinds je american football doet meer vooruitgang in je gym trainingen?
Ja gaat lekker. Kan er nog niet veel over zeggen, heb pas 1 training achter de rug (vorige week maandag)