XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

Goede bench, goede deadlift en goede curls na een week griep; wat zit je nou te mekkeren jonge! :mad:

3x160kg Straps
3x160kg Straps

Damn mc is back :eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.443
Ja :(
Maar ik wil morgen eindelijk weer beginnen met deaden na een paar maanden dus watch out :cool:

• #5.445
challengeaccepted.jpg :cool:

En anders gaan we ipv wedstrijdje deaden wel een wedstijdje banken goed :p

• #5.447
Nee :p

Hoe ziet je 3 dagen split eruit?

• #5.449
Zo ongeveer:

Maandagavond:
American Football

Dinsdag:
Squats 3x5
Legpress 8-12
Calfraise superset
Legextension 12-15
Hanging Crunches Tot F
Leg/kneeraises Tot F
Abmachine

Woensdag of donderdag:
Benchpress 3x3 + Repout
DB Shoulderpress 6-8
Ez-Curl (nu even niet ivm last onderarm links) 3x10-12
Incline Bench/DB Bench/Flyes (vorige keer last linker schouder bij incline bench dus even kijken) 5-8
Weighted Dips 4-6
Side Raises 10-12
2h Cable Overhead Extension 12+
Rear Raises 10-12

Vrijdag:
American Football

Zaterdag:
Deadlifts triples
Pullups 5 sets
Goodmornings 2x10
DB Rows ??
Legcurl 6-10
Shrugs 5x10
(Hypers) 2xrepout
(Straight Arm Lat Pulldown) 2/3x10

Comments zijn meer dan welkom.

Had je nog naar defranco's in season routine gekeken? Dat zou je ook lekker suiten denk ik zo maar eens.

• #5.451
Ja maar ik denk dat ik in dit stadium meer heb aan energie besparen voor gewone football drills dan mijn trainingsprogramma daar op aanpassen. Mijn prioriteiten zijn in principe onveranderd: LB kracht en UB massa (ondanks dat ik eerst mn BW wil benchen en tot die tijd dus op kracht train). Op dit moment is de leercurve van mn american football trainingen nog zo steil dat dergelijke programma's niet heel veel voor me zullen doen. Over een paar maanden misschien eens wat jumpshit toevoegen en misschien mn nek gaan trainen om blessures te voorkomen :) En daarnaast is de mentaliteit van in-season training over het algemeen redden wat er te redden valt en zijn de meeste nfl-atleten aan het eind van een seizoen 10-15kg massa kwijt...

http://www.elitefts.com/documents/nfl_linebacker_program.htm

Als je het bovenstaande doorneemt merk je wel dat krachttraining niet op de eerste plaats staat in-season.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Sep 2011 om 01:04 ----------

Deze gast legt het mooi uit:

http://www.youtube.com/watch?v=wG_tKbOzLyA

Gelukkig sta ik niet zo veel op t veld als de pro's dus kan ik nog lekker gainen naast football :)

Laatst bewerkt:
Ja maar geen goeie db shoulderpressssssssss :mad: Moet jij niet weer eens trainen btw? Just sayin'.

Je kan niet alles willen, jij vieze vuile egoist :mad:

Meh, ben donderdag en zaterdag geweest en als er straks een auto is ga ik weer, heb nog nooit zoveel getraind in me leven :eek:

En ik kan tenminste BW benchpressen :cool:

Idd dat widle ik net zeggen die gasten spelen/trainen in season dan volgens mij ook elke dag. Maar ik ben benieuwd! Periodiseren en rekening houden met in/off seasons dat is pas waar het leuk word voor de trainer.

• #5.454
Je kan niet alles willen, jij vieze vuile egoist :mad:

Meh, ben donderdag en zaterdag geweest en als er straks een auto is ga ik weer, heb nog nooit zoveel getraind in me leven :eek:

En ik kan tenminste BW benchpressen :cool:

Ja jou BW kan ik ook wel benchpressen :D Maar log je niet meer dan? Oh en ik wil wel alles :)

Idd dat widle ik net zeggen die gasten spelen/trainen in season dan volgens mij ook elke dag. Maar ik ben benieuwd! Periodiseren en rekening houden met in/off seasons dat is pas waar het leuk word voor de trainer.

Ja en daarvoor moeten ze ook nog eens topfit zijn! Ik ga eerst eens even kijken hoe deze split uitpakt :)

Mc = back zie ik! Vanavond lekker American footbal! :D:D Succes bro!

sterke deadlifts ouwe, je bent mij nog steeds voor :p zie ook dat je progress op de bench aardig vooruitgaat, goed bezig. Merk je sinds je american football doet meer vooruitgang in je gym trainingen?

• #5.457
Mc = back zie ik! Vanavond lekker American footbal! :D:D Succes bro!

Zekers, bijna weer de ouwe. Idd, hoop dat t droog is dan... En anders hopen op hardcore actiepics :cool:

sterke deadlifts ouwe, je bent mij nog steeds voor :p zie ook dat je progress op de bench aardig vooruitgaat, goed bezig. Merk je sinds je american football doet meer vooruitgang in je gym trainingen?

Gheghe, thnx O. maar jij bent me nog steeds voor qua looks en bench ;) Ja gaat lekker. Kan er nog niet veel over zeggen, heb pas 1 training achter de rug (vorige week maandag) :P

Heb je al een keer een volle week gedraaid met heavy ass trainingen en Am. Football ernaast? :D

• #5.459
Nee, dit gaat de eerste week worden. Zit nu in de trein terug, voel vooral m'n lies. Voor de rest trek ik t vrij goed denkik. Morgen squatten en vrijdag gaan we beuken tegen de senioren :eek:

nice Bigmc, ook jij weer bijna op volle kracht terug:)

Terug
Naar boven