MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Wtf.. Ik had wat neergezet maar het is weg.. Iig nice train. Sowieso echt killer(s)quads!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.482
Ik wil 2 keer per week trainen (split) en waarschijnlijk geen benen dan, ik heb nog wel wat massa op m'n benen, en daarnaast droom ik niet van monsterquads. Gewoon een goede shape wil ik hebben. Misschien moet je het fitness noemen :p Dus ik weet ook niet of het de moeite waard is om te loggen. Pas als er serieuze progressie is, maak ik misschien wel weer een logje.

Waarom geen UB/LB of fullbody dan? Als je je poten meetrained maak je sowieso meer progressie ook op je UB. Je kan ze ook gewoon p*ssy trainen of op kracht (krijg je niet superveel size van :P).

Wtf.. Ik had wat neergezet maar het is weg.. Iig nice train. Sowieso echt killer(s)quads!

:P Thnx Ice.

Lekkere training, zeker omdat je nog niet 100% fit was. Nice squatties.:)

ik ben er nog steeds hoor, michiel :D

ik lurk alleen wat meer :P

5x3x112,5kg op de Squat.. ****ing sterk ouwe! Damn, stiekem anabolen aan het snoepen ofzo :P goed bezig!

• #5.486
Lekkere training, zeker omdat je nog niet 100% fit was. Nice squatties.:)

Bedankt :)

ik ben er nog steeds hoor, michiel :D

ik lurk alleen wat meer :P

Ja wat heb ik daar nou aan!

5x3x112,5kg op de Squat.. ****ing sterk ouwe! Damn, stiekem anabolen aan het snoepen ofzo :P goed bezig!

Haha nou dan zou mn UB wat harder gaan denkik ;) Eerder hazelnootmelkchocolade ??? Nieuwe fetish, niet handig.

UB komt vanzelf man - het is iig goed dat je qua kracht al een goed ontwikkelde LB hebt en dat de progressie gewoon door blijft gaan

• #5.488
UB komt vanzelf man - het is iig goed dat je qua kracht al een goed ontwikkelde LB hebt en dat de progressie gewoon door blijft gaan

Ja gewoon afdwingen die hap. Merk t zeker wel bij american football ten opzichte van de andere rookies en dat is nice :)

Sterke squats man, wil ik ook. Ga die de komende tijd eens van jouw kopieren! ;)

• #5.490
Haha is goed man. Check ff dubbel dat je die griep niet meekopieerd ;) Ben weer bijna de oude maar nog steeds snotterig as phuk en leek vandaag soort van verhoging te hebben? Ook wezen knokken met eerstejaars van mn studentenvereniging, ben kletsnat gegooid dus dat helpt ook niet echt maar t was wel mooi :D Morgen borst/schouders/armen!

studenten.........

• #5.492
2/3e van m'n vereniging is vrouw Bart, just saying :p

ik word student:)

• #5.495
Thnx Marvin, dit is t geworden:

Benchpress
10x20kg
10x40kg
3x60kg
3x72.5kg
4x70kg
4x70kg

DB Shoulderpress
8x12kg
7x18kg
6x18kg
Xx16kg

DB Curl
10x10kg
8x12kg
6x14kg
6x14kg
6x16kg
15x12kg
6x14kg

Incline DB Bench
12x16kg
8x18kg
Xx16kg

Dips
5xBW
5xBW+5kg
4xBW+10kg
4xBW+5kg
5xBW

Side Raises
12x8kg
8x10kg

ben je nu alweer thuis? :p dan heb je vlot getraind! benchen zag er goed uit man...heb je een tijdje niet meer zien benchen, maar het gaat de goede kant op! ook mooi gewicht toegevoegd bij je dips, which is nice!

• #5.497
Ja moet eigenlijk om 6 uur bij iets van mn vereniging zijn maar eerst zeh eiwitten :P Thnx man, ja die dips gaan lekker, was een tip van Bredekees om gewoon gewicht tussen mn ballen te hangen :) Jou kop was ook goed bij die inverse pecdeck trouwens :roflol: (no homo)

Oh en pumped 37cm guns net. Conclusie: Gaat er pas bruut uit zien bij 40+ ofzo /cry

hoppa!

Bankdrukken gaat nu lekker mcm. En wat een shitload aan dumbbell curls, kon je er geen genoeg van krijgen :D?

Solid workout! op naar een scholarship ;)

Terug
Naar boven