Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil 2 keer per week trainen (split) en waarschijnlijk geen benen dan, ik heb nog wel wat massa op m'n benen, en daarnaast droom ik niet van monsterquads. Gewoon een goede shape wil ik hebben. Misschien moet je het fitness noemenDus ik weet ook niet of het de moeite waard is om te loggen. Pas als er serieuze progressie is, maak ik misschien wel weer een logje.
).Wtf.. Ik had wat neergezet maar het is weg.. Iig nice train. Sowieso echt killer(s)quads!
Thnx Ice.Lekkere training, zeker omdat je nog niet 100% fit was. Nice squatties.![]()

ik ben er nog steeds hoor, michiel
ik lurk alleen wat meer![]()
5x3x112,5kg op de Squat.. ****ing sterk ouwe! Damn, stiekem anabolen aan het snoepen ofzogoed bezig!
Eerder hazelnootmelkchocolade
Nieuwe fetish, niet handig.UB komt vanzelf man - het is iig goed dat je qua kracht al een goed ontwikkelde LB hebt en dat de progressie gewoon door blijft gaan

Ben weer bijna de oude maar nog steeds snotterig as phuk en leek vandaag soort van verhoging te hebben? Ook wezen knokken met eerstejaars van mn studentenvereniging, ben kletsnat gegooid dus dat helpt ook niet echt maar t was wel mooi
Morgen borst/schouders/armen!+1!
Thnx man, ja die dips gaan lekker, was een tip van Bredekees om gewoon gewicht tussen mn ballen te hangen
Jou kop was ook goed bij die inverse pecdeck trouwens
(no homo)