AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.521
Nice deadlift! Hoe beviel de eerste week 5x sporten?

Betreft eten ga je gewoon clean bulk doen?

• #5.523
Nice deadlift! Hoe beviel de eerste week 5x sporten?

Betreft eten ga je gewoon clean bulk doen?

Thnx Dennis. Voelde me relatief slapjes maar als ik mn training zo terug zie mag ik niet klagen al had ik liever nog goodmornings en legcurls erachteraan gepompt. Ik merkte goed dat mn lichaam moe was en dat al na 1 week... Slaap en voeding moeten dus echt in orde zijn. Had gisteravond ook gewoon honger terwijl ik al over de 3000 cals heen zat en dat zegt ook wel wat over wat het allemaal van mn lijf vraagt. Cleanbulk inderdaad, hoog in eiwitten en ook af en toe een biertje maar liever ééntje dan twee ;) Mik op 3300-3400 cals per dag denk ik.

Thnx Dennis. Voelde me relatief slapjes maar als ik mn training zo terug zie mag ik niet klagen al had ik liever nog goodmornings en legcurls erachteraan gepompt. Ik merkte goed dat mn lichaam moe was en dat al na 1 week... Slaap en voeding moeten dus echt in orde zijn. Had gisteravond ook gewoon honger terwijl ik al over de 3000 cals heen zat en dat zegt ook wel wat over wat het allemaal van mn lijf vraagt. Cleanbulk inderdaad, hoog in eiwitten en ook af en toe een biertje maar liever ééntje dan twee ;) Mik op 3300-3400 cals per dag denk ik.

Als je nog wat degelijk wil gainen, zou ik op 4000 gaan zitten. Onthoud wel dat je nu dus ook nog een contact-sport er bij doet. Dus het is niet alleen rennen, maar ook incasseren etc. etc. Nog meer herstellen dus.
Je hebt dus ook niet voor niets honger bij 3000+ kcal. En naar mijn idee heb je bij 3400 kcal nog steeds honger. ;)

• #5.525
Als je nog wat degelijk wil gainen, zou ik op 4000 gaan zitten. Onthoud wel dat je nu dus ook nog een contact-sport er bij doet. Dus het is niet alleen rennen, maar ook incasseren etc. etc. Nog meer herstellen dus.
Je hebt dus ook niet voor niets honger bij 3000+ kcal. En naar mijn idee heb je bij 3400 kcal nog steeds honger. ;)

Ik ben behoorlijk endo en terwijl ik op 3300 cals mikte van de zomer ben ik in 2-3 maanden 6cm taille rijker dus dat was een te groot caloriesurplus. 3100 was waarschijnlijk beter geweest en dan lijkt me 200/300cals per dag of 1400/2100cals per week extra voor 2 footballtrainingen + herstel niet zo'n gekke gedachte. Als ik op 4000 cals per dag ga zitten tik ik voor 2012 100kg aan, en niet door mn VVM :D

Komt vanzelf goed. Je moet gewoon even wennen aan het nieuwe volume ik had precies hetzelfde 3 weken later voel ik me een stuk beter onder het volume.

Ik ben behoorlijk endo en terwijl ik op 3300 cals mikte van de zomer ben ik in 2-3 maanden 6cm taille rijker dus dat was een te groot caloriesurplus. 3100 was waarschijnlijk beter geweest en dan lijkt me 200/300cals per dag of 1400/2100cals per week extra voor 2 footballtrainingen + herstel niet zo'n gekke gedachte. Als ik op 4000 cals per dag ga zitten tik ik voor 2012 100kg aan, en niet door mn VVM :D

Roger that. Jij kent je lichaam beter dan ik hehe! :D

Op naar de 100 kilo McBeest!:D

Mijn vaatdoek deadlift geen 170kg hoor Mc! Dus jij bent een sterke vaatdoek! :D

• #5.530
Komt vanzelf goed. Je moet gewoon even wennen aan het nieuwe volume ik had precies hetzelfde 3 weken later voel ik me een stuk beter onder het volume.

Ja komt ook wel goed, nu nog ff wennen en vooral conditioneel bijpoten en daarna zou het mn workouts nauwelijks moeten beinvloeden ;)

Ja, t is nog steeds een tikkie gissen hoeveel cals ik nou echt nodig heb en verbrand met football etc.

Op naar de 100 kilo McBeest!:D

Haha ja maar wel goeie kilo's ;) Mn lange termijn doel is 95-100kg bij een procent of 10-12 dus ik ben wel van plan om de 100 een keer te doorbreken :)

Mijn vaatdoek deadlift geen 170kg hoor Mc! Dus jij bent een sterke vaatdoek! :D

Gheghe, most awkward compliment ever :D

3*170 damn im jelly brah fo real

True that, ik zou ook 4000cal aanraden. Maar gezien je vorige resultaten dat niet echt hadden ondersteunt zou je huidige keuze prima (moeten) zijn.

Succes!

Nog enige doelstellingen voor dit jaar nog, of op langer termijn?

• #5.534
True that, ik zou ook 4000cal aanraden. Maar gezien je vorige resultaten dat niet echt hadden ondersteunt zou je huidige keuze prima (moeten) zijn.

Succes!

Nog enige doelstellingen voor dit jaar nog, of op langer termijn?

Thnx Dennis. Voor eind dit jaar wil ik 200kg (kunnen) deadliften en mn BW benchen terwijl ik niet te veel vet aanzet. Voor de rest zijn schouders en armen bijtrekken qua massa ook prioriteit.

3*170 DL! Straffe vaatdoek alleszins!
Mooie training gezien de verwachtingen... :thumb:

holy shit man... serieuze deadlift hiero! dikke shit gewoon

• #5.537
Thnx guys, al had er meer ingezeten op een goeie dag.

Een snel een statusupdate: gister American football, eerste niet-rookie-training gemixt met de senioren. Focking gruwelijk :D We begonnen met tireflippen, ging echt easy bij mij dus dat was leuk om te merken (al zal t geen ontzettend zware tire zijn geweest maar er waren genoeg gasten die em niet los kregen). Voor de rest drills gedaan. Was tof op de eerste na: op handen en voeten tegenover iemand zitten en dan herhaaldelijk shoulderplates tegen elkaar rammen. Instant koppijn voor de rest van de avond. Bleek later dat ik m'n hoofd verkeerd hield (had dat ff eerder gezegd). Verder een scrimmage tegen de offense (ik speel linebacker) en de laatste was ook wel gruwelijk: Het hele team stond in een circel en 1 iemand in het midden en die werd dan gebeukt 1 voor 1 door het hele team. Nou ik heb beuken gehad waarna m'n helm achterstevoren zat, van die 2m+ gasten die tientallen kilo's zwaarder zijn dan ik en het weten te gebruiken ook. Sick was dat, iedereen joelen natuurlijk :D

Nougoed, daarna nog ff naar m'n chick geweest voor een nekmassage enzeau, ben goed beurs dus was echt nice :cool: Was dus 5:30 geweest voor ik op bed lag en nu onderweg naar college. Vandag op het programma: squats :)

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 08:41 ----------

Oh en ff geouwehoerd over trainen enzo met t vaste vechtmaatje van Alistair Overeem, speelt quarterback. Wel vet :)

Damn dat klinkt toch wel als een hele coole sport.
Ben je tevreden met linebacker posish? En wat houdt dat in?

Damn die training klinkt goed hardcore Mc! Me like:D

WTF, ik zou nogal vliegen als ze mij zouden beuken!

Wel supervet!

Terug
Naar boven