AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Bruute DL

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.542
Damn dat klinkt toch wel als een hele coole sport.
Ben je tevreden met linebacker posish? En wat houdt dat in?

Posish :roflol: Ja vind het de vetste positie. Dus 100% geven op trainingen om klaar te zijn voor het wedstrijdseizoen wat in februari begint. Linebacker is een dude die achter de defensive line staat opgesteld. Vaak is het een receiver dekken of een offensive lineman/tight end van me afschudden en de runningback tackelen of voor de quarterback gaan (blitzen).

Damn die training klinkt goed hardcore Mc! Me like:D

Ja, nog steeds koppijn af en toe vandaag gheghe maja had ik maar optijd naar bed moeten gaan, kan natuurlijk niet verwachten dat ik hersteld ben na 2 uur slaap ;) Die hoofdpijn squatten we er wel uit vanavond.

WTF, ik zou nogal vliegen als ze mij zouden beuken!

Wel supervet!

Gheghe, dr zit een rookie bij die is echt ecto, vind water halen al zwaar. Die kon nauwelijks blijven staan na in de circel te hebben gestaan :p

Thnx dude.

Nu ff bakkie kwark en slapen en als de wekker gaat squatten. Heb een pot jack3d binnengekregen dus ben benieuwd. Ga ook weer creatine nemen. Daarna ff chillen en dan moet ik van 3:30 tot 4:00 in de garderobe staan bij een of ander feest :mad: Nougoed, we zien het allemaal wel.

• Like
Waarderingen: X.
Haha zalig :p

Maw, je mag andere kerels zwaar gaan beuken? Als enige taak in het spel, samen met het beschermen van je ectootje :p

Klinkt hardcore idd! :D

mooie tijd om te moeten werken.... :roflol:

Klinkt allemaal nice die shizzle! Jammer dat ze dat hier in de buurt niet hebben amerikan football!

Oh had je me al verteld geloof ik :p maar ik vergeet dat te gauw
Maar dat klinkt wel gaaf echt een belangrijke rol in het team heb je dan.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 22:37 ----------

klinkt allemaal nice die shizzle! Jammer dat ze dat hier in de buurt niet hebben amerikan football!

+1

• #5.548
Haha zalig :p

Maw, je mag andere kerels zwaar gaan beuken? Als enige taak in het spel, samen met het beschermen van je ectootje :p

Ja of door de lucht springen voor een interception maar anders de baldragen vloeren :)

Mn nek voelt ongeveer hetzelfde als de dag nadat ik een auto total loss heb gereden iig :rolleyes:

mooie tijd om te moeten werken.... :roflol:

Nee :mad:

Klinkt allemaal nice die shizzle! Jammer dat ze dat hier in de buurt niet hebben amerikan football!

Mja, ik ga ook van Utrecht naar A'foort dus is effe treinen. Utrecht heeft ook een team maar Amersfoort Untouchables zijn beter.

Oh had je me al verteld geloof ik :p maar ik vergeet dat te gauw
Maar dat klinkt wel gaaf echt een belangrijke rol in het team heb je dan.

---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 22:37 ----------

+1

:) Ja je kan wel goed plays maken of breken.

Nu een beetje koffie zuipen, zo maar eens richting zeh parteh. Squatten overgeslagen en wat meer geslapen, morgen ff kijken misschien quads/abs/calves/borst/schouders/armen :eek:

Ik ben absoluut geen fan van AF maar die training klinkt zeker leuk mcm! Succes met je skwats

Waarom geen UB/LB of fullbody dan? Als je je poten meetrained maak je sowieso meer progressie ook op je UB. Je kan ze ook gewoon p*ssy trainen of op kracht (krijg je niet superveel size van :P).

Ik moet nog even kijken.. ik vond squats wel leuk om te doen altijd, voelt wel lekker hardcore sowieso! In ieder geval, ik ga volgende week weer beginnen, whey en creatine heb ik nog in de kast staan. Es kijken hoe snel ik de bench weer op de 70 kan krijgen! :)

3x170kg
6x160kg

200DL begint close te worden man.. damn, wat is je opbouw voor DL precies voor de komende tijd? Ben wel benieuwd wat je nu als 1RM zet. Goed bezig!

• #5.552
Ik ben absoluut geen fan van AF maar die training klinkt zeker leuk mcm! Succes met je skwats

Thnx baas, zie er ontzettend tegenop, traps staan echt nog in de fik en spierpijn in mn nek als een malle.

Ik moet nog even kijken.. ik vond squats wel leuk om te doen altijd, voelt wel lekker hardcore sowieso! In ieder geval, ik ga volgende week weer beginnen, whey en creatine heb ik nog in de kast staan. Es kijken hoe snel ik de bench weer op de 70 kan krijgen! :)

Ja man, anders ga je massa op je benen verliezen :mad:

3x170kg
6x160kg

200DL begint close te worden man.. damn, wat is je opbouw voor DL precies voor de komende tijd? Ben wel benieuwd wat je nu als 1RM zet. Goed bezig!

Blijf gewoon laag reps (die 6x160 was een uitschieter :P), if you do what you always did you will get what you've always got. Ofzo. Zaterdag eens kijken hoevaak ik 170 de lucht in krijg, hoop dat ik eens een goede dag heb en niet al te trashed ben van american football :o Denk dat de 190 er nu wel in zit op een sterke dag.

op naar de 200 kerel! gewoon netjes blijven waven met submax gewicht op 2- en 3-reppers en dan technische goed blijven liften. niet overhaasten. beter een maandje te lang wachten en ineens 15 kilo op je PR gooien, dan steeds 2,5 kilo erop met steeds epic-grinds

• #5.554
op naar de 200 kerel! gewoon netjes blijven waven met submax gewicht op 2- en 3-reppers en dan technische goed blijven liften. niet overhaasten. beter een maandje te lang wachten en ineens 15 kilo op je PR gooien, dan steeds 2,5 kilo erop met steeds epic-grinds

Ja, t is ook altijd een beetje go with the flow. Ik ga bijna nooit all out op deadliften omdat mn vorm dan naar de klote gaat. Als ik wat gewend ben aan footballtrainingen enzo ga ik weer goodmornings en hypers erachteraan doen, zaterdag even kijken hoe dat gaat. Ga je vandaag nog trainen btw?

Ja, t is ook altijd een beetje go with the flow. Ik ga bijna nooit all out op deadliften omdat mn vorm dan naar de klote gaat. Als ik wat gewend ben aan footballtrainingen enzo ga ik weer goodmornings en hypers erachteraan doen, zaterdag even kijken hoe dat gaat. Ga je vandaag nog trainen btw?
goed idee man. je hoeft imo ook niet elke week zware deads te doen. ik deadlift zelf te weinig eigenlijk, maar merk toch dat m'n deadlift sterker wordt omdat ik wel goede assistance doe steeds.

vandaag is m'n rustdag - heb deze week ook even wat omgegooid.

• #5.556
goed idee man. je hoeft imo ook niet elke week zware deads te doen. ik deadlift zelf te weinig eigenlijk, maar merk toch dat m'n deadlift sterker wordt omdat ik wel goede assistance doe steeds.

vandaag is m'n rustdag - heb deze week ook even wat omgegooid.

Mmm. Ene week meer rows/upperback en andere keer deadlifts bedoel je? Vind deadliften wel lekker verder :P

K niet tot zo dan!

of GM's

zware GM's herstel je sneller van dan zware deads, en ze werken goed.
3 weken zware GM's of zo en lichte deads en week 4 zware deads?

• #5.559
Mmm, ik heb opzich het idee dat ik snel herstel van deadliften. Heb de dagen daarna bijna nooit een zure onderrug of hamstrings, soms midden/bovenin mn rug een beetje.

• #5.560
In yo face bitches.

Squat
5xBW
5x30kg
5x60kg
5x80kg
5x100kg
5x115kg
5x115kg
5x115kg

Nu zonder douchen naar mn chick, ik ruik focking alpha.

Terug
Naar boven