Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Damn dat klinkt toch wel als een hele coole sport.
Ben je tevreden met linebacker posish? En wat houdt dat in?
Ja vind het de vetste positie. Dus 100% geven op trainingen om klaar te zijn voor het wedstrijdseizoen wat in februari begint. Linebacker is een dude die achter de defensive line staat opgesteld. Vaak is het een receiver dekken of een offensive lineman/tight end van me afschudden en de runningback tackelen of voor de quarterback gaan (blitzen).
Die hoofdpijn squatten we er wel uit vanavond.WTF, ik zou nogal vliegen als ze mij zouden beuken!
Wel supervet!

Nougoed, we zien het allemaal wel.
maar ik vergeet dat te gauwklinkt allemaal nice die shizzle! Jammer dat ze dat hier in de buurt niet hebben amerikan football!
Haha zalig
Maw, je mag andere kerels zwaar gaan beuken? Als enige taak in het spel, samen met het beschermen van je ectootje![]()

Klinkt allemaal nice die shizzle! Jammer dat ze dat hier in de buurt niet hebben amerikan football!
Oh had je me al verteld geloof ikmaar ik vergeet dat te gauw
Maar dat klinkt wel gaaf echt een belangrijke rol in het team heb je dan.
---------- Post toegevoegd Tue 13 Sep 2011 om 22:37 ----------
+1
Ja je kan wel goed plays maken of breken.
Waarom geen UB/LB of fullbody dan? Als je je poten meetrained maak je sowieso meer progressie ook op je UB. Je kan ze ook gewoon p*ssy trainen of op kracht (krijg je niet superveel size van).

Ik ben absoluut geen fan van AF maar die training klinkt zeker leuk mcm! Succes met je skwats
Ik moet nog even kijken.. ik vond squats wel leuk om te doen altijd, voelt wel lekker hardcore sowieso! In ieder geval, ik ga volgende week weer beginnen, whey en creatine heb ik nog in de kast staan. Es kijken hoe snel ik de bench weer op de 70 kan krijgen!![]()

3x170kg
6x160kg
200DL begint close te worden man.. damn, wat is je opbouw voor DL precies voor de komende tijd? Ben wel benieuwd wat je nu als 1RM zet. Goed bezig!
), if you do what you always did you will get what you've always got. Ofzo. Zaterdag eens kijken hoevaak ik 170 de lucht in krijg, hoop dat ik eens een goede dag heb en niet al te trashed ben van american football
Denk dat de 190 er nu wel in zit op een sterke dag.op naar de 200 kerel! gewoon netjes blijven waven met submax gewicht op 2- en 3-reppers en dan technische goed blijven liften. niet overhaasten. beter een maandje te lang wachten en ineens 15 kilo op je PR gooien, dan steeds 2,5 kilo erop met steeds epic-grinds
goed idee man. je hoeft imo ook niet elke week zware deads te doen. ik deadlift zelf te weinig eigenlijk, maar merk toch dat m'n deadlift sterker wordt omdat ik wel goede assistance doe steeds.Ja, t is ook altijd een beetje go with the flow. Ik ga bijna nooit all out op deadliften omdat mn vorm dan naar de klote gaat. Als ik wat gewend ben aan footballtrainingen enzo ga ik weer goodmornings en hypers erachteraan doen, zaterdag even kijken hoe dat gaat. Ga je vandaag nog trainen btw?
goed idee man. je hoeft imo ook niet elke week zware deads te doen. ik deadlift zelf te weinig eigenlijk, maar merk toch dat m'n deadlift sterker wordt omdat ik wel goede assistance doe steeds.
vandaag is m'n rustdag - heb deze week ook even wat omgegooid.

zoiets bedoelde ik jaof GM's
zware GM's herstel je sneller van dan zware deads, en ze werken goed.
3 weken zware GM's of zo en lichte deads en week 4 zware deads?