MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
ik mocht willen dat ik daar op zat ! maarre, tsjah ben nog veel aan het kloten/uitproberen/leren dus ik heb geduld:)

he ik heb even 2 vragen:
1. wat is je echte naam?
2. wat zijn je gewichten op de grote 3 + db rows, dips, press?
wilde eigenlijk wat motivatie halen uit een wedstrijdje ofzo, iets in die richting, uiteraard vriendschappelijk.. gewoon om mezelf onder druk te zetten om verder en verder te gaan:) want het schiet niet op..

Lol.

1. Michiel
2.
squat 80kg (3x10)
deadlift 140kg (2x5)
dumbbellbench 26kg (3x8+5 :roflol:)
db rows 26kg (3x10)
dips BW (+/- 3x5)
press, welke press? db shoulderpress 3x8x18

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:35 ----------

Good point, als het nu niet teveel is dan kan dat makkelijk.

Als jij netjes op onderhoud gaat eten, vooral niet té weinig en wel zwaar blijft trainen (je wordt echt niet heel veel slapper dan nu hoor!), dan kan het alleen maar mooi zijn hoe je er uit komt te zien! Geloof ik in.

Nee, lekker mn metabolisme de lucht in laten schieten :hedbang: En voor de volle 110% knallen in de gym. Maar toch... Zenuwachtig :roflol:

Lol.

1. Michiel
2.
squat 80kg (3x10)
deadlift 140kg (2x5)
dumbbellbench 26kg (3x8+5 :roflol:)
db rows 26kg (3x10)
dips BW (+/- 3x5)
press, welke press? db shoulderpress 3x8x18

Stef, aangenaam!

overhead press, zoals door Rippetoe is beschreven;)
ok, weet niet of je daar zin in hebt of niet? laten we dat eerst maar eens vaststellen..

Aangenaam :thumbup:

Overheadpress doe ik niet eigenlijk :p Zin hebt in wat?

Haha dat lijkt mij eigenlijk ook wel wat om aan zoiets te doen. Loop nog wel wat achter op jullie gewichten maar als Michiel toch gaat k*tten en ik door blijf bulken dan kan t misschien nog wat worden.

voor de extra motivatie:)

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

Haha dat lijkt mij eigenlijk ook wel wat om aan zoiets te doen. Loop nog wel wat achter op jullie gewichten maar als Michiel toch gaat k*tten en ik door blijf bulken dan kan t misschien nog wat worden.
prima! meer competitie is alleen maar beter
als iedereen z'n stats dan neerzet van de:
squat
deadlift
bench
db row
dips
(eventueel lat pulldown of pull ups)

dan zet ik het in een word bestand, samen met de doelen waar we alledrie naartoe werken (want die moeten wel gelijk zijn) dan kan ik dat bewaren en open ik het na een maand of misschien 2 :)

Mmmz, nou weet je ik heb gezegd dat ik 10kg vet wou verliezen voor 1 augustus, daar zou ik dan deze week mee beginnen. Is misschien erg ambitieus als ik ook nog vooruit wil gaan qua krachtstats. Wil gewoon 3x in de week trainen met aansluitend cardio en dan nog 1x cardio op de nuchtere maag doen en dan kijken hoe ver ik kom eigenlijk. Als ik alles geef bij KT en cardio (max 1 uur tho) zouden er toch zichtbare veranderingen moeten komen.
Aan de andere kant, met zn 2en dr mee bezig zijn is natuurlijk wel een goeie stok achter de deur en een goede motivatieboost. Wat stel je voor?

alleen tsjah, michiel, misschien moet je dan maar even afzien van de competitie op de deadlift want ik denk dat jij al óver mijn doel heen zit;)

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Mmmz, nou weet je ik heb gezegd dat ik 10kg vet wou verliezen voor 1 augustus, daar zou ik dan deze week mee beginnen. Is misschien erg ambitieus als ik ook nog vooruit wil gaan qua krachtstats. Wil gewoon 3x in de week trainen met aansluitend cardio en dan nog 1x cardio op de nuchtere maag doen en dan kijken hoe ver ik kom eigenlijk. Als ik alles geef bij KT en cardio (max 1 uur tho) zouden er toch zichtbare veranderingen moeten komen.
Aan de andere kant, met zn 2en dr mee bezig zijn is natuurlijk wel een goeie stok achter de deur en een goede motivatieboost. Wat stel je voor?
heb het net in een post gezet boven deze.
kracht winnen en vet verliezen is op zich wel mogelijk als beginner hoor :) als je jezelf nog een beginner vind tenslotte;)

Jongens, wat posten jullie snel :P

Ben net wakker man :o

Competitietje? :D

voor de extra motivatie:)

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

prima! meer competitie is alleen maar beter
als iedereen z'n stats dan neerzet van de:
squat
deadlift
bench
db row
dips
(eventueel lat pulldown of pull ups)

dan zet ik het in een word bestand, samen met de doelen waar we alledrie naartoe werken (want die moeten wel gelijk zijn) dan kan ik dat bewaren en open ik het na een maand of misschien 2 :)

Das wel tof :) Alleen bench ik nooit met barbell ivm gebrek aan spotter ...

En die stats, worden dat werksetgewichten of 1RM's?

Jongens, wat posten jullie snel :P

Ben net wakker man :o

Competitietje? :D

Das wel tof :) Alleen bench ik nooit met barbell ivm gebrek aan spotter ...

En die stats, worden dat werksetgewichten of 1RM's?
hmm ik dacht zelf zo:
begin stats mogen werksets zijn, heeft geen zin om nu even tussendoor 1 RM's te testen.. overigens worden de doelen wel 1 RM's maar tijd zat nog om te trainen en dus ook te testen:)
ik was wel van plan om over 1,5 maand mijn 1 RM's weer te testen, dan moet ik wel weer op niveau zijn na de operatie en wil ik er eigenlijk wel sterker uit zijn gekomen;)
tsjah, ik zou dan eigenlijk ook db press moeten doen.. maar michiel, ik heb zelf ook nooit spotter;) en als ik weet dat ik er echt een nodig heb, vraag ik de instructeur of een ander persoon dat willekeurig rondloopt.. ze zeggen NOOIT nee;)

Ik zal straks even mn stats posten, moet nu eten :D

Die doelen lijken me dan ook 1rm's ja, zullen we doen met filmpjes ofzo?

is ook een mogelijkheid ja;) filmpjes maken kan zeker...

Leuk idee :) Als doelen 1RM's lijkt me een goed plan, maar dan moet er ook een gewicht bij omdat ik ga k*tten :P

Ik ga voor:
85kg op nuchtere maag @

Squat:100kg
Deadlift:160kg
Bench: 65kg
DB row: 34kg (1RM max op db row is wel loos :P)
Dips: hoe gaan we dit doen? 1RM dip is ook suf :D

Edit: nu effe kamer opruimen en basles geven.

Leuk idee :) Als doelen 1RM's lijkt me een goed plan, maar dan moet er ook een gewicht bij omdat ik ga k*tten :P

Ik ga voor:
85kg op nuchtere maag @

Squat:100kg
Deadlift:160kg
Bench: 65kg
DB row: 34kg (1RM max op db row is wel loos :P)
Dips: hoe gaan we dit doen? 1RM dip is ook suf :D

Edit: nu effe kamer opruimen en basles geven.
oke nice, ehm gewichtdoelen doen we er niet bij goed? dat verschilt te erg ivm lengtes..

zijn die stats je doelen op 1 rm?
want behalve de deadlift zit ik daar allemaal al overheen..

Hmm mijn stats zijn ook niet zo indrukwekkend

squat: 90 kg werkset
deadlift: 100 werkset
bench: 50 werkset
db row: 22 kg werkset
dips: doe ik nooit? En kan ik ook niet doen bij ons op de sportschool.
Lat pulldown: 50 kg werkset

Doelen:

Squat: 120 kg werkset doel
Deadlift: 140 kg werkset doel
Bench: 70 kg werkset doel
DB Row: 40 kg werkset doel
Lat pulldown: 65 kg werkset doel

Oja en doel gewicht op 1 augustus: 87 kg.

Ik vind 't een beetje lastig om 1rm's te schatten eigenlijk, heb dat ook nog nooit gedaan.

Laatst bewerkt:
chiel, dit zijn dus je 1 RM's? of werksets? even duidelijk neerzetten aub anders wordt het een chaos..

Ff terugkomend op je cardio.. Cardio na een benentraining? Daar wens ik je veel succes mee. Het lijkt mij een beetje té zwaar, maargoed..

Mmmmz, daar heb je wel een punt. Naja, ik ga het maandag uitvinden denk ik :)

---------- Toegevoegd om 05:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:12 ----------

Ik zeg: KWARK! :meal:

Mmmmz, daar heb je wel een punt. Naja, ik ga het maandag uitvinden denk ik :)

---------- Toegevoegd om 05:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:12 ----------

Ik zeg: KWARK! :meal:
smakelijk!

ik maak nu wel even een Word-bestand, die zet ik hier neer, van hoe ik het wil hebben:)

kijk zo bedoelde ik het ongeveer:

de gewichten bij de doelen zijn voorbeelden.. die worden nog veranderd zodra ik alle gewichten van jullie binnen heb:)

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven