Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.582
Fail, nu je t zegt idd. Check je log wel heur ;)

@football training: Deze keer lag de focus vooral op conditionele dingen en tactiek. Minder beukwerk, meer sprinten en tactiek. Op zich nice want ik ben nog maar net hoofdpijn vrij, wss lichte hersenschudding. Ook voor t eerst een 40 (36ish meter) yard dash gelopen: 5.15 sec. Daar mogen wel 3 tienden vanaf binnenkort.

Fail, nu je t zegt idd. Check je log wel heur ;)

@football training: Deze keer lag de focus vooral op conditionele dingen en tactiek. Minder beukwerk, meer sprinten en tactiek. Op zich nice want ik ben nog maar net hoofdpijn vrij, wss lichte hersenschudding. Ook voor t eerst een 40 (36ish meter) yard dash gelopen: 5.15 sec. Daar mogen wel 3 tienden vanaf binnenkort.

haazin deze baas

inderdaad mooie dips met toegevoegd gewicht en ik zie gewoon algemene, geleidelijke progressie - nice!

Post eens een training man :thumb:

Ziet er lekker uit. Cardiootje

Het is zeker niet slecht 5,15 sec over 36m. 25,2 km/u.:)

• #5.591
inderdaad mooie dips met toegevoegd gewicht en ik zie gewoon algemene, geleidelijke progressie - nice!

Yeah baby! Moet ff een nieuw knoopcelletje fixen, kan ik me weer wegen.

Gaat goed heir Mcster, nice!:)

Ja man, redelijk op de rit nu. Eet wel wat op gevoel maar meestal komt dat er op neer dat ik sowieso 5 eieren en 2-3 bakken kwark eet :o

;)

Bwaah laat mij ook eens chillen dan :mad:

Ziet er lekker uit. Cardiootje

Jupjup. Heb het idee dat ik iets droger sta al, al kan de alcohol ook voor wat valse vasculariteit hebben gezorgd.

Het is zeker niet slecht 5,15 sec over 36m. 25,2 km/u.:)

Iets sneller dan het gemiddelde van een prof marathonloper. :P

Dat scheelt nog wel zo´n 5km/u dat mc sneller is.:)

Mja gemiddelden... Ben bijna de hele 40 yards aan het accelereren he ;) Ik begin bij 0 en eindig denk ik wel boven de 35km/u dan.

Gister dagje strand en een feestje, vandaag druk met family day (american football) en vanavond een bandding, maandag kan ik helaas niet trainen voor american football dus ga ik dan deadliften. Zou dan eigenlijk dinsdag squatten en woensdag presses + armen maar denk dat ik die twee ff omdraai. Wel chill om trainen ff te skippen, heb ik tijd en puf om hard te KTen en ik heb last van mn linker enkelbanden.

• Like
Waarderingen: X.
haha daar had ik gister ook las van:D

Netjes brah, doe je ook aan log karma?

• #5.597
Om een lang verhaal kort te maken: Kom net onder de douche vandaan, net wakker namelijk, en ik sta er erg vasculair bij...

Vanmiddag/avond deads en maak er waarschijnlijk een LB van (legpresses ofzo erbij).

Hoe gaat het hier?
Terug van weggeweest : )

• #5.599
Hoe gaat het hier?
Terug van weggeweest : )

Hey man, wb :) Waarvan?

Gaat op zich lekker hier, squat lukt me al een week of 6 om elke keer met 2,5kg te verhogen op 3x5, presses gaan ook rustig maar steady omhoog. Deadlift gewoon submax blijven doen en ga vanmiddag eens kijken of ik wat moois kan optillen. Verder qua voeding 3 matige dagen achter de rug door 2 feestjes en een studentending tot gisteravond 5u. Wat veel alcohol gister, dagen daarvoor vooral te veel suiker (citroenvlaai en brownies mmmmmmm). Opzich wel redelijk eiwit binnen gehad, wel jammer dat ik uitgerekend na een goeie presses/arms workout matig eet omdat dat al mn zwakke punt is maja niks aan te doen. Glycogeen lekker volgejunked en knallen vanavond!

Suc6 strax. En na bier zuipen kun je vast veel liften; kunnen mss zelfs prs opleveren.:)

Terug
Naar boven