MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.601
Gheghe, who knows, heb geen kater dus misschien het beste van twee werelden? ;)

Hey man, wb :) Waarvan?

Gaat op zich lekker hier, squat lukt me al een week of 6 om elke keer met 2,5kg te verhogen op 3x5, presses gaan ook rustig maar steady omhoog. Deadlift gewoon submax blijven doen en ga vanmiddag eens kijken of ik wat moois kan optillen. Verder qua voeding 3 matige dagen achter de rug door 2 feestjes en een studentending tot gisteravond 5u. Wat veel alcohol gister, dagen daarvoor vooral te veel suiker (citroenvlaai en brownies mmmmmmm). Opzich wel redelijk eiwit binnen gehad, wel jammer dat ik uitgerekend na een goeie presses/arms workout matig eet omdat dat al mn zwakke punt is maja niks aan te doen. Glycogeen lekker volgejunked en knallen vanavond!

Persoonlijke reden, laat ons zeggen: kleine depressie.

Damn, 2,5kg elke week verhogen is lekker man. Feesten mag er ook wel eens bij he!

Knal ze bro

Drank zorgt sowieso voor PRs.

• #5.604
Persoonlijke reden, laat ons zeggen: kleine depressie.

Damn, 2,5kg elke week verhogen is lekker man. Feesten mag er ook wel eens bij he!

Knal ze bro

Ah klote man, welcome back zal ik dan maar zeggen!

Drank zorgt sowieso voor PRs.

Pft, viel ff vies tegen. Was helemaal psyched en PWO'ed voor een max effort deadliftsessie.

Deadlift
5x62.5kg
5x102.5kg
3x142.5kg K*tpijn in mn rug.
1x142.5kg t*ring, maar gestopt.

Dan maar squatten...

Squat
5x22.5kg
5x62.5kg
1x102.5kg K*tpijn, ook gestopt.

Dan maar benchen.

Benchpress
10x20kg
6x40kg
5x60kg Zelfs hier beetje pijn, **** die shit.
3x75kg
2x70kg Zwaar ???
2x70kg ??????

Chestpress Plate Loaded (wide grip)
10x30kg
6x60kg
6x60kg
5x60kg F

Incline Chestpress Plate Loaded (wide grip)
8x30kg
8x30kg Faalde meer op triceps dan op borst dus ook maar genokt.

Fly Machine
6x30kg
6x36kg
15x30kg Dat dan weer wel ???
10x30kg

Nou goed k*t dus. Enige positieve is een 3repper met mn 1RM op de bench. Morgen superdude schouders + armen, snel vergeten deze verkapte Marcel3000-workout.

Laatst bewerkt:
damn wat is dat toch vandaag, iedereen last van pijntjes of van crashes =\

Zonde van je pijntjes, hoe komt dat zo 'opeens'?

• #5.607
Waarschijnlijk vrijdag iets opgelopen met American Football maar had niet verwacht dat t zo veel last zou geven. Heb altijd wel iets, loop nog steeds met een paars/geel/rode plek met de omtrek van een bierflesje op mn biceps bijvoorbeeld en last van mn enkelbanden maar nu voor t eerst iets waar ik in de gym last van heb.

Haha , toch nice dat BB'ing combineren met het studentenleven :p. Jammer dat ik er zo geen ken :(. Zou wel handig zijn om daarmee weg te gaan.

Stom, die pijntjes. Je gaat hard, overbelasting ligt op de loer, en doet je in je anus voordat je het weet.

Ofwel, kijk ermee uit, american football + hardcore KT is een pittige combi.
Maarrrrrr blijf lekker trainen, ik volg je gewoon, post wat minder lately.

• #5.610
Haha , toch nice dat BB'ing combineren met het studentenleven :p. Jammer dat ik er zo geen ken :(. Zou wel handig zijn om daarmee weg te gaan.

Gheghe ja het is lastig maar een mooie uitdaging! Zit nu ook op een lanparty met kwark en shit :D

Stom, die pijntjes. Je gaat hard, overbelasting ligt op de loer, en doet je in je anus voordat je het weet.

Ofwel, kijk ermee uit, american football + hardcore KT is een pittige combi.
Maarrrrrr blijf lekker trainen, ik volg je gewoon, post wat minder lately.

Ja echt superk*t, als ik eenmaal iets heb merk ik nu wel dat ik er langer mee blijf lopen omdat mijn lichaam weinig tot geen rust krijgt. Ik ga inderdaad hard en kleine dingen zijn al snel grote ****ups. Ik hou een vinger aan de pols, ik stop ook gewoon als ik het gevoel heb dat ik dingen erger maak met er doorheen trainen en daar ben ik wel voorzichtig mee ;) En ik blijf jou ook volgen baas!

jammer van je training dude! Je hebt van die dagen....

Gheghe ja het is lastig maar een mooie uitdaging! Zit nu ook op een lanparty met kwark en shit :D

Ja echt superk*t, als ik eenmaal iets heb merk ik nu wel dat ik er langer mee blijf lopen omdat mijn lichaam weinig tot geen rust krijgt. Ik ga inderdaad hard en kleine dingen zijn al snel grote ****ups. Ik hou een vinger aan de pols, ik stop ook gewoon als ik het gevoel heb dat ik dingen erger maak met er doorheen trainen en daar ben ik wel voorzichtig mee ;) En ik blijf jou ook volgen baas!

Goed! Je moet natuurlijk ook nog wennen aan deze belasting, als dat eenmaal een beetje geacclimatiseerd is, BAM!

Balen!

Yo McM! Jammer van je training man, kan gebeuren.. Even je rust pakken en weer verder knallen waar je gebleven was!

Ja suckt even.man.. als je die mind set maar thuis laat de volgende training en weer fris gaat beginnen volgende week!

Pff..wat een pijn hier zeg!!

Jammer van die pijntjes, want de training op zich zag er wel goed uit.:)

• #5.618
jammer van je training dude! Je hebt van die dagen....

Jup, karig.

Goed! Je moet natuurlijk ook nog wennen aan deze belasting, als dat eenmaal een beetje geacclimatiseerd is, BAM!

True that. Maar ik heb besloten niet verder te gaan met American Football omdat het me a) 500 euro gaat kosten aan gear en contributie dit jaar, dat is 25 euro per week van het seizoen... Beetje overdreven. En door American Football heb ik minder tijd en intensiteit in de sportschool, minder tijd voor studentenshit, minder tijd voor vrienden, minder tijd voor mn vriendin en minder tijd voor muziek. T is vet maar het kost me zodanig veel dat mijn netto-geluk er niet mee vooruit gaat.

Ja, vandaag met inladen van de auto (versterkers en muziekmeuk) nog hard last van, lijkt erger te zijn geworden. Hardlopen doet ook echt pijn in mn rug nu...

Yo McM! Jammer van je training man, kan gebeuren.. Even je rust pakken en weer verder knallen waar je gebleven was!

Jup, even niks, geen American Football, alleen misschien schouders/armen binnenkort maar de zeurende pijn in mn onderarmen is ook nog steeds niet weg ???

Ja suckt even.man.. als je die mind set maar thuis laat de volgende training en weer fris gaat beginnen volgende week!

Mindset was op zich niks mis mee. Ff rust en voedsel pakken en snel weer op dreef raken.

Pff..wat een pijn hier zeg!!

Jup!

Jammer van die pijntjes, want de training op zich zag er wel goed uit.:)

Mwah, waren op de bench na opwarm gewichten voor mij!

Jammer kerel, wel verstandige keuze, is een hoop geld.

Jammer dat je ermee gaat stoppen, maar wel verstandig als het je zoveel kost (tijd en geld).

Terug
Naar boven