- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verstandig idd, ik droom er al lang van om american football te doen maar dat kan je hier in de buurt helaas niet doen.
Snap het wel volledig, ik train nu 4x pw en loop ook nog 3x pw, american football trainingen erbij nemen is eigenlijk echt overkill. Gaat sowieso ten koste van vrienden, studies etc..
Ja zo voelt het ook, niet leuk maar wel verstandig.
Maar de blessures begonnen al dus het kon eigenlijk ook niet anders.
Als het later weer beter gaan, zou je dan twijfelen om misschien bb te laten vallen voor amf als je de keuze moet maken?
btw bigmc... rugby is goedkoper en een leuk alternatief![]()

Verstandig idd, ik droom er al lang van om american football te doen maar dat kan je hier in de buurt helaas niet doen.
Snap het wel volledig, ik train nu 4x pw en loop ook nog 3x pw, american football trainingen erbij nemen is eigenlijk echt overkill. Gaat sowieso ten koste van vrienden, studies etc..
Of, als je zo graag American Footbal wil doen, maak je daar je main sport van. Dus AF + 1 of 2 trainingen in de sportschool daar op afgestemd.

Je hebt er genoeg over nagedacht en je beslissing is dan ook vrij logisch. Toch jammer, want volgens mij vond je het erg vet!
gun je lichaam ook herstel ouwes, zonder rust sowieso ook geen groei en progressie.. als ik het zo lees zat je ook aardig tegen overtrainen aan.. goed blijven vreten ook, ben je zo weer back on track

lastige en zware combi is het gewoon - de training hier op afstemmen is vrij specifiek
vergelijk met vechtsporters die aan kt doen
Eventjes je log doorgebladerd, goeie progressie man! Ook sterke stats!
Kom af en toe wel een kijkje nemen, succes!![]()
Leuk man, zal je log eens checken als ik tijd over heb!Die reactie was meer op Bea!Maar beide keren doet het er niet toe haha.

Mm lichaam is vrij brak, m'n enkelbanden gaan beter maar de pijn in mijn rug is nog steeds aanwezig als ik sneller loop dan wandeltempo of iets optil (versterker, basgitaar, slechts enkele kilo's). M'n knie heb ik ook wat bezeerd, fikkie gevoelig. M'n rechter elleboog is wel zodanig gaat dat ie kapotveel pijn doet als ik met die hand probeer mijn tanden te poetsen of gebruik om en shirt uit te trekken of een autodeur open/dicht doe. Dit zijn allemaal rare dingen en zeker m'n rug is niet echt aan het herstellen. Ik wil niet gaan zitten janken en ik geloof niet dat je snel overtrained raakt maar misschien ben ik het wel door de combinatie zware KT, zware american footballtrainingen en een zodanig druk studenten-/muzikantenleven waardoor m'n lijf niet kan herstellen (zelfs van kleine pijntjes) of überhaupt tot rust kan komen. Ik ga daarom deklagen zolang ik nodig acht, iig tot ik geheel pijnvrij ben. Nu eens even van intel vergaren over overtraining en waarom een deloadtraining überhaupt beter is dan totale rust 
Kijk u heeft gekozen. Ik ben ben ieder geval benieuwd naar je nieuwe doelen:-)
Zonde man, AF is wel vet. Maar social life is ook belangrijk ofc. Vrouwen kosten tijd hehe.