MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.641
Zit een beetje te twijfelen, had mn lichaam een week rust beloofd maar sta te popelen om te trainen. Wil ff armen en schouders en eventueel borst pakken maar de pijn in m'n rug is nog niet weg. Wil ook even een goed voedingsplan bouwen.

Lijkt me ideaal te combineren toch? Wat rust en een decent schematje in.elkaar zetten?

• #5.643
Ja maar ik heb zin om te trainen! :P

• #5.645
:mad:

:mad:

I know what you feeel:mad:

Ga gewoon lekker kuren, herstel je sneller. :P

Rusten + eten = groeien

Trainen is alleen maar katabool man.

• #5.649
:roflol:

Update: Net bij de doc geweest en die vertelde me net dat ik waarschijnlijk een gekneusde ribbenkast heb aan de achterkant. Opzich goed nieuws want er is dis niks ernstigs, slechte nieuws is dat t nog 4-6 weken kan duren. Mag in de gym alles doen wat geen pijn oplevert dus dat is mooi :)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 08:48 ----------

:roflol:

Update: Net bij de doc geweest en die vertelde me net dat ik waarschijnlijk een gekneusde ribbenkast heb aan de achterkant. Opzich goed nieuws want er is dis niks ernstigs, slechte nieuws is dat t nog 4-6 weken kan duren. Mag in de gym alles doen wat geen pijn oplevert dus dat is mooi :)

---------- Post toegevoegd Wed 28 Sep 2011 om 08:49 ----------

Wow, vet veel updates :D IPhone ftl.

Wut?! Geen wonder dat je pijn in je rug had... Nja, dat is het risico van de sport hè... (AF) Toch wel balen! Beterschap iig!

Auwch! Gekneusde ribben zijn idd pijnlijk!
FF rust, en als de pijn wat afneemt terug knallen!

Beterschap!

• #5.652
Thnx guys! T gaat de goede kant op. Gister wel wat pijn gehad tijdens het klussen (voorstrijken en.schuren aan t plafond) maar ik ga deze week weer trainen denk ik :D Ontiegelijk zin an! Ff die BW-bench binnentikken en knallen met die hypertrofie!

leuke sport he rugby M

Goed dat weer wat beter gaat. suc6 met trainen deze week.:)

Wat heeft iedereen met rugby de laatste tijd???

Wanneer ga je weer blazen?

Thnx guys! T gaat de goede kant op. Gister wel wat pijn gehad tijdens het klussen (voorstrijken en.schuren aan t plafond) maar ik ga deze week weer trainen denk ik :D Ontiegelijk zin an! Ff die BW-bench binnentikken en knallen met die hypertrofie!

Niet teveel bonksen he met die ribbetjes van jou :p

Terug
Naar boven