MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.681
t*ring, dikke squats ineens weer. prima dat je log nu wat stiller is...als er af en toe maar van dit geweld langs komt!

Lekker man die squats van jou!
Hoezo stretch je je kuiten na je training?
Ik heb laatst in een boekje van Morree het een en ander gelezen over stretchen en die was er niet zo over te spreken.. Ik kan het eventueel wel even opzoeken voor je:)

Ik zag een paar lekkere trainingen. Nice squatting ouwe reus.:)

• #5.685
t*ring, dikke squats ineens weer. prima dat je log nu wat stiller is...als er af en toe maar van dit geweld langs komt!

Dankje Sjaak. Ja t is sowieso rustig geweest qua trainingen maar 2 trainingen op één pagina heeft ook wel wat ;)

Lekker man die squats van jou!
Hoezo stretch je je kuiten na je training?
Ik heb laatst in een boekje van Morree het een en ander gelezen over stretchen en die was er niet zo over te spreken.. Ik kan het eventueel wel even opzoeken voor je:)

Thnx Ice. Zat niet echt een theorie achter, mn calves zaten flink vol en vast dus ik dacht 'what the heck'. Ben wel benieuwd naar dat artikel, heb ook wel eens gehoord dat je spieren korter worden tijdens het trainen en dat het herstel pas begint als ze weer op lengte zijn en dat stretchen daarvoor zorgt. Maar hoe dat precies zit weet ik ook niet meer.

Ik zag een paar lekkere trainingen. Nice squatting ouwe reus.:)

Bedankt Dumba :D

Het is geen artikel, het is gewoon een boek van school ;)
Goed, dat gaat dan over fysiotherapie en niet zozeer over sporten dus ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft.

• #5.688
Ehm hij ging verschillende manieren en effecten van stretchen af. Hij was er sowieso niet zo over te spreken icm krachttraining en absoluut niet als warming up. precies weet ik het niet meer. ben er te snel doorheen gegaan..

Nice squat inderdaad! Als ik me goed herinner ligt je squat en DL best ver uit elkaar toch?
Ik had ergens ..x180 gelezen, niet dat het mis is ofcourse!

Damn. Geen woorden voor.

damn sick squats makker!

nette training neergezet ondankt blessure :bow:

Zeker mooie squat! Gaat lekker bro :D.

Lekkere squats pik! Je gaat hard weer :)

• #5.696
t*ring, spierpijn is niet te harden vandaag, hamstrings quads en onderrug helemaal kapot. Werd gewoon wakker met een zure onderrug.. :D

Ehm hij ging verschillende manieren en effecten van stretchen af. Hij was er sowieso niet zo over te spreken icm krachttraining en absoluut niet als warming up. precies weet ik het niet meer. ben er te snel doorheen gegaan..

Mmm. DeFranco is wel fan van stretchen, ik heb t zelf nog niet gelezen maar misschien zijn dit interessente links:

http://www.defrancostraining.com/articles/38-articles/59-the-stretching-roundtable-1.html
http://www.defrancostraining.com/articles/38-articles/58-the-stretching-roundtable-2.html

Nice squat inderdaad! Als ik me goed herinner ligt je squat en DL best ver uit elkaar toch?
Ik had ergens ..x180 gelezen, niet dat het mis is ofcourse!

Thnx Machete. Mn laatste 1rms zijn DL: 185 Sq: 125 en Be: 75. Dus ik zie mn bench als zwak, squat als gemiddeld en deadlift als sterk. Ik ben wel blij dat mn squat ff lekker gaat want ik kan nog niet echt deadliften met mn gekneusde ribbenkast dus ik hoop dat ik wat carryover heb straks. Volgens mij liggen squat en deadlift sowieso wat uit elkaar voor gasten die zonder gear squatten omdat je voor je squat meer kilo's uit gear haalt dan uit je deadlift. Maar mn deadlift is in verhouding sterk ja :)

... ;)

Thnx Tymen, jij ben ook lekker bezig met die 110kg squats enzo.

nette training neergezet ondankt blessure :bow:

Zeker mooie squat! Gaat lekker bro :D.

Thnx guys!

Lekkere squats pik! Je gaat hard weer :)

Ja man, ik ben er weer in aan het vliegen, maar met beleid want ik kan nog niet alles... Weer een beetje gaan eten enzo :D

• #5.697
Oke, ik sta er redelijk vasculair bij van gisteravond, werd pas om 3u wakker en heb alleen nog maar een bak kwark op. Eigenlijk geen zin om te trainen of uberhaupt dingen te doen vandaag. Bah. Ff pizza halen ofzo... Niet over de 3000 cals heengaan.

Oke, ik sta er redelijk vasculair bij van gisteravond, werd pas om 3u wakker en heb alleen nog maar een bak kwark op. Eigenlijk geen zin om te trainen of uberhaupt dingen te doen vandaag. Bah. Ff pizza halen ofzo... Niet over de 3000 cals heengaan.
Whahaha..goed bezig Mc.!

Pizza:heart::meal:

• #5.699
Voedingsplan voor vandaag:

bak kwark
bak kwark met ananas
pizza funghi
bak kwark met perzik
pizza hawaii
bak kwark

got kwark?