- Waardering
- 1.465
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je bench gaat goed Mc! Ook die rows doe je lekker zwaar!
Ik zeg: "Mooie training"
Congrats met die bench. Ik voorzie een goede toekomst voor je![]()

Joo man, cool dat je deadlift lekker sterk is... heb hetzelfde probleem = zwakke bench, kneitherharde deadlift en gemiddelde squat. we zitten dus ong. op één lijn.... ook wat betreft lengte en gewicht schelen we niet veel(hoewel ik op dit moment nog maar 80,5kg weeg) Ik blijf je volgen man!

)kees en ik zijn er om 1300 als het goed is. mijn plan is box squats, deadlifts, clean&press en nog assistance. kees gaat denk ik squats, deads en cleans doen
**** is die bench weer een stukje hoger als vorige keer dat ik keek
Die 85 wordt misschien lastig als je net 2x80 doet, maar proberen kan altijd. (wie weet lukt het net wel)
Voor opbouw zou ik niet teveel vermoeien, persoonlijk zou ik denken opwarmen met 30 en 50, singeltje met 70 en daarna die 85 erop.
kees en ik zijn er om 1300 als het goed is. mijn plan is box squats, deadlifts, clean&press en nog assistance. kees gaat denk ik squats, deads en cleans doen
Ja maar met sporter en zonder singles was 3x80 ook wel gelukt. T word wel heavy idd, misschien pak ik nog 1 borsttraining tussendoor. Denk je niet dat 85 als lood voelt na 1x70?
Als jij dat niet zo fijn vind, doe je 1x75 als enaarlaatste.
Zelf maakte ik een sprongetje van 15 laatste pr poging wat goed ging.
Nog steeds lekker bezig zie ik. Word je al die low reps niet een keer beu?
Hoe zit het met de bor? als je 10x40kg db rowt!![]()
En ik vind BOR een beetje een k*toefening tbh.