MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Om half 6 's nachts kwark vreten? Wat heb je gedaan gisteravond kerel?

Hehe ik ben benieuwd Ice ;)

staat erop man;) vorige pagina!

Die dips zijn niet niks zeg 2x10 met 20kg. Succes aan alle!

• Topic Starter Topic Starter
Eerst wezen lasergamen en daarna wezen stappen! Was een goeie avond. Was Bob dus ben niet eens heel brak :)

Zal zo ff kijken Ice, zit nu op m'n iPhone.

smakelijk!

ik maak nu wel even een Word-bestand, die zet ik hier neer, van hoe ik het wil hebben:)

kijk zo bedoelde ik het ongeveer:

de gewichten bij de doelen zijn voorbeelden.. die worden nog veranderd zodra ik alle gewichten van jullie binnen heb:)

Ziet er goed uit! Misschien kunnen we ook iets doen met een procentuele toename ofzo? Of praat ik nu onzin? :nut: T was dus je idee om met zn 3en naar dezelfde doelen toe te werken als ik het docje begrijp?

Jongens, wat vinden jullie hiervan? Is het niet wat veel oefeningen voor de cut? Ga cardio doen na elke KT-sessie en op zondagochtend.

Cardio voor ontbijt op zondag

Benen: (maandag)
Squats
Legpress
Lying Leg Curl
Leg Extensions
Calf Raises

UB1 (borst, schouders, triceps) (vrijdag)
Barbell Bench
Incline DB Bench
DB Shoulderpress
Dips
Chest Press (machine)
Front Raises
(Staande) DB Side Laterals
(Zittende) DB Bent Laterals

UB2 (rug, lats, biceps, traps) (woensdag)
Deadlift
Wide Grip Pull-Ups
DB Rows
Yate Rows
Concentration Curl
Shrugs (smith)
Incline DB Curl

Het lijkt mij wel veel, die UB1 en UB2, maar aangezien ik niet veel van trainingsschema's ken, ga ik proberen niet teveel onzin verkopen :p

Denk je dat je genoeg energie gaat hebben voor alles te doen ?

Dat vaag ik me ook af. Het zijn natuurlijk vooral oefeningen die veel minder vragen dan deadlifts etc. Merk wel dat dat me erg goed af gaat en voller uit kan gaan op meerdere oefeningen.

Vind het opzich nog wel meevallen, sommige trainings dagen heb ik ook 8 oefeningen. Ziet er volgens mij gewoon netjes uit!

Ja, maar ik bedoel dat het niet allemaal superveeleisende oefeningen zijn als squats/deadlifts etc. :D

Ik zou 3 a 4 oefeningen per training doen, voornamelijk compounds.

Persoonlijk vind ik het er oké uitzien, zelf train ik ook ong. 7 tot 8 oef. per training (3/4 voor grote en 2 voor kleine) en dat gaat goed in mijn cut. Maar ik train verder nu ook niet op kracht...dus het ligt er maar net ook aan wat je doel is. Als je ook kracht wil zouden basic oef. beter zijn i.c.m. hoog intensiteit en laag volume.

Wel zou ik eventueel weglaten en/of wijzigen:
- OF DB side laterals of DB bent laterals... beide ong. het zelfde, beter afwisselen voor een nieuw schema.
- Chest press verplaatsen voor of na DB schoulderpress. Iig voor de triceps zodat je grote spiergroepen eerst pakt.
- Ik zou niet DB rows en Yate rows pakken, gewoon 1 van deze 2 en de ander dan gebruiken voor afwisseling / nieuw schema.

Als je alles in 3 dagen wil doen, zou ik zeker niet schouders op dezelfde dag doen als borst en triceps. Triceps spelen namelijk flink mee in alle overhead oefeningen. Ik zou schouders dan op de benendag erbij doen. En voor schouders in ieder geval militairy press doen. En voor biceps in ieder geval barbell curls.

Vind het opzich nog wel meevallen, sommige trainings dagen heb ik ook 8 oefeningen. Ziet er volgens mij gewoon netjes uit!

Cool :) Ik ga het gewoon maar even proberen, vanavond benen in ieder geval.

:gek:

Ik zou 3 a 4 oefeningen per training doen, voornamelijk compounds.

Mmmz, ik denk dat dit vergeleken met mn fullbody qua energie nog wel te doen is. En anders kom ik er vanzelf achter.

Persoonlijk vind ik het er oké uitzien, zelf train ik ook ong. 7 tot 8 oef. per training (3/4 voor grote en 2 voor kleine) en dat gaat goed in mijn cut. Maar ik train verder nu ook niet op kracht...dus het ligt er maar net ook aan wat je doel is. Als je ook kracht wil zouden basic oef. beter zijn i.c.m. hoog intensiteit en laag volume.

Wel zou ik eventueel weglaten en/of wijzigen:
- OF DB side laterals of DB bent laterals... beide ong. het zelfde, beter afwisselen voor een nieuw schema.
- Chest press verplaatsen voor of na DB schoulderpress. Iig voor de triceps zodat je grote spiergroepen eerst pakt.
- Ik zou niet DB rows en Yate rows pakken, gewoon 1 van deze 2 en de ander dan gebruiken voor afwisseling / nieuw schema.

Zie reactie in andere draadje :)

Als je alles in 3 dagen wil doen, zou ik zeker niet schouders op dezelfde dag doen als borst en triceps. Triceps spelen namelijk flink mee in alle overhead oefeningen. Ik zou schouders dan op de benendag erbij doen. En voor schouders in ieder geval militairy press doen. En voor biceps in ieder geval barbell curls.

Mmmz. Daarom is het toch juist handig? Dan dips op het einde. Wil juist mn triceps genoeg rust geven door ze o.a. maar één keer in de week te doen.

Triceps na schouders: :no:
In mijn geval resulteerde het in een -bijna- flinke blessure...

Benen: (maandag)
Squats
Legpress
Lying Leg Curl
Leg Extensions
Calf Raises

UB1 (borst, schouders, triceps) (vrijdag)
Barbell Bench
Incline DB Bench
Chest Press (machine)
DB Shoulderpress
Dips
Front Raises
(Staande) DB Side Laterals en/of
(Zittende) DB Bent Laterals

UB2 (rug, lats, biceps, traps) (woensdag)
Deadlift
Wide Grip Pull-Ups
DB Rows
Concentration Curl
Incline DB Curl
Barbell Shrugs (smith)

Denk dat als ik mn triceps eerst pak dat ik dan inlever op mn DB shoulder press. En mij lijkt de combi wel fijn (pre-exhausted aan dips beginnen, bespaard ook weer tijd :P). Moet maar even kijken of het mij ook problemen geeft denk ik.

Terug
Naar boven