Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nja ik zit al aan de 10, dus dat moet niet veel problemen gevenDie dips zijn niet niks zeg 2x10 met 20kg. Succes aan alle!
maar de gewichten zijn nu nog voorbeeld gewichten
zodat het idee waarmee ik kwam duidelijk wordt
smakelijk!
ik maak nu wel even een Word-bestand, die zet ik hier neer, van hoe ik het wil hebben
kijk zo bedoelde ik het ongeveer:
de gewichten bij de doelen zijn voorbeelden.. die worden nog veranderd zodra ik alle gewichten van jullie binnen heb![]()
T was dus je idee om met zn 3en naar dezelfde doelen toe te werken als ik het docje begrijp?Dat vaag ik me ook af. Het zijn natuurlijk vooral oefeningen die veel minder vragen dan deadlifts etc. Merk wel dat dat me erg goed af gaat en voller uit kan gaan op meerdere oefeningen.

Ja, maar ik bedoel dat het niet allemaal superveeleisende oefeningen zijn als squats/deadlifts etc.![]()

Vind het opzich nog wel meevallen, sommige trainings dagen heb ik ook 8 oefeningen. Ziet er volgens mij gewoon netjes uit!
Ik ga het gewoon maar even proberen, vanavond benen in ieder geval.
Ik zou 3 a 4 oefeningen per training doen, voornamelijk compounds.
Persoonlijk vind ik het er oké uitzien, zelf train ik ook ong. 7 tot 8 oef. per training (3/4 voor grote en 2 voor kleine) en dat gaat goed in mijn cut. Maar ik train verder nu ook niet op kracht...dus het ligt er maar net ook aan wat je doel is. Als je ook kracht wil zouden basic oef. beter zijn i.c.m. hoog intensiteit en laag volume.
Wel zou ik eventueel weglaten en/of wijzigen:
- OF DB side laterals of DB bent laterals... beide ong. het zelfde, beter afwisselen voor een nieuw schema.
- Chest press verplaatsen voor of na DB schoulderpress. Iig voor de triceps zodat je grote spiergroepen eerst pakt.
- Ik zou niet DB rows en Yate rows pakken, gewoon 1 van deze 2 en de ander dan gebruiken voor afwisseling / nieuw schema.

Als je alles in 3 dagen wil doen, zou ik zeker niet schouders op dezelfde dag doen als borst en triceps. Triceps spelen namelijk flink mee in alle overhead oefeningen. Ik zou schouders dan op de benendag erbij doen. En voor schouders in ieder geval militairy press doen. En voor biceps in ieder geval barbell curls.
Benen: (maandag)
Squats
Legpress
Lying Leg Curl
Leg Extensions
Calf Raises
UB1 (borst, schouders, triceps) (vrijdag)
Barbell Bench
Incline DB Bench
Chest Press (machine)
DB Shoulderpress
Dips
Front Raises
(Staande) DB Side Laterals en/of
(Zittende) DB Bent Laterals
UB2 (rug, lats, biceps, traps) (woensdag)
Deadlift
Wide Grip Pull-Ups
DB Rows
Concentration Curl
Incline DB Curl
Barbell Shrugs (smith)
). Moet maar even kijken of het mij ook problemen geeft denk ik.Ff terugkomend op je cardio.. Cardio na een benentraining? Daar wens ik je veel succes mee. Het lijkt mij een beetje té zwaar, maargoed..