Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Squat
5x22.5kg
5x52.5kg
5x82.5kg
2x112.5kg
2x132.5kg Laatste rep te veel uit rug, wel PR
3x112.5kg Wou een repout doen maar de 3e rep was net als de 2e x132.5kg en de tank was leeg.
Good Morning
5x52.5kg
3x67.5kg Nice, PR
8x52.5kg
Leg Extension Plate Loaded
5x50kg
5x60kg
5x70kg
10x80kg
10x80kg+1 rep om t af te leren. Dik volume-PR maar dat heb ik puur aan het gebrek aan volume op mn squats te danken.
Wide Grip Bench Wijsvinger op ring, voeten tegen plafond (nog ff inhalen van vorige workout aangezien volgende UB focus op schouders ligt).
5x17.5kg
5x37.5kg
5x57.5kg
12x52.5kg 5kg eraf 7 reps erbij, goeie deal lol
6x52.5kg Vanaf hier pompen en weinig rust.
10x42.5kg
Leek wel of ik m bij mn aanhechting in t midden goed voelde Vond deze oefening nicer dan ik had verwacht!
Geen zin in kuiten Heb niks meer in huis behalve een half litertje melk en een paar blikken tonijn en ben nu met mn band onderweg dus we eten bij de mac... 30 kipnuggets ofzo Vond mn workout qua intensiteit en volume die ik kon opbrengen teleurstellend maar verder wel lekker. Heb dat ook puur aan mn voeding te danken... Werk aan de winkel, morgen boodschappen doen.
Nice training, wat is eigenlijk het belang om je voeten in de lucht naar het plafond te wijzen? Zwaarder? Want ik zie dat vaak mensen doen in onze gym.
Nice training, wat is eigenlijk het belang om je voeten in de lucht naar het plafond te wijzen? Zwaarder? Want ik zie dat vaak mensen doen in onze gym.
Voeten omhoog elimineert arching en wide grip maakt het er meer een isolatie-compound voor borst van. Maar als je veel wil pakken of daar op wil trainen gewoon je poten rocksolid onder t bankje zetten.