- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dikke squats baas! probeer alleen de volgende keer die leg extensions is te vervangen voor een compound of iets nuttigere assistance
dit is als advies naar McM. als je een UB/LB schema draait, waarin je legs twee keer per week aan bod komen dan wil je effectief te werken gaan tijdens je training. McM wil groter en sterker worden (wie niet), maar moet gewoon langzaam basiskracht opbouwen - Leg extensions gaan hem echt niet sterker maken en (no offense McM) bij een gebrek aan massa op de benen is zo'n oefening gewoon niet relevant. Steek de energie die je hebt dan in een hacksquat/front squat/paused squat/leg press.Leg mij eens uit waarom jij extensions zo laag in het vaandel hebt staan.. Ik vind het echt een klasse beenoefening waarin je ook nog veel variatie kan uitoefenen.

). Voor t eerst echt wat gehad aan mn huisgenoot die mee was, heb m stiekem 2 scoops jack3d gegeven en m lopen opfokken bij squatten en schouders supersetten, zegt ie oke nu jij (en dat na mn sets
).
Congratz @ PR Mc!Volgens mij is het PR week ofzo, iedereen heeft wel een PR gezet.(Behalve ik..)
Squatpr neerzetten jij hoppaaaaa dikke squats baas! probeer alleen de volgende keer die leg extensions is te vervangen voor een compound of iets nuttigere assistance

Nice train Mcm! Alleen het lijkt wel een beetje onsamenhangend? Wat wilde je allemaal trainen?
maxxen op squat heb ik al een maandje of 2 geleden al gedaan. en heb de laatste tijd bijne geen squats gedaan omdat ik nu deadlifts pak.
flexcup is pas iets voor volgend jaar
maar dikke work out man!

http://i33.tinypic.com/vpb81g.jpg
Oke nice, heb ik dan ff gemist. Wat was je max dan? En volgend jaar is al over een maand, ik zou maar stoppen met eten om aan je VP te werken
Thnx btw.

ik heb maar 2,5 maand nodig om te droppen naar 5%ik zou maar stoppen met eten om aan je VP te werken![]()

heheh kan niet alles he
max was 140 full
ja maar de flexcup is pas in het najaar volgens mij. aan mn vp werken nu alik heb maar 2,5 maand nodig om te droppen naar 5%
Prima workout in een korte tijd! Zijn die pendly rows dan echt zo zwaar? Jammer dat de hammergrip daardoor wat minder ging. Misschien volgende keer er een oefening tussen gooien om wat 'rust' te krijgen.. Werkt bij mij vaak wel![]()

:shoot::shoot::shoot:ja maar de flexcup is pas in het najaar volgens mij. aan mn vp werken nu alik heb maar 2,5 maand nodig om te droppen naar 5%

Mister Lowervetklep.