Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

dikke squats baas! probeer alleen de volgende keer die leg extensions is te vervangen voor een compound of iets nuttigere assistance

Nice train Mcm! Alleen het lijkt wel een beetje onsamenhangend? Wat wilde je allemaal trainen?

dikke squats baas! probeer alleen de volgende keer die leg extensions is te vervangen voor een compound of iets nuttigere assistance

Leg mij eens uit waarom jij extensions zo laag in het vaandel hebt staan.. Ik vind het echt een klasse beenoefening waarin je ook nog veel variatie kan uitoefenen.

Leg mij eens uit waarom jij extensions zo laag in het vaandel hebt staan.. Ik vind het echt een klasse beenoefening waarin je ook nog veel variatie kan uitoefenen.
dit is als advies naar McM. als je een UB/LB schema draait, waarin je legs twee keer per week aan bod komen dan wil je effectief te werken gaan tijdens je training. McM wil groter en sterker worden (wie niet), maar moet gewoon langzaam basiskracht opbouwen - Leg extensions gaan hem echt niet sterker maken en (no offense McM) bij een gebrek aan massa op de benen is zo'n oefening gewoon niet relevant. Steek de energie die je hebt dan in een hacksquat/front squat/paused squat/leg press.

Als je als een echte 'bodybuilder' met een split-schema aan de haal gaat, dan train je normaliter eenmaal p/w de beentjes met veel meer oefeningen in één training. uiteraard kan zo'n oefening als leg extensions dan wel plaats krijgen in een schema. Verder doe ik ook bijvoorbeeld ook heus wel eens extensions, zo eens in de maand ofzo en dat is dan om mezelf te forceren om door de pijngrens heen te gaan...alleen is dat na squats, een deadlifts variant en nog een compound voor LB. McM hoeft ze niet te schrappen, maar iets vaker kiezen voor een zware compound dan zo vaak terugvallen op assistance. nuff said...rest over PM

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.945
DB Shoulder Press
10x12kg
5x18kg
5x24kg+1xspot
5x22kg
10x18kg
10x14kg superset 10x10kg, vanaf 6e rep ofzo dikke spots :p

Pendlay Row
10x17.5kg
5x47.5kg
10x57.5kg
8x57.5kg

Pullups Hammergrip
4xBW So he, duidelijk dezelfde spiergroep die al afstier bij pendlays :P
3xBW + 1x met klein sprongetje :P
1xBW

Dips
6xBW
4xBW+10kg Shoulderpress hakte erin :D
8xBW

DB Curl
5x12kg superset 5x14kg superset 5x12kg
Stricte shizzle, nice.

Cable Overhead Extension
12x27kg
12x36kg

Pullover Machine
10x35kg Laatste negative superslow :fire:

Superlekkere workout, alleen weinig tijd (vandaar de supersets op t end, tripleset op biceps is painful :D). Voor t eerst echt wat gehad aan mn huisgenoot die mee was, heb m stiekem 2 scoops jack3d gegeven en m lopen opfokken bij squatten en schouders supersetten, zegt ie oke nu jij (en dat na mn sets :fuu:).

Mwah, beetje een vluggertje. Ben meer van een flinke vrijpartij :rolleyes:

Thnx baas. Wanneer ga jij weer maxen op squat, of botst dat je met flexcup workoutplan?

Congratz @ PR Mc!Volgens mij is het PR week ofzo, iedereen heeft wel een PR gezet.(Behalve ik..:()

Nieuwe manier van trainen=PRjacht, meer verschillende oefeningen en elke workout op PRs mikken ;) Squatpr neerzetten jij hoppaaaaa :thumbs:

Thnx, ja de tank was gewoon snel leeg. Vandaar het lage squatvolume. Had idd willen legpressen maar dat ging gewoon niet meer full throttle, vandaar de "burn" keuze. Ben t verder wel eens met je filosofie over oefenkeuze maar wel mn oude PR van 5x70kg verpulverd ;)

Nice train Mcm! Alleen het lijkt wel een beetje onsamenhangend? Wat wilde je allemaal trainen?

Was een lowerbody workout. Borst had in mn vorige upperbody workout (die keer focus op chest) aan bod moeten komen maar had een pijntje dus was ff isolerend-inhalen.

Laatst bewerkt:
maxxen op squat heb ik al een maandje of 2 geleden al gedaan. en heb de laatste tijd bijne geen squats gedaan omdat ik nu deadlifts pak.
flexcup is pas iets voor volgend jaar :)

maar dikke work out man!

• #5.947
maxxen op squat heb ik al een maandje of 2 geleden al gedaan. en heb de laatste tijd bijne geen squats gedaan omdat ik nu deadlifts pak.
flexcup is pas iets voor volgend jaar :)

maar dikke work out man!

Oke nice, heb ik dan ff gemist. Wat was je max dan? En volgend jaar is al over een maand, ik zou maar stoppen met eten om aan je VP te werken :D

Thnx btw.

Prima workout in een korte tijd! Zijn die pendly rows dan echt zo zwaar? Jammer dat de hammergrip daardoor wat minder ging. Misschien volgende keer er een oefening tussen gooien om wat 'rust' te krijgen.. Werkt bij mij vaak wel ;)

• #5.951
heheh kan niet alles he :P

max was 140 full :)

ja maar de flexcup is pas in het najaar volgens mij. aan mn vp werken nu al :roflol: ik heb maar 2,5 maand nodig om te droppen naar 5%

Nice. Whaha ja sneaky basterd.

Prima workout in een korte tijd! Zijn die pendly rows dan echt zo zwaar? Jammer dat de hammergrip daardoor wat minder ging. Misschien volgende keer er een oefening tussen gooien om wat 'rust' te krijgen.. Werkt bij mij vaak wel ;)

Ja jammer dat ik haast had maar opzich alles wel lekker gepakt verder. Had alleen nog wel trek gehad in wat sideraises. En zwaar zwaar... Zat wel tegen mn max aan iig, je moet ze maar proberen. Voor mij zijn ze een uitkomst omdat ik BOR kudt vind/dt/td/t. En dat doe ik idd normaal gesproken maar had zin in hammers en nog geen zin in dips :P

lekker gerept met die shoulderpresses kerel!

• #5.954
lekker gerept met die shoulderpresses kerel!

Thnx ouwe, nog niet jou volumes maar wellicht komt dat nog een keer ;)

Deadlift
12x62.5kg
8x102.5kg
1x142.5kg Wow, tijd geleden dat ik zo snel iets door mn vingers heb zien glippen, kon maar net de rep maken :o
5x142.5kg Straps v/a hier
1x142.5kg
4x172.5kg
2x172.5kg
5x152.5kg

Legpress Plate Loaded
12x140kg
8x180kg
5x210kg
10x230kg Was geen 10 reps van plan, nice :D

Hanging Crunches
10xBW
8xBW

Standing Calfraise superturbotiefusteringset Weighted met hold
12x90kg ss 50xBW ss 8x120kg ss 50xBW ss 8x90kg ss 100xBW

Lekkere heavy workout :)

Laatst bewerkt:
harde training kerel!

Pittige deadzzz.:)

mirin DL, nice training. Wat was dat voor een trainingsdag? Welke spiergroepen/schema?

Lekkere deads! Wat is je 1rm, 180kg?

• #5.959
Thnx guys. Was een LB-training (reken core, trapezius en lowerback tot LB). Ik heb een keer 185 gedeadlift, zal misschien 190 zijn inmiddels :)

• #5.960
Nou niks bijzonders vandaag.

Chin Ups
6xBW
6xBW
3xBW ???
2xBW

Incline DB Bench
8x12kg
5x22kg
14x24kg
10x24kg
7x24kg

Machine Row Wide 'n squeeze. Staan geen nummertjes op de blokjes, zullen wel 5kg each zijn.
10x6plates
10x7plates
10x8plates
10x8plates
10x8plates

Chestpress
1x80 lol
8x50
6x70
6x80
5x80
5x70

Ez-Curl
10x30kg
10x30kg
8x30kg

Hammer Skullcrushers
8x20kg
6x25kg
4x25kg ss 3x20kg lol

Pullover Machine
5x35kg Voelde kudt

Comments: Beeetje zaadgedoe, nietszeggende VPRs, a-relaxde sfeer, was te druk, shit was bezet en kon de goede DBs niet vinden en stomme figuren die naast t DB-rek gaan staan chillen en je aankijken van "wtf loop jij door mijn aura". Maximaal schijt aan gehad maar haalde me wel een beetje uit mn vibe. Armen wel lekker vol verder maar volgende keer beter.

Edit: Woog gistermorgen tussen de 89 en 90kg trouwens :eek: Mister Lowervetklep.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven