MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

er was inderdaad een klotesfeer vandaag man - ik had er ook last van, maar kijk dan op dezelfde manier terug :p toch even gepompt man, prima shizzle!

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.962
Ja man echt drama. Maargoed, t zit er weer op. Nu aan de kwark, misschien een whiskytje en vroeg mn nest in, morgen om half 6 eruit: er moeten mensen ontvoerd worden :D

Freakin 90 kilo haha, heb je nog een acceptabel vp offeuh?

Lekker volume op je incline db presses trouwens.

Mirin' 90 kilo!:D
Bij ons ook altijd op maandagavond, hardstikke druk en allemaal klootjesvolk wat 1 keer in de week komt.:rolleyes:
wel veel lekkere bishes though.:D

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 21:08 ----------

McShredded, jwz.:cool:

wassup bro?!

training die een beetje tegenvalt...

• #5.966

Lekker volume op je incline db presses trouwens.

Whaha nou niemand vind me dik behalve mn oma dus euh :P

Mirin' 90 kilo!:D
Bij ons ook altijd op maandagavond, hardstikke druk en allemaal klootjesvolk wat 1 keer in de week komt.:rolleyes:
wel veel lekkere bishes though.:D

---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 21:08 ----------

McShredded, jwz.:cool:

Ja echt drama. En ik heb al McBish :cool:

wassup bro?!

training die een beetje tegenvalt...

Nah gewoon kloteatmosfeer. Voor de rest wel lekker max gegaan op mn oefeningen enzo dus wel prima. Gewoon niet outstanding.

Whaha nou niemand vind me dik behalve mn oma dus euh :P

Ja echt drama. En ik heb al McBish :cool:

Nah gewoon kloteatmosfeer. Voor de rest wel lekker max gegaan op mn oefeningen enzo dus wel prima. Gewoon niet outstanding.

'McBish' ook :roflol: **** dat ik daar nou niet zelf op kwam...leuk meidje btw past wel bij je ;)

Dat wordt begin januari helemaal lachen, dan begin ik niet eerder met trainen dan om 20:45. :mad:
En 5 weken later is het dan weer op oud niveau, want dan haakt 90% van de beginners weer af :D

Dat wordt begin januari helemaal lachen, dan begin ik niet eerder met trainen dan om 20:45. :mad:
En 5 weken later is het dan weer op oud niveau, want dan haakt 90% van de beginners weer af :D
+1! probeer ik er dan alleen strak rond 18:00 te zijn, zodat ik de stormvloed aan goede voornemens voor ben!:o

• #5.970
Update: Kan nog steeds niet lopen van de spierpijn in mn kuiten, kneiters... Borst voel ik gekgenoeg lekker hard :)

'McBish' ook :roflol: **** dat ik daar nou niet zelf op kwam...leuk meidje btw past wel bij je ;)

:D

+1! probeer ik er dan alleen strak rond 18:00 te zijn, zodat ik de stormvloed aan goede voornemens voor ben!:o

Ow man, zal idd wel weer drama worden. Pre-zomermaanden heb je tzelfde gezeik.

Lol, ik sterf ook van de spierpijn in m'n kuiten.Vorige keer duurde het 4 dagen voor het wat minder werd.:mad:

Goed bezig geweest kerel epic spierpijn door epic train:)

• #5.974

Thnx :P

Lol, ik sterf ook van de spierpijn in m'n kuiten.Vorige keer duurde het 4 dagen voor het wat minder werd.:mad:

Ja echt nakkend is dat he. En dan je benen strekken, tenen omhoog en lekker stretchen, kapotgaan :D Ik ben nu bij dag 3...

Goed bezig geweest kerel epic spierpijn door epic train:)

Jep, spijt :roflol:

• #5.975
Vandaag UB, lowerbody is nog steeds niet hersteld. Upperbody wel behalve mn borst maar deze keer ligt de focus toch op schouders. Vanmorgen toch wel ruim 89kg btw :D

Pullups
10x3xBW
5x2xBW
6x1xBW
2xBW
1xBW
1xBW

50 challenge bitches :cool: Duurde wel een eeuw :D

Standing Shoulderpress
10x17.5kg
5x27.5kg
5x37.5kg
4x42.5kg
5x37.5kg
8x32.5kg
11x27.5kg

Hammercurl 2h tegelijk
10x10kg
8x14kg
8x12kg

Side Raises
12x8kg
12x9kg

Cable Overhead Extension
10x32kg
10x41kg
10x50kg
6x55kg

Ez-Preachercurl
5x20kg
5x25kg
7x30kg
11x25 dropset 8x20kg

Dips Tussen 2 bankjes
25xBW
21xBW

Rear Raises
8x8kg
12x10kg

Comments: aaaaawyeaaaah.jpg Volgende keer focus op rugdikte, pendlays ofzo.

Laatst bewerkt:
Nou das een beste training met een niet hersteld lijf dude! hoppa

dropset preacher curl aww yeaah feel the burn.

haha jij doet al ook de 50 pull ups zie ik :D en bevalt het?

Netjes hoor chocomeleindbaas

Yeahbuddy! 50 pull ups!

1617_janette-7-25-11-361.jpg

gadver, wat is dit voor anita...

@ McM - prima training baas - volgende keer weer 50 reps? ;)

Terug
Naar boven