- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Freakin 90 kilo haha, heb je nog een acceptabel vp offeuh?

Freakin 90 kilo haha, heb je nog een acceptabel vp offeuh?
Lekker volume op je incline db presses trouwens.

Mirin' 90 kilo!
Bij ons ook altijd op maandagavond, hardstikke druk en allemaal klootjesvolk wat 1 keer in de week komt.
wel veel lekkere bishes though.
---------- Post toegevoegd Mon 5 Dec 2011 om 21:08 ----------
McShredded, jwz.![]()

Whaha nou niemand vind me dik behalve mn oma dus euh
Ja echt drama. En ik heb al McBish
Nah gewoon kloteatmosfeer. Voor de rest wel lekker max gegaan op mn oefeningen enzo dus wel prima. Gewoon niet outstanding.
**** dat ik daar nou niet zelf op kwam...leuk meidje btw past wel bij je 
+1! probeer ik er dan alleen strak rond 18:00 te zijn, zodat ik de stormvloed aan goede voornemens voor ben!Dat wordt begin januari helemaal lachen, dan begin ik niet eerder met trainen dan om 20:45.
En 5 weken later is het dan weer op oud niveau, want dan haakt 90% van de beginners weer af![]()

'McBish' ook**** dat ik daar nou niet zelf op kwam...leuk meidje btw past wel bij je
![]()

Dat wordt begin januari helemaal lachen, dan begin ik niet eerder met trainen dan om 20:45.
En 5 weken later is het dan weer op oud niveau, want dan haakt 90% van de beginners weer af![]()
+1! probeer ik er dan alleen strak rond 18:00 te zijn, zodat ik de stormvloed aan goede voornemens voor ben!![]()

Lol, ik sterf ook van de spierpijn in m'n kuiten.Vorige keer duurde het 4 dagen voor het wat minder werd.![]()
Ik ben nu bij dag 3...Goed bezig geweest kerel epic spierpijn door epic train![]()

Duurde wel een eeuw