Ice leovince
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 181
- Lengte
- 1m88
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou das een beste training met een niet hersteld lijf dude! hoppa

dropset preacher curl aww yeaah feel the burn.
haha jij doet al ook de 50 pull ups zie iken bevalt het?
Nou t was heavy zoals je kan zien aan de singles
Was zwaar en doorbijten en vooral veel rust nemen tussendoor (en een keer pissen tussendoor
). Ben er serieus langer dan een half uur mee bezig geweest denk ik dus in die zin niet echt voor herhaling vatbaar, wel vind ik het misschien leuk om die 10x3 uit te bouwen naar 10x4 etc.
gadver, wat is dit voor anita...
@ McM - prima training baas - volgende keer weer 50 reps?![]()
Misschien 10x3 uitbouwen naar meer sets zoals ik al zei.Aaahhyeah! Lekker man die pull ups!
Zie ik nu alleen goed sat je per training de 'focus' verlegt? Hoezo kies je daar voor?
Lekker volume op die bench dips! Je weet dat die wel meer blessure gevoelig zijn dan dips tussen stangen he?
Overal nice workout mcm! Vanavond nog BF?
Hoe ik train zit nu in principe zo in elkaar:
Heb je al wat back to karkand shit geprobeerd?Vond haar ook lelijk hoor Sjaak..maar was te lui om naar iets beter te zoeken..gadver, wat is dit voor anita...
@ McM - prima training baas - volgende keer weer 50 reps?![]()

schaam je je voor het plaatsen van een foto van je vriendin?Vond haar ook lelijk hoor Sjaak..maar was te lui om naar iets beter te zoeken..![]()

Jij? goede bijbaan!
Waarschijnlijk t laatste 1.5 uurtje vandaag. Als t goed is gaat mn zwager mee, ga m helemaal kapotmakenJij?
---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 14:32 ----------
Oh en ik heb net een nieuwe bijbaan trouwens, verhuizer. Beetje shit sjouwen en vrachtwagentjes rijden.

Het lijkt dat je iets meer mag zakken, maar dat kan ook aan de hoek van het filmpje liggen. Is beetje moeilijk te zien zo.
Is sowieso moeilijk om het zo te beoordelen, enige wat ik zie is dat het lijkt dat die stang vrij hoog ligt. Opzich lijkt me dat geen probleem, dat doe ik zelf ook.
Wel bazige squats! Wat was je 1rm?
1rm weet ik niet, oude 2rm was 132.5kg.
Ja heel erg mank gelopen
Voor bankdrukprogressie zie training (die overigens matig ging vanwege stevig slaapgebrek).