MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Aaahhyeah! Lekker man die pull ups!
Zie ik nu alleen goed sat je per training de 'focus' verlegt? Hoezo kies je daar voor?
Lekker volume op die bench dips! Je weet dat die wel meer blessure gevoelig zijn dan dips tussen stangen he?
Overal nice workout mcm! Vanavond nog BF?

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.982
Nou das een beste training met een niet hersteld lijf dude! hoppa

Hoppatheeee. Spiergroepen die ik heb gepakt waren er al wel weer klaar voor hoor ;)

dropset preacher curl aww yeaah feel the burn.

haha jij doet al ook de 50 pull ups zie ik :D en bevalt het?

Yess, lekker na al die pullups :) Nou t was heavy zoals je kan zien aan de singles :o Was zwaar en doorbijten en vooral veel rust nemen tussendoor (en een keer pissen tussendoor :rolleyes:). Ben er serieus langer dan een half uur mee bezig geweest denk ik dus in die zin niet echt voor herhaling vatbaar, wel vind ik het misschien leuk om die 10x3 uit te bouwen naar 10x4 etc.

Netjes hoor chocomeleindbaas

Whaha, post eens een pic van je hoofd ofzo, ben nou wel benieuwd hoe je dr uit ziet. Wat studeer je eigenlijk aan fmr?

Yeahbuddy! 50 pull ups!

1617_janette-7-25-11-361.jpg

Yeahbuddwhut? ???

gadver, wat is dit voor anita...

@ McM - prima training baas - volgende keer weer 50 reps? ;)

Whaha nee man, tegen de tijd dat ik klaar ben is mn pwo uitgewerkt, mn koolhydraten verbruikt en gaat AllInn bijna dicht ;) Misschien 10x3 uitbouwen naar meer sets zoals ik al zei.

Aaahhyeah! Lekker man die pull ups!
Zie ik nu alleen goed sat je per training de 'focus' verlegt? Hoezo kies je daar voor?
Lekker volume op die bench dips! Je weet dat die wel meer blessure gevoelig zijn dan dips tussen stangen he?
Overal nice workout mcm! Vanavond nog BF?

Yepyep, had eigenlijk niet verwacht dat ik er 50 zou redden :p Hoe ik train zit nu in principe zo in elkaar:

UB1 focus shoulderpress variant
LB1 focus squatvariant
UB2 focus benchvariant
LB2 focus deadlift of assistance (meestal goodmornings)

Ik wissel oefeningen dus elke UB of LB training af en ook elke zelfde UB of LB training probeer ik te varieren (ene UB2 flat bench, andere keer bijv incline DBs). Dat ik zei volgende keer focussen op dikte komt omdat ik vandaag qua rug voornamelijk wijdte heb gedaan met die pullups, normaal doe ik pendlayrows veel om mn deadlift en upperback te verbeteren. Als ik deadlift pak ik niet vaak traps, als ik bijv goodmornings doe wil ik wel shruggen. Zoals je ziet probeer ik wat de vorige keer zwak ging goed te maken door bijvoorbeeld oefeningkeuze of volgorde. Lap tekst lol, ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Vind het een erg relaxed schema. Mn hele lijf komt zo op verschillende manieren goed aan bod.
En nee, hoezo is dat zo blessuregevoelig? Bedacht me tijdens mn extensions dat ik eigenlijk een "massabouwer" voor triceps had moeten kiezen ipv cable assistance maar BW-dips tussen stangen durfde ik niet meer zo goed aan :p
En geen BF helaas, had meeting met wat gasten, waterpijp en wat bier en sinterklaas gevierd (again lol). Was wel lache, nu ff serietje kijken denkik :) Heb je al wat back to karkand shit geprobeerd?

• #5.985
:D
Waarschijnlijk t laatste 1.5 uurtje vandaag. Als t goed is gaat mn zwager mee, ga m helemaal kapotmaken :P Jij?

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 14:32 ----------

Oh en ik heb net een nieuwe bijbaan trouwens, verhuizer. Beetje shit sjouwen en vrachtwagentjes rijden.

Laatst bewerkt:
:D
Waarschijnlijk t laatste 1.5 uurtje vandaag. Als t goed is gaat mn zwager mee, ga m helemaal kapotmaken :P Jij?

---------- Post toegevoegd Fri 9 Dec 2011 om 14:32 ----------

Oh en ik heb net een nieuwe bijbaan trouwens, verhuizer. Beetje shit sjouwen en vrachtwagentjes rijden.
goede bijbaan!
ik ga over een uurtje al man - heb andere dingen te doen vanavond

• #5.987
Jammer, we moeten weer eens samen kapotgaan op squats! Ja 5 gasten van mn knokploeg werken er ook (trouwens dinsdag drie bestuursleden uit R'dam ontvoerd :D) dus dat word ontzettend lache. Hoop dat t niet al mn energie wegvreet voor avondsessies in de gym.

Hij is verhuizer :roflol:

• #5.989
Beats jou nachtdiensten fo sho ;)

• #5.991
Dus samen met mn zwager wezen trainen, helemaal kapot :D

Squat
5x22.5kg
5x42.5kg
5x62.5kg
5x82.5kg
5x102.5kg
2x122.5kg
2x140kg :eek: :D:D:D
5x112.5kg
5x112.5kg

Standing Calfraise
15x90kg ss 50xBW
15x90kg ss 50xBW
15x75kg ss 50xBW
15x45kg ss 50xBW
15x30kg ss 30ish xBW

Speciaal voor die dude die van mening was dat ie getrainde kuiten had, komt ie van de week wel op terug :D

Legpress
Wat warming up en getrol met 1 been op 100kg (was zijn werkset gewicht).
12x180kg
15x180kg

DB Lunges (5=5L+5L)
5x14kg
5x18kg
5x20kg

Hanging Crunches
10xBW
7.5xBW (probeerde m langzaam te doen, dikke faal lol)

Comments: **** YEAH!!

Het lijkt dat je iets meer mag zakken, maar dat kan ook aan de hoek van het filmpje liggen. Is beetje moeilijk te zien zo.

Is sowieso moeilijk om het zo te beoordelen, enige wat ik zie is dat het lijkt dat die stang vrij hoog ligt. Opzich lijkt me dat geen probleem, dat doe ik zelf ook.

Wel bazige squats! Wat was je 1rm?

Hard gesquat Mc! Je hebt je weekend weer verdiend:thumbs:

• #5.995
Het lijkt dat je iets meer mag zakken, maar dat kan ook aan de hoek van het filmpje liggen. Is beetje moeilijk te zien zo.

Is sowieso moeilijk om het zo te beoordelen, enige wat ik zie is dat het lijkt dat die stang vrij hoog ligt. Opzich lijkt me dat geen probleem, dat doe ik zelf ook.

Wel bazige squats! Wat was je 1rm?

Ja, volgens mij raak ik wel parallel. Is van te dichtbij gefilmd en onder een rare hoek. En ik moet maar eens leren lowbar squatten, misschien levert het een paar kilo's op ;) 1rm weet ik niet, oude 2rm was 132.5kg.

Hard gesquat Mc! Je hebt je weekend weer verdiend:thumbs:

Thnx Marvin.

Lekker hoor 2x 140kg :)

donders wat een dikke squat!

nice squat ass (nohomo)

heel sterk, je squat man! hoe gaat het met je vorderingen bij bankdrukken?

idd klasse benen training kerel! weekend lekker mank gelopen?? haha

• #6.000
Thnx guys :D Ja heel erg mank gelopen :roflol: Voor bankdrukprogressie zie training (die overigens matig ging vanwege stevig slaapgebrek).

Ff lelijk vanaf mn telefoon; [edited]

Pendlay Rows
10x22.5
10x42.5
5x62.5
8x62.5
8x62.5
9x62.5

Benchpress
12x22.5
10x42.5
5x62.5