Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

Lekkere trainingen McM. Pittig die 2x140 ook.:)

Lekkere pullups tegenwoordig met je 90 kg schoon aan de haak, Mc!

Ben benieuwd hoe je ervoor staat. Is het misschien tijd voor nieuwe foto's of moet je vetpercentage daarvoor eerst iets omlaag?

Hoe is het met je kuitjes gesteld?

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.004
Lekkere trainingen McM. Pittig die 2x140 ook.:)

Thnx, ja gaat lekker de laatste tijd! Voeding is ook best oke, I'm on a roll!

Lekkere pullups tegenwoordig met je 90 kg schoon aan de haak, Mc!

Ben benieuwd hoe je ervoor staat. Is het misschien tijd voor nieuwe foto's of moet je vetpercentage daarvoor eerst iets omlaag?

Yo dude, zitten er al spinnenwebben aan je computer? :D How's life? En mn vetpercentage zal de komende maandjes wel wat stijgen ben ik bang, pre-cut ga ik wel ff foto's maken om te vergelijken :)

Hoe is het met je kuitjes gesteld?

Ze functioneren weer zonder pijn, masseren is nog niet zo fijn.
Ik heb ze net opgemeten, dus ik kan het weten.
38.5cm, ze zijn nog steeds prut, 3.5cm meer dan in juli aan het eind van mijn vorige cut.
Kuiten trainen vergeet ik vaak, consistentie is een schone zaak.
Nu een bakkie kwark ertegenaan, de progressie is aan!

WHAT JUST HAPPENED!?

Aah ik zie het je bankdruk progressie is slightly omhoog gegaan, maar had je laatst niet last van ub?

• #6.006
Yes, gaat niet snel maar hee, t is een marathon. Geen sprint. En last van mn linker schouder af en toe, blijft een zwakke plek sinds ik op links ben gecrashed toen ik een auto total loss reed en met american football ook een keer last van gehad.

Lekker man die BP! Er zit nog steeds progressie in zie ik :)
Schouders en chest lekker volgepompt ondanks je verotte schouder..
Even oppassen daarmee he;) Had je geen last van je schouder tijdens het dippen?

Yes, gaat niet snel maar hee, t is een marathon. Geen sprint. En last van mn linker schouder af en toe, blijft een zwakke plek sinds ik op links ben gecrashed toen ik een auto total loss reed en met american football ook een keer last van gehad.

Uiteraard daarnaast is benchpress ook niet een oefening waar de kilo's aanvliegen, nice bro.

• #6.009
Lekker man die BP! Er zit nog steeds progressie in zie ik :)
Schouders en chest lekker volgepompt ondanks je verotte schouder..
Even oppassen daarmee he;) Had je geen last van je schouder tijdens het dippen?
'

Yes :D Ja I know. Nee ik voelde t alleen in t onderste deel van mn ROM bij incline DB bench. Bij DB shoulderpress heb ik overigens nergens last van. Volgende keer eens een incline machine pakken, kijken hoe dat gaat.

Uiteraard daarnaast is benchpress ook niet een oefening waar de kilo's aanvliegen, nice bro.

Nee, die oefening is mn squat op t moment :D

• #6.010
Net mn PRs bijgewerkt op de eerste pagina van mn log. Pendlays en bench bleken dikke PRs te zijn :D Ik kan weer fatsoenlijk lopen dus zo weer mn LB de vernieling in helpen :P

Ja ziet er goed uit mcm! standing shoulder press PR is oud? 2x47.5? Want db shoulder press is al 5x24..
En hoe kan het dat je squats zo sterk zijn en je front squat 5x70 is? Ik weet dat hij lager is dan de regular. Maar om het even met mezelf te vergelijken: laatste wat ik vrij easy squatte was 4x5x100 en gront squat lukt prima 5x75.. terwijl jij ruim 20kg meer squat..

zal onduidelijk zijn omdat het van me telelfoon af komt..

• #6.012
Niet superoud. Ik moet er wel bij zeggen dat ik met standing shoulderpress de barbell vaak laat zakken tot op mn borst, zeker heavy lowrep tussen de reps in. Met DB Shoulderpress komt de grip van de db ongeveer gelijk met mn oren, en die doe ik ook al veel langer. En ik heb nog maar 2x frontsquats gedaan. Zal zo eens kijken of ik er wat van bak ;)

Thnx voor de feedback.

Aaah dat verklaart het allemaal :) Maar gaat wel lekker! Ik wist trouwens niet dat je van VP 25%+ kwam! Ik wist wel dat je vrij hoog zat maar dat is behoorlijk hoog, well done!

• #6.015
Aaah dat verklaart het allemaal :) Maar gaat wel lekker! Ik wist trouwens niet dat je van VP 25%+ kwam! Ik wist wel dat je vrij hoog zat maar dat is behoorlijk hoog, well done!

Jups, ja ik ben echt on a roll :D Ja toen ik begon met KT was ik ruim 80kg en had ging ik stuk op 30kg benchen, reken maar uit ;) Gaat nu ook wel weer hard trouwens, vanmorgen 91kg, wel veel gedronken voor ik naar bed ging (droge smoel en alles dus ja...) maar toch... Wordt weer een pittige cut ;)

Is goed Orgyboy :D

Deadlift
10x62.5kg
5x102.5kg
5x142.5kg straps
2x172.5kg straps
1x192.5kg straps
1x172.5kg straps Ohja, was toch best zwaar.
5x142.5kg straploos
5x142.5kg straploos
7x142.5kg Pft, ****ing cardio dit.

Comments: Not satisfied. 192.5 ging redelijk soepel maar ik vond m technisch gezien niet goed genoeg om zwaarder te gaan. Ik was eerst van plan eind december te maxen op DL maar ik ga komende tijd upperback hard aan blijven pakken en over een maand of 2 die 200 gewoon hard smoken. Note to self: Ff kappen met zware singles en dubbles squatten en deadliften, volgende LB 5 reppers minimaal.

Frontsquat
10x22.5kg
5x52.5kg
5x72.5kg Pft, ging voor geen meter.
Oke hier deed ik ontzettend p*ssy en ik schaam me kapot... Ik wikkelde mn handdoek om de barbell :mad:
3x82.5kg Takkezooi, laat maar. Totaal geen zin/focus/drive en afgeleid door de druk op mn schouders. Volgende keer ff wat volume maken hierop, kunnen mn front delts aan de barbell wennen.

Shrugs In de standing calf raise.
12x90kg
10x105kg
8x120kg
6x135kg
Oke **** die shit, was een piramidedingetje van plan maar te laag ingezet :p
12x150kg
12x150kg

Beetje zo'n "whatever" training.

Laatst bewerkt:
Straps gebruiken bij de front squat :)

• #6.017
Waarom? :P

waarom minimaal 5-reppers? met doubles en tripples is weinig mis maat - ik heb je eerder al gezegd dat jij op bijvoorbeeld DL moet zoeken naar een gewicht waarop je technisch goede tripples kan draaien. brute kracht heb je zat, dus nu is het zaak om te zorgen dat je technisch sterker wordt en dan trek jij straks easy 200 - mark my words! verder natuurlijk bruut dat je 192,5 hebt getrokken vandaag!

• #6.020
+1

Takkejong, 2,5kg meer dan mij op de deadlift. Lekker bezig man, nice!

:p Waarom gaan straps me helpen bij mijn frontsquat? Opzich rolt de barbell niet weg, t is gewoon dat mn frontdelts moeten wennen aan de stang. Met backsquats moest ik ook door zo'n punt heen. Met nn ellebogen zo hoog mogelijk (vooral onderin mn ROM) en mn handen op de stang gaat t opzich prima.

waarom minimaal 5-reppers? met doubles en tripples is weinig mis maat - ik heb je eerder al gezegd dat jij op bijvoorbeeld DL moet zoeken naar een gewicht waarop je technisch goede tripples kan draaien. brute kracht heb je zat, dus nu is het zaak om te zorgen dat je technisch sterker wordt en dan trek jij straks easy 200 - mark my words! verder natuurlijk bruut dat je 192,5 hebt getrokken vandaag!

ik denk dat singles en doubles behoorlijk belastend zijn voor mn cns. Daarom wil ik dat niet elke LB-workout doen. Qua herstel heb ik dat idee ook maar dat beoordeel ik komende dagen wel. Verder is t wel een eye-opener, zeker als ik mn hamstring/onderrug workout afwissel met goodmornings is t misschien wel prima. Thnx voor t meedenken.
Gebruik jij nog wel eens 17.5 of 20kg stangen btw? Ik gebruik die dikke nu echt altijd :D

Terug
Naar boven