dumba
Huge Freak
- Waardering
- 385
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekkere pullups tegenwoordig met je 90 kg schoon aan de haak, Mc!
Ben benieuwd hoe je ervoor staat. Is het misschien tijd voor nieuwe foto's of moet je vetpercentage daarvoor eerst iets omlaag?
How's life? En mn vetpercentage zal de komende maandjes wel wat stijgen ben ik bang, pre-cut ga ik wel ff foto's maken om te vergelijken 
Yes, gaat niet snel maar hee, t is een marathon. Geen sprint. En last van mn linker schouder af en toe, blijft een zwakke plek sinds ik op links ben gecrashed toen ik een auto total loss reed en met american football ook een keer last van gehad.
'Lekker man die BP! Er zit nog steeds progressie in zie ik
Schouders en chest lekker volgepompt ondanks je verotte schouder..
Even oppassen daarmee heHad je geen last van je schouder tijdens het dippen?
Ja I know. Nee ik voelde t alleen in t onderste deel van mn ROM bij incline DB bench. Bij DB shoulderpress heb ik overigens nergens last van. Volgende keer eens een incline machine pakken, kijken hoe dat gaat.Uiteraard daarnaast is benchpress ook niet een oefening waar de kilo's aanvliegen, nice bro.

Aaah dat verklaart het allemaalMaar gaat wel lekker! Ik wist trouwens niet dat je van VP 25%+ kwam! Ik wist wel dat je vrij hoog zat maar dat is behoorlijk hoog, well done!
Aaah dat verklaart het allemaalMaar gaat wel lekker! Ik wist trouwens niet dat je van VP 25%+ kwam! Ik wist wel dat je vrij hoog zat maar dat is behoorlijk hoog, well done!
Ja toen ik begon met KT was ik ruim 80kg en had ging ik stuk op 30kg benchen, reken maar uit
Gaat nu ook wel weer hard trouwens, vanmorgen 91kg, wel veel gedronken voor ik naar bed ging (droge smoel en alles dus ja...) maar toch... Wordt weer een pittige cut 

+1
+1
Takkejong, 2,5kg meer dan mij op de deadlift. Lekker bezig man, nice!
Waarom gaan straps me helpen bij mijn frontsquat? Opzich rolt de barbell niet weg, t is gewoon dat mn frontdelts moeten wennen aan de stang. Met backsquats moest ik ook door zo'n punt heen. Met nn ellebogen zo hoog mogelijk (vooral onderin mn ROM) en mn handen op de stang gaat t opzich prima.waarom minimaal 5-reppers? met doubles en tripples is weinig mis maat - ik heb je eerder al gezegd dat jij op bijvoorbeeld DL moet zoeken naar een gewicht waarop je technisch goede tripples kan draaien. brute kracht heb je zat, dus nu is het zaak om te zorgen dat je technisch sterker wordt en dan trek jij straks easy 200 - mark my words! verder natuurlijk bruut dat je 192,5 hebt getrokken vandaag!