Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En de ergste spierpijn heb je toch the day after the day after 
Ff terugkomend op je cardio.. Cardio na een benentraining? Daar wens ik je veel succes mee. Het lijkt mij een beetje té zwaar, maargoed..
En de ergste spierpijn heb je toch the day after the day after
![]()

Mmmz. Daarom is het toch juist handig? Dan dips op het einde. Wil juist mn triceps genoeg rust geven door ze o.a. maar één keer in de week te doen.

Na een flinke benentraining loop ik altijd te trillen op m`n verzwakte beentjes. Kan nooit lekker hardlopen zijn
Na een flinke benentraining loop ik altijd te trillen op m`n verzwakte beentjes. Kan nooit lekker hardlopen zijn

vind IK persoonlijk zonde van mn tijd. De tijd die ik op een fiets nodig heb om het aantal kcal te verbranden wat ik bij hardlopen doe, is ongeveer 2 keer zo veel.. Dan -in mijn ogen- liever een andere dag een halfuurtje hardlopen, dan een uur moeten fietsen na de trainingDus ga je na een beentraining lekker fietsen
...of op de crosstrainer (al minder lekker..)
vind IK persoonlijk zonde van mn tijd. De tijd die ik op een fiets nodig heb om het aantal kcal te verbranden wat ik bij hardlopen doe, is ongeveer 2 keer zo veel.. Dan -in mijn ogen- liever een andere dag een halfuurtje hardlopen, dan een uur moeten fietsen na de training

ja is wel de bedoeling ja, maar daar hbe ik allebei jullie stats nodig.. procentuele toename is mogelijk, mochten de gewichten heel erg verschillen.. is misschien ook wel een leuk ideeZiet er goed uit! Misschien kunnen we ook iets doen met een procentuele toename ofzo? Of praat ik nu onzin?T was dus je idee om met zn 3en naar dezelfde doelen toe te werken als ik het docje begrijp?
maar eerst heb ik je stats nodig, zoals ik ze in het bestand heb ingevuld
Nou, ik ga het vanavond allemaal meemakenMisschien harder fietsen Kevv?
@ Ice:
Squat: 3x10x80
Deadlift: 2x5x140
Benchpress: 3x8x52 (tweexdumbbell=barbell)
Dips: 3x5xBW
DB Shoulderpress: 3x8x18

Benen: (maandag)
Squats
Legpress
Lying Leg Curl
Leg Extensions
Calf Raises
UB1 (borst, schouders, triceps) (vrijdag)
Barbell Bench
Incline DB Bench
DB Shoulderpress
Dips
Chest Press (machine)
Front Raises
(Staande) DB Side Laterals
(Zittende) DB Bent Laterals
UB2 (rug, lats, biceps, traps) (woensdag)
Deadlift
Wide Grip Pull-Ups
DB Rows
Yate Rows
Concentration Curl
Shrugs (smith)
Incline DB Curl

Zo makkelijk is dat niet uitgerekend hoor 2x "dumbbell">dumbbell = barbell
Je kan beter gewoon "dumbbell">dumbbell press neerzetten
Leuke split!
Lijkt verdacht veel op de mijne. Heb ff Copy Paste gedaan![]()

Vind het nog steeds teveel volume, zeker voor in een cut.
Teveel of te lang trainen gaat ook ten koste van je progressie he![]()

Nou, ik ga het vanavond allemaal meemakenMisschien harder fietsen Kevv?
@ Ice:
Squat: 3x10x80
Deadlift: 2x5x140
Benchpress: 3x8x52 (tweexdumbbell=barbell)
Dips: 3x5xBW
DB Shoulderpress: 3x8x18
Deadlift 3x5?
---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
en ga dips doen dan! tussen twee bankjes met gewicht op je schoot ofzo.
---------- Toegevoegd om 21:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------
en je db rows?