AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

Geen idee, ik heb gewoon +1 gezegd.

t*ring.

In januari in wageningen dus de 200 pakken ;)

ga ala WSB gewoon ME en DE draaien op je LB

Ik heb zelf met front squats nog nergens last van gehad. Terwijl je toch vaak hoort dat het lastig is. Met straps is de positievan je armen anders, als je ze heb liggen: gewoon proberen!
Ik moet zeggen dat ik bij high bar back squats ook nooit ergens last van heb gehad..

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.026
ga ala WSB gewoon ME en DE draaien op je LB

Is een idee maar ik vind dit eigenlijk wel lekker atm en t lijkt te werken! (Jij noemde me ooit McSchemaswitcher ofzo? :D)

Ik heb zelf met front squats nog nergens last van gehad. Terwijl je toch vaak hoort dat het lastig is. Met straps is de positievan je armen anders, als je ze heb liggen: gewoon proberen!
Ik moet zeggen dat ik bij high bar back squats ook nooit ergens last van heb gehad..

Waarom dan? Mn handen zitten dan toch op dezelfde plek maar dan met een strap eromheen, zie er t nut niet zo van in.

Kun je makkelijker je ellebogen omhoog doen omdat je je handen in hammer grip hebt vlak boven de stang.

• #6.028
Ah, nou begint er een lichtje te branden... Dat was op zich niet mijn probleem, meer de druk van de stang op mn minuscule deltjes :sad: Maar thx :)

Ik zit nu aan mijn ontbijt :)

• #6.029
Nou beetje klotetraining, weinig tijd ook (35 min). Maja had ik kunnen zien aankomen na een borrel tot half 6 eergister en gister kapotgaan op de Dam bij Frans Bauer en Karin Bloemen :roflol: Kortom te veel alcohol, te weinig eten en veels te laat naar bed.

DB Shoulderpress
8x14kg
5x18kg
7x24kg
5x22kg
7x18kg dropset 7x12kg

Pullups
3xBW Slappe hap nu al
3xBW
3xBW Hammergrip
3xBW Hammergrip
3xBW
3xBW
3xBW Wide Hammergrip
3xBW Wide Hammergrip
2xBW Widegrip
3xWide Hammergrip

Dips
5xBW
3xBW+10
4xBW+15
10xBW

Volgende UB misschien ff achterkant schouder meepakken. 7x24 is een pr en prs op schouders zijn nice (oude was 5x24 3 weken terug ofzo?).

Gezien je lichamelijke toestand vind ik het toch nog wel een behoorlijke training hoor Mc, helemaal in dat tijdsbestek is toch redelijk intensief.:)
En ook nog een PR!

• #6.031
Ja dat is zo. Maar als ik echt groot en sterk wil worden moet ik mn UB (zwak) harder gaan aanpakken!

• #6.033
True :P Komt wel weer.

Blijf is van die alcohol af joh! :P

• #6.036
Vorige whatever training was nog best lekker hoor, had ook niks met alcohol te maken. Maargoed ik heb nu mn cheatdagen gehad, nu weer aan de bak idd:D

in het korte tijdsbestek toch een prima training neergezet - nice

Sterke dips man! Frans bauer -_-" :D

nice

• #6.040
Terug
Naar boven