Johny Bravo
Novice
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Yo dude, zitten er al spinnenwebben aan je computer?How's life? En mn vetpercentage zal de komende maandjes wel wat stijgen ben ik bang, pre-cut ga ik wel ff foto's maken om te vergelijken
![]()
Ik doe tegenwoordig aan "fitness" twee keer per week. Lekker bankdrukken met 50 kilo, net zo stoer, mn ego laat ik thuis. Heb hier ook niks meer te zoeken eigenlijk, iets met "90% van dbb" lol 
Haha, dat nog niet, maar dat ik forum.dutchbodybuilding.com intikte was wel even terug jaIk doe tegenwoordig aan "fitness" twee keer per week. Lekker bankdrukken met 50 kilo, net zo stoer, mn ego laat ik thuis. Heb hier ook niks meer te zoeken eigenlijk, iets met "90% van dbb" lol
![]()

Goed leeggetrokken inderdaad, wtf die db rows
Dat zie je dan helaas niet echt meer terug in de cable row.. hoe kan dat?
Verder een hele harde decline bench! Hoe lang doe je die nu?
Shoulder press ging nergens meer over op het eind hehe
Nice work!
En nee idd, maar had ik al verwacht. Vond t wel lekker om te pressen na die raises, ga ik misschien wel vaker doen.
Dit is nog eens een training! Beetje smijtwerk is af en toe ook wel 's fijn.![]()

He trouwens waarom deed je die cable rows zo strict? Als je een goede roei beweging maakt kan je meer gewicht smijten en pak je ook nog een groter gedeelte van je rug![]()
En minder strict is in mijn optiek voornamelijk onderrug erbij betrekken en die pak ik bij LB-trainingen
Zin om ff te gamen trouwens?Zin: Ja!True
Beetje compenseren voor de lompheid van die DB RowsEn minder strict is in mijn optiek voornamelijk onderrug erbij betrekken en die pak ik bij LB-trainingen
Zin om ff te gamen trouwens?

Zin: Ja!
Tijd: Nee
Sorry man eigenlijk heb ik nooit echt tijd om te gamen![]()
Welkom in mn log btw 

Jij hebt ook geen tijd om te gamen McM, jij hebt nog wat trainingen in te halen!![]()
![]()