Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

pomp in je pols?? hahaha. doe jij db rows zonder straps? zo niet...dan dat gaan proberen en zo lang mogelijk die straps opzij liggen - goed voor je grip. mooie pomp training verder - goed gewerkt

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.062
No money, no tv en game liever op pc. En dat gebeurt dan alleen als ik bij m'n ouders ben. :P

Sloeber :p

Heftige training kerel!

Komt zker door die 2 croissants......

Eerder door die 3 scoops jack3d denkik :D

dit gaat nog steeds lekker hard zie ik!

Ach het houd je van de straat!

pomp in je pols?? hahaha. doe jij db rows zonder straps? zo niet...dan dat gaan proberen en zo lang mogelijk die straps opzij liggen - goed voor je grip. mooie pomp training verder - goed gewerkt

Ja ik stond ook ff te kijken :P Ja zonder straps. De knokkels op mn pols zijn nog lekker beurs vandaag, doe ze zonder straps. En danku.

nice die db rows

pomp in je pols? I see what u did there :cool:
Maar zonder gein mooie training! Sterke rows ook en decline bp is beter dan flat bij jou of?

Volgens mij is je sterkste punt je rug of heb ik het mis?

• Like
Waarderingen: X.
  • #6.065

Thnx Ove.

pomp in je pols? I see what u did there :cool:
Maar zonder gein mooie training! Sterke rows ook en decline bp is beter dan flat bij jou of?

Volgens mij is je sterkste punt je rug of heb ik het mis?

:rolleyes: Thnx baas. Ja, volgens mij pak je sowieso meer decline dan flat en incline nog minder. Als ik zelf een sterk punt zou moeten aanwijzen zou ik mn lowerbody noemen. Dus onderrug wel, lats enzo minder.

Update: Ben zo gaar als een garnaal, zit een beetje ziek te zijn en heb echt geen zin om te eten. Alleen nog maar een bak kwark met 2 schijven ananas op vandaag... Maargoed. In t ergste geval pas na kerst weer trainingen. Wil mn lichaam niet meer stressen dan nodig is voor ik weer helemaal beter ben.

O god..dbb is aan het veranderen in een soort ziekenboeg! Ik voel me ook niet optimaal!

Beterschap gozer!

• #6.067
Thnx Marvin. Idd beetje drama maja wat doe je er aan. Vanmiddag ff licht LB doen, misschien kan ik het er een beetje uit zweten. Zullen wel geen PRs worden tho.

Sterkte en beterschap Mc...:kiss:

Ik hoop dat je training toch goed is. beterskappie.:)

• #6.070
verstandig

Beterschap Mc. Even je rust pakken, en na kerst al dat overschot aan kcal's weg beuken! :D

• #6.075
Toch even UB gepakt, niet maximaal en geen PWO natuurlijk. Merkte aan mn weights duidelijk dat ik echt ziek ben al gaat t vandaag wat beter. Ik dacht van de komende drie dagen ga ik heel veel eten dus als ik niet train word ik dikker en als ik wel train word ik minder dik (meer cals verbruiken voor herstel) en krijg ik nog een beetje spier :D

Benchpress
15x22.5kg
6x52.5kg
4x72.5kg Laatste hele lichte spot, was niet nodig geweest
4x72.5kg Laatste spot
10x62.5kg Laatste spot

Cable Row Wide Hammergrip
8x32kg
8x41kg
8x50kg Voelde achterkant schouder nog :eek: +1 voor facepulls :D
8x59kg Toch nog een PRtje
6x59kg

DB Shoulder Press
8x12kg
8x16kg
8x20kg

Side Raises
10-12x10kg
10-12x9kg

Lat Pulldown Hammergrip
5x32kg
5x41kg
5x50kg
5x59kg
8x68kg Wel lekkere oefening

Decline DB Skullcrushers
10x7kg
7x9kg

DB Curl
8x12kg
6x14kg

Gek genoeg wel een leuk overall pompje. Bring on the nutrients. Best wel een "ik ben ziek" ballentraining maargoed, hebben we die ook weer gehad. Na de kerst weer knallen.

Ben wel echt blij dat ik niet ben wezen squatten :o

Beterschap Mc. Even je rust pakken, en na kerst al dat overschot aan kcal's weg beuken! :D

Ja die cals wil ik wel benutten :D

+1, NOOIT sporten met koorts..(been there done that)

Heb ik wel eens gedaan, opzich wel lekker eruitzweten. Maar ik heb nu niet alleen koorts maar ook koppijn en dat soort onzin.

• #6.076
Oja en fijne feestdagen bitches :)

Fijne kerst Bish!
Toch goed dat je bent gaan trainen. Is altijd weer lekker ook al ben je ziek.
Die wide hammer grip rows zijn goed he :D?
Ga je nog knallen later?

• #6.078
Thnx broski :) Ja precies, en als je ziek ben is de training daarna altijd ruk dus die ruktrain heb ik alvast gehad. Zijn idd wel lekker maar vond die hammergrip pulldown fijner, geef mij maar pendlays voor horizontale rows :D En nee, ben onderweg naar mn familie. Ga heel veel eten :)

Thats the spirit Mc!Gewoon gaan buffelen metje zieke harses,nice.
Jij ook fijne feestdagen!:)

• #6.080
Yess :D Thnx ouwe! Ben er weer bovenop, gisteren al iets beter en vandaag alleen nog snotverkouden :) Gister heul veul gegeten en vanmorgen toch een kilo lichter. Ben bang dat t weekje ziek zijn me dus toch wat heeft gekost maar dat gaat er weer aanvliegen!

Ik heb ook bedacht dat ik niet vetter wil worden dan ik ben. De komende tijd wil ik gaan ontdekken wat nou echt mijn onderhoudscalorieën zijn. Met kerst, oud & nieuw (ik ga dan liften naar Leipzig) en op wintersport in januari zal het lastig worden omdat mn voeding en/of calorieverbruik dan anders zal zijn dan normaal. Ik ga me dagelijks wegen (na toiletbezoek voor mn eerste meal) en bijhouden hoeveel ik eet. Ik mik op 2500 cals per dag. Als ik gewicht verlies zal ik dit langzaam opvoeren. Qua macros weet ik niet precies wat ik wil gaan doen. Als ik mijn onderhoudscalorieën heb gevonden kan ik daar mooi mee experimenteren tijdens het cutten. Misschien trek ik iets meer tijd uit voor het cutten dan oorspronkelijk het plan was. Dan begin ik rustig met dieeten om te kijken wat voor effect macros hebben en voeg ik later cardio toe.

In b4 'cool story bro, did not read LOL'.

Btw heb nu de voedingsapp myfitnesspal op mn htc. Gewoon barcodes scannen en dan heeft ie er meteen de voedingswaardes bij, supermooie app. Aanrader :thumbs:

Terug
Naar boven