- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
No money, no tv en game liever op pc. En dat gebeurt dan alleen als ik bij m'n ouders ben.![]()

Heftige training kerel!
Komt zker door die 2 croissants......

pomp in je pols?? hahaha. doe jij db rows zonder straps? zo niet...dan dat gaan proberen en zo lang mogelijk die straps opzij liggen - goed voor je grip. mooie pomp training verder - goed gewerkt
Ja zonder straps. De knokkels op mn pols zijn nog lekker beurs vandaag, doe ze zonder straps. En danku.pomp in je pols? I see what u did there
Maar zonder gein mooie training! Sterke rows ook en decline bp is beter dan flat bij jou of?
Volgens mij is je sterkste punt je rug of heb ik het mis?
Thnx baas. Ja, volgens mij pak je sowieso meer decline dan flat en incline nog minder. Als ik zelf een sterk punt zou moeten aanwijzen zou ik mn lowerbody noemen. Dus onderrug wel, lats enzo minder.Ik hoop dat je training toch goed is. beterskappie.![]()

+1, NOOIT sporten met koorts..(been there done that)

+1 voor facepulls 

Beterschap Mc. Even je rust pakken, en na kerst al dat overschot aan kcal's weg beuken!![]()

+1, NOOIT sporten met koorts..(been there done that)
Ja precies, en als je ziek ben is de training daarna altijd ruk dus die ruktrain heb ik alvast gehad. Zijn idd wel lekker maar vond die hammergrip pulldown fijner, geef mij maar pendlays voor horizontale rows
En nee, ben onderweg naar mn familie. Ga heel veel eten 
Thnx ouwe! Ben er weer bovenop, gisteren al iets beter en vandaag alleen nog snotverkouden
Gister heul veul gegeten en vanmorgen toch een kilo lichter. Ben bang dat t weekje ziek zijn me dus toch wat heeft gekost maar dat gaat er weer aanvliegen!