Jeej

Percentage gains doelen lijken me vet (rare zin ftw).
Hier mn training. Bij ons heb je in de kelder een spinningroom, zo'n zumba-lokaal en het krachthonk. Op de begane grond een shitload aan apparaten en cardio-apparaten enzo. Toen ik binnenkwam waren dr echt allemaal mooie vrouwen bezig vet te verbranden, zomder komt er weer aan joehoe

Dat vind ik motivatie genoeg om een uurtje eerder te gaan trainen zodat ik mn cardio er aan vast kan plakken. Ga morgen beginnen met de cut/cardio, moet vanavond dus echt mn voedingsschema posten. Was eigenlijk vandaag van plan, maar moet nog strijken en andere huishoudelijke shit. Krijg morgen nieuwe whey en BCAA's

Gister trouwens mn creatine vergeten, heb ik wel vaker als ik niet werk... Nougoed, mn training dus.
Squat
5x20kg
8x40kg
5x60kg
10x80kg
5x80kg
5x80kg

Niks bijzonders, klote as usual. Misschien eens frontsquat proberen oid.
Legpress
Fage warming up met wat random gewichten om dat apparaat af te stellen.
werkset:
10x140kg
10x140kg
10x140kg
Voeten laag en breed neergezet, voelde het fijnst. Kwam denk ik omdat mn rugleuning niet goed stond, kwam er pas achter dat ie verstelbaar was toen diegene na mij ging
Leg Curl
Wat een gek*t met die instellingen weer, maar weet nu dat ze op standje 4 moeten die steunen

Weer fage warming-up en veel pielen.
werkset:
5x25kg
5x25kg
5x25kg
Best acute spierpijn.
Leg extension
Weer afstel en warmingup gek*t

Standje 6 voor de voetsteunen (onthouden!)
Werkset:
8x30kg
8x30kg
10x30kg
Maakte veel herrie bij het neerkomen steeds. Voelde mn quads als nooit tevoren!
Standing Calf Raises
Geen idee welk gewicht ik heb gepakt, ik vermoed 100kg (terugtellend van 180kg, want daaronder zijn de cijfertjes erafgesleten.
10x100
10x100
10x100
Dit is correct tenzij ze ineens van 20kg naar 10kg sprongen gaan onder de 140kg...
Nou, ik voel nu nog niks geen spierpijn. Zal daar morgen wel op terug komen denkik

Moet nog wel effe schakelen naar het alles-geven-tijdens-een-training. Had trouwens echt zin om te dippen, dat dipstation was gewoon met me aan het flirten!