XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
Je bent je rows vergeten!

shoulderpress laten we eruit.. want overhead press is niet te vergelijken daarmee...

moet alleen nog die van chiel hebben en dan kunnen we eventueel percentages gaan vaststellen voor de progressie..

DB rows: 3x10x26kg

DB Shoulderpress: 3 x 8 x 16, moet wel lukken volgende schouder training.

:p

@ Die gozer op het plaatje: Lijkt net oftie een stang in zn lul heeft daar, wat een leipo.

Zo ff training updaten, eerst een wheyshake.

Trouwens mooie meiden ineens in de gym, beter doe ik gewoon daar mn cardio :D

DB rows: 3x10x26kg

:p

@ Die gozer op het plaatje: Lijkt net oftie een stang in zn lul heeft daar, wat een leipo.

Zo ff training updaten, eerst een wheyshake.

Trouwens mooie meiden ineens in de gym, beter doe ik gewoon daar mn cardio :D

haha ipv van mooie dames, waren er nu 10 aangespoelde walvissen met 20kg teveel. Die denken ook dat ze in no time even bikini proof worden, maar wel thuis zich vol vreten met chocola + de gebruikelijke superdudes op maandag avond :D

@Ice kan ik ook meedoen met die wedstrijd van jullie ? ben wel benieuwd hoe langzaam dat bij mij gaat

Laatst bewerkt:
How mijn db rows van vandaag waren 3 x 8 x 24.

Jeej :cheer: Percentage gains doelen lijken me vet (rare zin ftw).

Hier mn training. Bij ons heb je in de kelder een spinningroom, zo'n zumba-lokaal en het krachthonk. Op de begane grond een shitload aan apparaten en cardio-apparaten enzo. Toen ik binnenkwam waren dr echt allemaal mooie vrouwen bezig vet te verbranden, zomder komt er weer aan joehoe :cool: Dat vind ik motivatie genoeg om een uurtje eerder te gaan trainen zodat ik mn cardio er aan vast kan plakken. Ga morgen beginnen met de cut/cardio, moet vanavond dus echt mn voedingsschema posten. Was eigenlijk vandaag van plan, maar moet nog strijken en andere huishoudelijke shit. Krijg morgen nieuwe whey en BCAA's :D Gister trouwens mn creatine vergeten, heb ik wel vaker als ik niet werk... Nougoed, mn training dus.

Squat
5x20kg
8x40kg
5x60kg
10x80kg
5x80kg
5x80kg :fuu:
Niks bijzonders, klote as usual. Misschien eens frontsquat proberen oid.

Legpress
Fage warming up met wat random gewichten om dat apparaat af te stellen.
werkset:
10x140kg
10x140kg
10x140kg
Voeten laag en breed neergezet, voelde het fijnst. Kwam denk ik omdat mn rugleuning niet goed stond, kwam er pas achter dat ie verstelbaar was toen diegene na mij ging :roflol:

Leg Curl
Wat een gek*t met die instellingen weer, maar weet nu dat ze op standje 4 moeten die steunen :p
Weer fage warming-up en veel pielen.
werkset:
5x25kg
5x25kg
5x25kg
Best acute spierpijn.

Leg extension
Weer afstel en warmingup gek*t :roflol: Standje 6 voor de voetsteunen (onthouden!)
Werkset:
8x30kg
8x30kg
10x30kg
Maakte veel herrie bij het neerkomen steeds. Voelde mn quads als nooit tevoren!

Standing Calf Raises
Geen idee welk gewicht ik heb gepakt, ik vermoed 100kg (terugtellend van 180kg, want daaronder zijn de cijfertjes erafgesleten.
10x100
10x100
10x100
Dit is correct tenzij ze ineens van 20kg naar 10kg sprongen gaan onder de 140kg...

Nou, ik voel nu nog niks geen spierpijn. Zal daar morgen wel op terug komen denkik :D Moet nog wel effe schakelen naar het alles-geven-tijdens-een-training. Had trouwens echt zin om te dippen, dat dipstation was gewoon met me aan het flirten!

:roflol: :D

Ja, hier ook vooral superdudes die nog even snel biceps komen trainen (serieus, focking ecto-invasie bij de cable en andere bicepzzzzz-isolatie meuk).

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Oh, als het aan mij ligt doe je mee trouwens :P Wel allemaal ff pics maken van voor en na dan? :) Iig een front of back double bicep, most muscular en benen ofzo?

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Cosmo! Normaal zijn er alleen 15 jarige sletjes.

Jonguh, stil nou :fuu:

haha ipv van mooie dames, waren er nu 10 aangespoelde walvissen met 20kg teveel. Die denken ook dat ze in no time even bikini proof worden, maar wel thuis zich vol vreten met chocola + de gebruikelijke superdudes op maandag avond :D

@Ice kan ik ook meedoen met die wedstrijd van jullie ? ben wel benieuwd hoe langzaam dat bij mij gaat
ja hoor is mogelijk, check me bestandje even en zet van de betreffende oefeningen even je stats neer;)
Oh, als het aan mij ligt doe je mee trouwens :P Wel allemaal ff pics maken van voor en na dan? :) Iig een front of back double bicep, most muscular en benen ofzo?
waarom pics? neem aan dat we niet denderend hoog gaan, om nog licht aan het eind van de tunnel te houden.. dus pics lijken me niet zo heel interessant? filmpje vond ik wel een goed idee, van de 1 RM's;)
bijvoorbeeld diegene die als eerst zijn doel haalt voor bijv. squat post daar een filmpje van, diegene die als eerst zijn bench doel haalt daarvan etc
:)

ja hoor is mogelijk, check me bestandje even en zet van de betreffende oefeningen even je stats neer;)

waarom pics? neem aan dat we niet denderend hoog gaan, om nog licht aan het eind van de tunnel te houden.. dus pics lijken me niet zo heel interessant? filmpje vond ik wel een goed idee, van de 1 RM's;)
bijvoorbeeld diegene die als eerst zijn doel haalt voor bijv. squat post daar een filmpje van, diegene die als eerst zijn bench doel haalt daarvan etc
:)

Heb 1 pic in me log.

Stats zijn.

Squat 8x130kg - 3x140kg
Deadlift 8x150g - 1x170kg
Benchpress 5x92,5kg - 1x100kg
Dumbbell row deze week maar even doen
Dips doe ik niet aan.

Zie wel dat ik alle trainingsdoelen al voorbij ben :x

Denk dat ik het nog verlies van jullie aangezien jullie percentuele vooruitgang veel hoger is. Je kan me erbij zetten, maar bedenk me zo dat, dat weinig zin heeft. Succes iig!

:roflol: Bef It @ Amersfoort ;)

Tsja, de resultaten zullen sowieso erg verschillen, ik ben ook de enige die cuttend meedoet geloof ik.

Wat vinden jullie trouwens van mn benentraining? Vind zelf dat mn wheels duidelijk mn zwakke punt zijn, was deze training ook zwak of viel het mee etc.? Voel nu niet zo veel, morgen misschien wel maar is dit een redelijk volume voor in de cut?

Kan de andere apparaten niet beoordelen aangezien dat veel verschilt per sportschool. Maar squat en legpress zien er netjes uit!

:roflol: Bef It @ Amersfoort ;)

Tsja, de resultaten zullen sowieso erg verschillen, ik ben ook de enige die cuttend meedoet geloof ik.

Wat vinden jullie trouwens van mn benentraining? Vind zelf dat mn wheels duidelijk mn zwakke punt zijn, was deze training ook zwak of viel het mee etc.? Voel nu niet zo veel, morgen misschien wel maar is dit een redelijk volume voor in de cut?
Dennis, gaat hem niet echt worden denk ik he:p?
maarre michiel, zijn die curls en extensions one legged?

Eh nee...

Oh oke, nja onder het mom van 'elk apparaat is anders' he;)
dat moet wel.. want voordat ik squatte deed ik al 70 kilo leg extensions 12-10-8-6.. terwijl onze squats dicht bij elkaar liggen en jou deadlift hoger is..
dus zal het aan het apparaat liggen..

zelfde als met Koen, deed bij z'n eerste gym 360 kilo legpress en bij ze nieuwe 260..

Das ook gaar, die leg extension die er staat gaat maar tot de 60 of 70 geloof ik. Wat k*t dat dat allemaal zo verschilt.

Aantal sets Oké voor de cut?

he maarre
percentages... hoewel erop? 15%

Terug
Naar boven