MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Man, man! 200kg deads op no carb!:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.222

:bow::bow:

je mag mij altijd lastig vallen met zo'n deadlift
goed werk metroman

Man, man! 200kg deads op no carb!:thumbs:

Thnx guys :D

Voeding vandaag:
Cals: 2,180
Carbs: 144
Vet: 91
Eiwit: 138

Comments: Had wel een bak kwark bij gemogen, was ook het oorspronkelijke plan bedenk ik me nu... Morgen weer een dag.

Ik ga je volgen!

• #6.224
Leuk :)

Halve zool.... 200 kg red ik niet eens baas:)

dikke congratz

meer dan 2x je BW deadliften.......... VERY NICE :thumbs:

• #6.227
Halve zool.... 200 kg red ik niet eens baas:)

dikke congratz

Halve zoolishness ftw :cool:

meer dan 2x je BW deadliften.......... VERY NICE :thumbs:

Thnx C, maar ik heb al eens 185 gelift bij 78kg, dat was 2,37xBW ;)

Pullups
7xBW
5xBW
4xBW
3xBW
3xBW

Benchpress
12x17.5kg
8x47.5kg
6x67.5kg
5x67.5kg
15x47.5kg

Straight Arm Lat Pulldown
8x32kg
8x41kg
8x50kg
8x50kg
8x46kg

Pecdeck
10x60
10x55

Pullover Machine
Wat gek*t met 3x45 en 5x30 ofzo maar voelde niet goed aan mn schouder

Comments: Geen cals, carbs, glycogeen of whatever, geen power iig. Aan mn drive lag het iig niet maar ik bewaar die drive voor morgen. Heb t dus bij rug en borst gelaten, lats ging wel lekker trouwens. Morgen armen en schouders knallen, zorg ik dat ik goed eet om mn workout heen zodat ik energie heb en t is toch kortdag om LB te pakken na mn 1rm poging. Daar ben ik nog niet van hersteld met zo weinig cals. Misschien ook een beetje incline pompen morgen maar vooral knallen op armen. Donderdag LB op refeed lowerbody.

Voeding vandaag:
Cals: 1,963
Carbs: 204
Eiwit: 171
Vet: 56

Voeding morgen:
Cals: 2467
Carbs: 145
Eiwit: 162
Vet: 153

Overmorgen refeed, wel clean. Weer lekker fruit en veggies eten :meal:

Nice pull-ups serie T. als je beseft dat je minder als de helft eet van het aantal cal. dat ik binnen krijg.
De laatste keer dat ik 2000 cal. at verloor ik 12kg in 10 weken en dat was voor de helft zonder krachttraining :trollface:
Maar zoals je zelf aangaf werkt dit het best voor jou, maar dan willen we natuurlijk wel binnekort bewijs dat je shredded bent. :D

Haha ik ervaar precies hetzelfde als jij! Geen energie, drive etc, maar wel sterk volume!

Maar McM, je voeding, zit je niet te hoog in vet en te laag in eiwit voor jouw gewicht?

Morgen heb je dus low carb en dan ga je opzettelijk hoger in vetten? En op high days hoger in carbs en lager in vetten?

• #6.230
Nice pull-ups serie T. als je beseft dat je minder als de helft eet van het aantal cal. dat ik binnen krijg.
De laatste keer dat ik 2000 cal. at verloor ik 12kg in 10 weken en dat was voor de helft zonder krachttraining :trollface:
Maar zoals je zelf aangaf werkt dit het best voor jou, maar dan willen we natuurlijk wel binnekort bewijs dat je shredded bent. :D

Thnx C. Ik heb een redelijk trage stofwisseling dus het let allemaal vrij nauw en zet snel vet aan (soms al bij 3000 cals voor mn gevoel). En zonder KT is niet best natuurlijk ;) En er komen wel after-cut pics maar ik ben nog lang niet tevreden :)

Haha ik ervaar precies hetzelfde als jij! Geen energie, drive etc, maar wel sterk volume!

Maar McM, je voeding, zit je niet te hoog in vet en te laag in eiwit voor jouw gewicht?

Morgen heb je dus low carb en dan ga je opzettelijk hoger in vetten? En op high days hoger in carbs en lager in vetten?

Nee erg he. Vandaar dat ik mn training ook in tweeen heb gesplitst. Heb vanacht alleen tot half 7 wakker gelegen maar zo ff beuken (nu tijd tekort :().

Ik mik op minimaal 160gr eiwit. Ik denk inderdaad dat ik sommige dagen iets te laag heb gezeten. Vandaag had ik gewoon zin in pasta met gehakt en kaas dus ben ik gaan puzzelen hoe ik dat kon doen met als target 2400 cals en 160gr eiwit in gedachten. Ik probeer wel iets meer vet binnen te krijgen op low-carb dagen omdat ik op low-carb echt alle carbs probeer te vermijden behalve cals uit kipfilet en kwark bijvoorbeeld. Als ik dan vetten niet up blijven er helemaal geen calorieen over. Oja en eitjes met bacon en kaas :meal: Ik maak mn schema een beetje on the go maar in principe heb ik elke 4 dagen een high-carb dag en de dag na high-carb low-carb waarbij ik echt laag ga. Dan probeer ik de twee dagen daarna rond de 150 carbs binnen te krijgen wat ik geleidelijk opvoer richting high-carb dag.

• #6.231
Zit nu aan de pasta met hot sauce gehakt en kaas, zo fijn :D

• #6.233
Viel tegen, ik geef gebrek aan slaap de schuld. Ff lelijk vanaf mn mobiel: *edited*

Standing Overheadpress
10*22.5
5*32.5
5*42.5
2*F@52.5 :mad:
3*47.5
5*42.5
5*42.5

Ez-Preacher
5*20
8*30
5*30

DB Shoulderpress
10*18
6*18

DB Curl
5*14
8*12 dropset 6*10 dropset 10*9

Dips
3*BW
3*BW+5
5?*BW

Comments: Te weinig power, morgen even een goede refeed houden. Moet ook even kijken hoe groot mn calorie-deficit is geweest afgelopen dagen.

Laatst bewerkt:
Thanks voor uitleg. Denk dat ik ook morgen gewoon the usual low carb aanhoud en in het weekend wat jij doet, bijna low carb. Denk dat mijn low carb dagen niet te low genoeg zijn :roflol:

Pasta nom nom heb ik afgelopen week 2 keer achter elkaar gegeten, in de bulk eet ik nooit pasta :roflol:

Train je trouwens vaker met dropsets of ?

• #6.235
Edit: afgelopen 7 dagen (dat is inclusief vandaag) 3400 calorieen onder mn onderhoud gezeten. 3*47.5 is trouwens een PR met 1 rep, en ik had de 4 wel gered zonder die fails ervoor. Bij nader inzien wel prima ofzo.

Laatst bewerkt:
  • #6.236
Thanks voor uitleg. Denk dat ik ook morgen gewoon the usual low carb aanhoud en in het weekend wat jij doet, bijna low carb. Denk dat mijn low carb dagen niet te low genoeg zijn :roflol:

Pasta nom nom heb ik afgelopen week 2 keer achter elkaar gegeten, in de bulk eet ik nooit pasta :roflol:

Train je trouwens vaker met dropsets of ?

Ow had je comment gemist :D

Hoe zien jou dagen er achtereenvolgend uit? Zat laatst in t logje van Ibo te kijken, die heeft volgens mij 200 gr carbs op low en 700 op high :roflol: Hoe laag zijn je low carb dagen?

Pasta is baas :) At t eigenlijk te veel toen ik net op kamers zat, samen met chicken tonight :o Dropsets doe ik eigenlijk heel af en toe. Niet vaak tho. Was ook deels tijdsgebrek en wou toch de intensiteit ff omhoog kicken.

Ow had je comment gemist :D

Hoe zien jou dagen er achtereenvolgend uit? Zat laatst in t logje van Ibo te kijken, die heeft volgens mij 200 gr carbs op low en 700 op high :roflol: Hoe laag zijn je low carb dagen?

Pasta is baas :) At t eigenlijk te veel toen ik net op kamers zat, samen met chicken tonight :o Dropsets doe ik eigenlijk heel af en toe. Niet vaak tho. Was ook deels tijdsgebrek en wou toch de intensiteit ff omhoog kicken.

Hehe heb net volgens mij dezelfde vraag in mijn log beantwoord :D
Ibo heeft dan ook heel wat meer spiermassa :o maar echt monsterlijk lastig is dat als je zoveel moet eten op een dag.

Pfff. Flinke trainingen op zo weinig kcal. Nice die 200 DL. Op naar de 250.;):)

Bah, heb een hekel aan low carb trainingen... voel me altijd zo futloos :p

• #6.240
Hehe heb net volgens mij dezelfde vraag in mijn log beantwoord :D
Ibo heeft dan ook heel wat meer spiermassa :o maar echt monsterlijk lastig is dat als je zoveel moet eten op een dag.

Gheghe :P Ja das waar.

Pfff. Flinke trainingen op zo weinig kcal. Nice die 200 DL. Op naar de 250.;):)

Thnx Dumba! Geef me effe ;)

Bah, heb een hekel aan low carb trainingen... voel me altijd zo futloos :p

Zo voel ik me ook :o

Terug
Naar boven