AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

ik weet niet beter dan trainen op low carbs en weinig kcals :roflol: daarom heb ik ook geen idee waar jullie over bishen maar carry-on!

ik weet niet beter dan trainen op low carbs en weinig kcals :roflol: daarom heb ik ook geen idee waar jullie over bishen maar carry-on!

Ik geloof dat jij dat wel compenseert met je koelkast raids.. :D

En way to go McM. Trainingen zien er goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.243
Ik heb geen zin om te squatten vandaag. Punt. :p

Squatte zal je

• #6.248
:roflol:

• #6.249
Oke, ik heb mn lichaam in ieder geval verrast vandaag. En anders mezelf wel, mede door een gast die met magnesium allemaal leipe shit deed in zelf meegenomen ringen en met een schijf van 20 boven zn hoofd lunges door de hele gym deed :roflol:

Note: Vond vooral t squatten k*t gaan. Checkte net: heb nog maar 1300 cals en 38 gram carbs op tot nu toe dus ja... :o

Squat
8x22.5kg
5x52.5kg
5x82.5kg
5x112.5kg
3x122.5kg :mad:
5x102.5kg

Legpress (Plate loaded)
12x170kg
8x190kg
8x210kg
8x210kg
8x210kg

DB Shrugs
12x20kg
8x28kg
8x28kg
8x28kg

Bench
8x50kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg

Cable Curl
12x32kg
12x32kg Leverde een minutenlange burn op :eek:

Standing Calf Raise Shrugs
6x120kg
6x150kg
6x165kg
6x180kg
6x187.5kg (fullstack)
40x120kg ???

Pullups Hammergrip
4xBW
3xBW :mad: Laatmaar

Preacher Curl
6x10kg
6x9kg
6x8kg

DB Skullcrushers ss Seated Hammercurl
12x6kg
8x8kg ss 12x8kg
8x10?kg ss 12x10kg

Standing Calfraise
20x120kg
20x120kg

Geloof dat dat m was, volgorde misschien beetje ****ed up maar de logica is ver te zoeken dus dat is kudt onthouden :D

Oja en dit:

Facepulls
12x41kg
12x50kg
12x55kg
12x59kg

Laatst bewerkt:
38 carbs, dat je nog leeft man. Ik zou al half dood zijn dan.

• #6.251
Ja ben ik ook :p Ff 2 pannekoeken en een bak kwark nu, dan een rolmops ofzo en tukken haha.

Best prima bench eigenlijk, 2.5kg onder mn VPR. Legpress is een VPR, facepulls is een PR, calves is een VPR en shrugs en skulls zitten rond mn PR. Voelde gewoon slapjes.

• #6.252
Voeding gister:
Cals: 3456
Carbs: 367
Eiwit: 186
Vet: 101

Voeding vandaag:
Cals: 1888
Carbs: 110
Eiwit: 213
Vet: 67

epic verschil. Je eiwitten zijn iig hoog, dat is het belangrijkste, nice!

• #6.254
Ja vreet kwark bij t leven lately :P

das een flinke training kerel! is bijna cardio man, haha

Toch maar gaan squatten, nice! Sterke leg press man op zo weinig carbs. Waarom hou je je vetten op low carb dagen niet gelijk als high carb?

• #6.257
das een flinke training kerel! is bijna cardio man, haha

Ja dacht nog bij dat supersetje, lekker calorieen verbranden :D

Toch maar gaan squatten, nice! Sterke leg press man op zo weinig carbs. Waarom hou je je vetten op low carb dagen niet gelijk als high carb?

Ja die viel niet tegen! Wel blij mee na de tegenvallende squat. En voedingsschema maak ik on the go, maar op lowcarb mag er idd wel wat vet bij. Wat is.het voordeel van vetten constant houden tijdens het carbcyclen?

Wat is.het voordeel van vetten constant houden tijdens het carbcyclen?

Het heet carb cycle, dus je verandert alleen de carbs de rest hou je constant. Het gaat erom dat je je carbs cyclet. Je past dus eigenlijk je kcal inname beter aan op je daadwerkelijke verbruik van die specifieke dag. Voordeel is dan dat het beter is om massa aan te zetten en vetopslag te beperken.

Natuurlijk maken die enkele grammen niet uit het gaat in grote lijnen, maar bij jou verschilt het wel wat vandaar mijn vraag.

• #6.259
Ja dat weet ik wel maar waarom vetten gelijk houden? Nu eet ik op high carb gewoon producten die meer carbs én iets meer vetten bevatten. Enige reden die ik kan bedenken is om niet te laag in cals uit te komen op lowcarb dagen.

En anders mezelf wel, mede door een gast die met magnesium allemaal leipe shit deed in zelf meegenomen ringen en met een schijf van 20 boven zn hoofd lunges door de hele gym deed :roflol:
Ik ben echt zooo klaar met die gast, want ik weet precies op wie je doelt. had het er net met bredekees nog over, die vandaag ook weer steeds gestoord werd tijdens z'n set, omdat die kerel naar overal en iedereen tips moet smijten. vandaag schijnt hij dus twee reguliere barbells te hebben gepakt, vijf kilo schijven aan alle uiteinden en door de gehele gym farmers simuleren ofzo - damn, moet niet gekker worden. alles bezet houden ook. volgende keer als ik een tip van hem krijg tijdens m'n set ga ik hem er echt ff op aanspreken, want irriteer me kapot aan die gast. zo, ook weer gezegd

Terug
Naar boven