- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik weet niet beter dan trainen op low carbs en weinig kcalsdaarom heb ik ook geen idee waar jullie over bishen maar carry-on!

Laatmaar
das een flinke training kerel! is bijna cardio man, haha

Toch maar gaan squatten, nice! Sterke leg press man op zo weinig carbs. Waarom hou je je vetten op low carb dagen niet gelijk als high carb?
Wat is.het voordeel van vetten constant houden tijdens het carbcyclen?
Ik ben echt zooo klaar met die gast, want ik weet precies op wie je doelt. had het er net met bredekees nog over, die vandaag ook weer steeds gestoord werd tijdens z'n set, omdat die kerel naar overal en iedereen tips moet smijten. vandaag schijnt hij dus twee reguliere barbells te hebben gepakt, vijf kilo schijven aan alle uiteinden en door de gehele gym farmers simuleren ofzo - damn, moet niet gekker worden. alles bezet houden ook. volgende keer als ik een tip van hem krijg tijdens m'n set ga ik hem er echt ff op aanspreken, want irriteer me kapot aan die gast. zo, ook weer gezegdEn anders mezelf wel, mede door een gast die met magnesium allemaal leipe shit deed in zelf meegenomen ringen en met een schijf van 20 boven zn hoofd lunges door de hele gym deed![]()