MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.261
Whahaha dat meeeen je niet :roflol: Hoorde in de kleedkamer dat ie bij de Utrecht Dominators American Football speelt. Ongeveer de slechtste club uit de 2e divisie. Vind t bijna de moeite waard om weer op American Football te gaan, ff lekker tegen die kerel beuken :D

Voeding vandaag: Opnamedag in de studio met mn band. Ging redelijk goed met mn low-carb dag... Tot we chinees gingen halen :meal:

Die voeding van donderdag was wel genieten zeker!:D

• #6.263
Zeker :D Voeding zaterdag ook, was niet helemaal de bedoeling :P

Ik ben echt zooo klaar met die gast, want ik weet precies op wie je doelt. had het er net met bredekees nog over, die vandaag ook weer steeds gestoord werd tijdens z'n set, omdat die kerel naar overal en iedereen tips moet smijten. vandaag schijnt hij dus twee reguliere barbells te hebben gepakt, vijf kilo schijven aan alle uiteinden en door de gehele gym farmers simuleren ofzo - damn, moet niet gekker worden. alles bezet houden ook. volgende keer als ik een tip van hem krijg tijdens m'n set ga ik hem er echt ff op aanspreken, want irriteer me kapot aan die gast. zo, ook weer gezegd

straks loopt hij zo de deur uit - kiek hém goan dan :D dit soort peoples moet je gewoon negeren , kost alleen maar onnodige energie

• #6.265
Hij loopt zo in de weg dat ie moeilijk te negeren is!
Ff snel UB vanaf mn telefoon:

Bench10*50
10*50
5*70
1*80
3*85
2*80

Wou kijken of ik de 85 1x kon om te checken op krachtverlies (1rm is 87.5), zit wel snor dus :P

Pullups
5*hammer
3*hammer wide
2*normal

Dips5*bw
5*bw+10
5*bw

Superset bicep curl side raise
8*16 10*12
8*14 10*10

Lekker gesuperset. Gaat lekker hier.:)

op naar die 100 bench man!

• #6.268
  • #6.269
Vandaag een beetje rare klus op mn werk: flyeren. Lekker in min 3 dus. Wel prima cardio, kleine 15km gelopen. Wel blaren op mn recher voet :mad:

Vandaag een beetje rare klus op mn werk: flyeren. Lekker in min 3 dus. Wel prima cardio, kleine 15km gelopen. Wel blaren op mn recher voet :mad:

Wat voor werk doe je dan dat ze je 15 km laten lopen om te flyeren ? :eek:
Ik zou ff een doosje compeed blarenpleisters kopen, heb ik standaard in de kast liggen (top spul)

• #6.271
Verhuizer :roflol: Thnx voor de tip, ik kijk t ff aan. Voorlopig effe de kamper uithangen met mn hardloopschoenen :P

Is wide grip hammer pullups niet ongelofelijk k*t voor je elleboog/polsen?

• #6.273
Neuh nergens last van. Zo wide is het trouwens niet, meer dat hammer echt smal is.

korte tijdgebrekkige trainingen is altijd nog beter dan niks bigmc. Ik ben blij dat ik in een rustige gym train als ik die verhalen hier zo lees:)

• #6.275
Jup, dat is volgens mij echt wel een nadeel van trainen in een stad. Vandaag geen tijd om te trainen.helaas, hoop morgen een gaatje te vinden.

• #6.276
High carb viel een beetje tegen vandaag, te laat begonnen met eten dus niet echt van kunnen profiteren tijdens mn training. Rest van de dag niet per se high carb, morgen goed high carb en.squatten.

DB Shoulderpress
10*12
5*18
3*22
6*24
4*24
5*20

Decline bench
10*22.5
5*52.5
5*72.5
Kon gewoon niet stabiliseren met vermoeide schouders, kreeg 82.5 niet eens geunracked...

Pullups
3*bw
2*bw+5
2*bw*bw

Pendlay
5*47.5
3*67.5
3*67.5

Superset triceps pushdown vs bb curl (geen rust)
10*46 6*30
10*46 6*30
10*46 6*30
8*46 6*30

Huh wtf nu doe je opeens 24kg shoulder presses? Sterk man:D

Zie je al wat progressie? Ga je trouwens wat cardio doen tijdens carb cycle?

• #6.278
PR is 7*24 dus t is alleen een VPR met de 24s. Al mn PRs staan in mn OP als je dat interessant vindt ;)

Ik heb t idee dat ik nu wel wat begin te zien maar ik heb nog ff te gaan. Af en toe eens een andere spiegel dan die thuis helpt daar ook bij. Ik wil mezelf eerst weer even een paar dagen.goed wegen om te bepalen wat ik doe aan de hand van de resultaten.

gek he dat je vermoeide schouders had... koekert met je mege serie dumbbellpresses... :roflol: das nou de rede dat ik gewoon normale schema;s aan houd ipv full body etc..

• #6.280
Gheghe, nee niks mis met mn schema. Ik wissel niet voor niets schouders met borst af maja, moet ik me er wel aan houden. Anyhow, PR op DB Shoulderpress was mn doel en dat is gehaald.

Update: Gewicht dropt langzaam maar zeker, taille nog niet echt... Iemand enig idee hoe taille met gewichtverlies samenhangt in de cut? Ik ben al wat kilotjes kwijt, nog progressie in de gym dus lijkt me dat ik op de goede weg ben.

Terug
Naar boven