AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

eerst een paar weken echt blijven cutten en dan eens kijken waar je staat

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.282
Ja oke, maar ik ben nu 15 dagen bezig. Dus over een weekje wil ik toch bekijken of ik tevreden ben met mn progressie of dat ik dingen moet veranderen.

er is maar één manier en dat is stug doorzetten - dan gaat het vanzelf wel man. wat ik bedoel te zeggen is dat het over-analyseren en switchen niet werkt. is puur als opbouwende kritiek bedoeld, omdat ik zelf anderhalf jaar terug ook ging cutten en in het begin schoot het simpelweg niet op, omdat ik steeds van alles probeerde en geen enkel plan had. toen na een paar maanden een plan getrokken (incl. cardio) en daar bij gebleven. zou het nu compleet anders doen, maar wat ik toen deed werkte prima. het moet vooral niet te snel gaan!

• #6.284
Nee daar ben ik me zeker van bewust, alleen was mn taille gister precies het zelfde als 15 dagen geleden, toch even wtf moment... Weet niet wat t was, zag er vanmorgen beter uit :) I'll stick to the plan en later eventueel cardio toevoegen.

MOGUH!

Afspraak met een ecto-maat van me te gaan sporten, hij ging zich inschrijven enzo... Anders was niet gegaan maar ondanks dat ik een uur na t opstaan in de gym stond lekker gebeukt. Wat pasta met ketchup geat, nog een goeie techniektip van Sjaak gehad, en gááán! Gister per ongeluk ruim 1400 cals aan pistachenoten naar binnengewerkt dus aan glycogeen geen gebrek heuj.

Squat
10x20kg
8x60kg
5x80kg
3x100kg
4-5?x120kg
4x120kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
5x100kg
7x100kg Dit was de repout
5x100kg Maar de barbell staarde nog uitdagend naar me

Tussendoor ook nog 1 of 2 (jemig, echt altzheimer light dit) setjes 15x120kg standing calfraises gedaan.

Lekker squat volume zo op de zaterdagmorgen!

• #6.286
'bout time, afgelopen twee LB's gingen nergens over :p Als ik mn techniek nog wat weet aan te scherpen qua positie van ellebogen en barbell waar ik met Sjaak mee bezig was gaan binnenkort weer wat PR's sneuvelen.

pistachenoten zitten daar carbs in?

• #6.288
Pistachenoten zit alles in. En veel ook. Per 100gr: 20gr eiwit, 16gr carbs, 54 vet.

komt goed man, je pakt het snel op. als je de volgende keer wat meer tijd hebt, dan na je regulier squats of deads even die setup voor box squats doen en daar wat 3-tjes mee gaan draaien.

• #6.290
Ja ik zat al aan iets van frontsquats, boxsquats, goodmornings te denken ofzo. Was motiverende shit vandaag!

Wanneer komen er weer is pics

nohomo

• #6.292
Wanneer ik tevreden ben over mn vetpercentage ;) Zal dus nog wel 2 maandjes duren ben ik bang.

Pff man, je bent een beest! Jij blijft maar gaan! Wisselen van karakter/doorzettingsvermogen? :)

Je moet es wat vaker die ecto-maat meenemen, want met deze volumes op de squats kun je nog es boomstammen kweken. :D

Haha heb hier trouwens ook nog een zak pistachenoten liggen (omgerekend 1000 cal.) maar daar ga ik me niet aan wagen.
Ga zo eerst aan vier broodjes hamburger met curry en dan es kijken of er nog plaats is voor een bak popcorn nom nom nom :trollface:

squat = beest

nice!

Je moet es wat vaker die ecto-maat meenemen, want met deze volumes op de squats kun je nog es boomstammen kweken. :D

Haha heb hier trouwens ook nog een zak pistachenoten liggen (omgerekend 1000 cal.) maar daar ga ik me niet aan wagen.
Ga zo eerst aan vier broodjes hamburger met curry en dan es kijken of er nog plaats is voor een bak popcorn nom nom nom :trollface:

dat is nog eens voeding voor bazen:D

• #6.297
Pff man, je bent een beest! Jij blijft maar gaan! Wisselen van karakter/doorzettingsvermogen? :)

Nou ik heb ook mn ups en downs hoor maar het beginnen van een cut en al mn calorieen tellen op een dag hebben me gekgenoeg een motivatieboost gegeven :) En daarnaast is het naar de sportschool gaan na twee jaar toch wel een ingesleten gewoonte en is mijn "work-ethic" verbeterd.

Nou aan hem heeft het niet gelegen, die heeft de hele tijd zitten roeien met mn huisgenoot. En insinueer je met die trollface dat ik geen lekkere dingen eet? Je had vanmiddag mn omelet met bacon en mn boodschappentas met slavinken, rundertartaat, rolmops etc. moeten zien ;)

Lekker grunten was het wel :)

Net terug van een feestje in freakin' Poeldijk (volgens mij heb je booreilanden die dichterbij zijn), ook nog iemand thuis gedropt. Was bob dus niet te veel op verder, heb me goed gedragen. Echt een cutdag was het niet maar toch nog een caloriedeficitje van 250 cals weten te bemachtigen. Relatief opgeladen om morgen UB te doen dus, staat wel in de planning maar moet even kijken hoe mn dag verloopt.

Cals: 2,549
Eiwit: 182
Carbs: 175 Waarvan ongeveer 115 als pre-workout ontbijt
Vet: 124

Nou aan hem heeft het niet gelegen, die heeft de hele tijd zitten roeien met mn huisgenoot. En insinueer je met die trollface dat ik geen lekkere dingen eet? Je had vanmiddag mn omelet met bacon en mn boodschappentas met slavinken, rundertartaat, rolmops etc. moeten zien ;)

Haha ik zou niet durven, was zaterdag te laat thuis om nog fatsoenlijk boodschappen te doen dus toen maar geimproviseerd qua voeding.
Enne.... rolmopsen ruleren :cool:

Kiek um goan met squaten:) lekkooorrrr

Lekkere trainingen. Squatties doen is altijd beter met zn 2en. Knap bezig.:)

Terug
Naar boven