- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
I'll stick to the plan en later eventueel cardio toevoegen.

Je moet es wat vaker die ecto-maat meenemen, want met deze volumes op de squats kun je nog es boomstammen kweken.![]()
Haha heb hier trouwens ook nog een zak pistachenoten liggen (omgerekend 1000 cal.) maar daar ga ik me niet aan wagen.
Ga zo eerst aan vier broodjes hamburger met curry en dan es kijken of er nog plaats is voor een bak popcorn nom nom nom![]()

Pff man, je bent een beest! Jij blijft maar gaan! Wisselen van karakter/doorzettingsvermogen?![]()
En daarnaast is het naar de sportschool gaan na twee jaar toch wel een ingesleten gewoonte en is mijn "work-ethic" verbeterd.Je moet es wat vaker die ecto-maat meenemen, want met deze volumes op de squats kun je nog es boomstammen kweken.![]()
Haha heb hier trouwens ook nog een zak pistachenoten liggen (omgerekend 1000 cal.) maar daar ga ik me niet aan wagen.
Ga zo eerst aan vier broodjes hamburger met curry en dan es kijken of er nog plaats is voor een bak popcorn nom nom nom![]()

Nou aan hem heeft het niet gelegen, die heeft de hele tijd zitten roeien met mn huisgenoot. En insinueer je met die trollface dat ik geen lekkere dingen eet? Je had vanmiddag mn omelet met bacon en mn boodschappentas met slavinken, rundertartaat, rolmops etc. moeten zien![]()