Fitness Seller

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.301
Haha ik zou niet durven, was zaterdag te laat thuis om nog fatsoenlijk boodschappen te doen dus toen maar geimproviseerd qua voeding.
Enne.... rolmopsen ruleren :cool:

:D

Kiek um goan met squaten:) lekkooorrrr

Ja man, knijpt mn chick vandaag keihard in mn been AAAAAAAAAAAAH :mad:

Lekkere trainingen. Squatties doen is altijd beter met zn 2en. Knap bezig.:)

Ja, met squats is het altijd go hard or go home. Moet die mentaliteit op mn bench nog een beetje ontwikkelen...

• #6.302
Oke trainplannen voor vandaag zijn opgeschort; ben wakker geworden met een verkrampte nek. Kan alleen nog naar rechts kijken :mad:

fffffffffff...

K*t! Haat dit weer, gewoon je nek even warm houden met sjaal en eventueel tijgerbalsem. Morgen ben je weer de oude!

• #6.305
Ja ik hoop t, kan nu alleen naar rechts kijken, helemaal scheef op de bank achter mn laptop :roflol: Behoorlijk klote dit.

is de goeie kant want van rechts heeft voorrang... hoppaaa

• #6.308
Inderdaad jullie hebben gelijk, ik stel me ook aan :D

Stelletje ****ing klootviolen :roflol:

• #6.309
Kom er vandaag pas achter hoe k*t het echt is, mensen van links die tegen je praten, verkeer en voetgangers all over the place. Gewoon stoicijns over straat beuken :D Heb er dus wel last van, hoop morgen UB te kunnen doen. Voeding is erg laag ook, wil eigenlijk wat meer volgens plan eten qua carbs (hi-low-med-med-hi) in plaats van gewoon elke dag heel weinig. Gewicht vanmorgen 86.5 trouwens, wel redelijk depleted. Vetverlies zal dus tussen de 2 en 3kg liggen voor de afgelopen drie weken schat ik zo.

Kom er vandaag pas achter hoe k*t het echt is, mensen van links die tegen je praten, verkeer en voetgangers all over the place. Gewoon stoicijns over straat beuken :D Heb er dus wel last van, hoop morgen UB te kunnen doen. Voeding is erg laag ook, wil eigenlijk wat meer volgens plan eten qua carbs (hi-low-med-med-hi) in plaats van gewoon elke dag heel weinig. Gewicht vanmorgen 86.5 trouwens, wel redelijk depleted. Vetverlies zal dus tussen de 2 en 3kg liggen voor de afgelopen drie weken schat ik zo.

Das zeker lastig man.
Idd hopen dat je morgen wat kunt doen qua training.
Dacht dat je al at volgens het carbcycle systeem, maar zoals je al aangeeft is het nadeel van een constante lage intake dat je er na een tijdje depleted raakt en dat vind ik persoonlijk niet super motiverend.
Goede keuze dus om nu toch echt te gaan cyclen.
Gewichtsverlies ziet er ook goed uit, je komt toch vanaf 90 kg ?

• #6.311
Das zeker lastig man.
Idd hopen dat je morgen wat kunt doen qua training.
Dacht dat je al at volgens het carbcycle systeem, maar zoals je al aangeeft is het nadeel van een constante lage intake dat je er na een tijdje depleted raakt en dat vind ik persoonlijk niet super motiverend.
Goede keuze dus om nu toch echt te gaan cyclen.
Gewichtsverlies ziet er ook goed uit, je komt toch vanaf 90 kg ?

Nee je begrijpt me verkeerd, ik carbcycle al maar maak voeding on the go. Met andere woorden mijn dagelijks cals en macro's fluctueren nogal al haal ik vaak mijn carb en eiwit doelen wel. Maar ik wil het zo indelen dat ik na een high-carb dag een low en dan 2 mid dagen heb in plaats van low mid low of mid mid low etc. Als je wil kan ik alles wat ik de afgelopen weken heb gegeten posten, zo nauwkeurig hou ik het wel bij ;)

Nek was wel k*t ondanks de ibuprofen. Power was ook niet geweldig, denk ik te wijten aan het feit dat ik afgelopen 2 nachten 10 uur heb geslapen in totaal.

Bench
10x22.5kg
8x52.5kg
5x72.5kg
5x72.5kg Zwaar :mad:

Wide Grip Bench No arch
8x62.5kg
8x62.5kg
8x62.5kg
8x62.5kg Laatste rep spot

Pullups
5xBW Wide Hammergrip
3xBW Normal Grip
4xBW Hammergrip Dus...

Side Raises
10x6kg ofzo? Warmingup
8x10kg
6x12kg
6x14kg
10x10kg?

Cable Pull Hammergrip
10x32kg
10x41kg
10x46kg
10x46kg
10x41kg

Not 100% sure over de weights, wel lekker strict en tegen falen.

Dips
12xBW
9xBW
5.5xBW

DB Curl
10x10kg
8x12kg
8x14kg
12x10kg

Forced Negatives
1x14kg, 2x16kg

Cable Pushdown
8x32kg
8x41kg
8x46kg
8x46kg Laatste rep gruwelijk lelijk :D

Facepulls Meeste power al op
10x46kg
10x55kg
10x59kg

Tijdens t curlen nieuwe adertjes te zien en mn schouders lopen al wat minder naadloos over in mn traps. Pomp was aanwezig vandaag! Ga een tijdje wat meer hammergrip gebruiken, kijken wat t doet voor mn biceps. Al met al tevreden ondanks mn nek (pijn tijdens compounds).

toch een beste workout voor een halve:)

Haha ik geloof je wel, was duidelijk miscommunicatie.
Netjes hoor 36 setjes met je brakke nek :P

Ziet er goed uit gezien je fitheid op dit moment! Ook beter dat je wat droger begint te worden..

• #6.315
toch een beste workout voor een halve:)

Yes, zat m net terug te lezen. WG Bench is een pr, dips ook (en dat na een press is best wel prima dus). Best tevreden, nou weer ff consistent de creatine erin rossen. Gaat de komende 4 dagen dus al mis omdat ik ga liften naar hamburg en dan kan ik beter wat eiwitten meenemen dan mn creatine... :rolleyes:

Haha ik geloof je wel, was duidelijk miscommunicatie.
Netjes hoor 36 setjes met je brakke nek :P

Yes. Ja ik mag niet klagen. Wat pijntjes maar verwacht er snel van af te zijn!

Ziet er goed uit gezien je fitheid op dit moment! Ook beter dat je wat droger begint te worden..

Ja, heb er ook nog ff een verhuizing (vrijwilligersproject) achteraan geknald, en ik durf met recht te zeggen dat t best heavy was op mn LB (loodzware kasten die vlak boven de grond getild moeten worden ivm plafond :P).

Had vandaag trouwens high carb en cals, komend weekend dus hamburg. Zal wat alcohol genuttigd worden maar daar buiten vooral lean protein wat de klok slaat. En met een dispuutsgenoot proberen de lokale sportschool op te zoeken :D

Jonge, der zit veel potentieel in jou, als je nou maar eens gewoon genoeg zou slapen zoals normale mensen hé ;)

• #6.317
Boooooooring :D

• #6.318
Oké het slechte nieuws is dat je niet naar Hamburg hoeft om te stappen tenzij je één coïtustoerist bent en dat ik 3500 calorieën op heb waarvan één groot deel uit alcohol afkomstig is, het goede nieuws is dat ik naar één lokale gym ben geweest en ruim 300 gram eiwit op heb vandaag. Slecht nieuws is dan.weer dat ik een.niet.hele.sterke dag had na.slaapgebrek en.algehele brakheid van.het liften én dat ik donderdag zwaar ben gegaan op schouders, daarna voelde links al.enigzins gaar en na één verhuizing die.avond heb ik de boel overbelast denk ik. Het doet nu ook pijn in rust. Highlights:

Squat
8x100
4x110

Deadlift
5x140
2x160

Standing Calfraise 1 Katrol
12x240
12x220
12x220

Preacher Ez-curl 21en
4 sets

20/15/10x Legraises

2 sets bb-curl

Ik snap so ie so niet waarom je uberhaubt in duitsland zou willen stappen :roflol:

Sterkte met je pijntjes kerel!

• #6.320
Niet zo veel motivatie vandaag, druk en lage energielevels... Maja niet zo gek zonder koolhydraten, duh. 140gr pasta met ketchup, 2 PWO-pillen en goan met die banoan!

BW=85.3kg=nice, nu mn taille-omtrek nog omlaag.

Pullups Hammergrip
6xBW
5xBW
5xBW
5xBW?
4xBW
3xBW
2xBW

Bench
10x30kg
8x40kg
6x50kg
4x60kg
4x70kg
1x80kg
1x85kg
1x90kg :D
8x70kg Nice :)

Straight Arm Lat Pulldown Beetje geirriteerde schouder, nog een beetje overbelast denk ik. Nek is bijna over trouwens.
8x32kg
8x41kg
8x46kg
7x50kg

DB Curl
8x12kg
2x14kg Irriteerde aan schouder dus gestopt.

BB Hammercurl
8x20kg
8x25kg
8x30kg
8x25kg

Cable Overhead Extension
8x32kg
8x41kg
8x46kg
8x50kg
4x50kg dropset 4x41kg

Cable Curl
10x18kg
10x27kg
10x36kg
10x32kg

Pecdeck
6x50
6x60
6x70
6x75
6x70

Ondanks alles dus toch lekker getrained, PRtje hier en daar, zag er ook lekker uit in de spiegel; zit nu wel schot in het cutten. Hoop dit door te kunnen zetten.

Ik snap so ie so niet waarom je uberhaubt in duitsland zou willen stappen :roflol:

Sterkte met je pijntjes kerel!

Nee, kan je beter naar Wroclaw, Polen gaan :) Thnx Bart!

Terug
Naar boven