Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmmm laatste keer dat jij in polen was heb ik me kostelijk vermaakt.... wait whut??/
Dikke bech man! Das een mooie vooruitgang, peck deck zo op het end ook wel stevig.
Ja ben wel tevreden, zeker gezien ik stevig cut en gewicht hard daald!Pfiew! Je hebt mijn bench nog niet ingehaald!
Maar je bent wel goed bezig Mc!![]()

Nice bench man, die 1x90 was zeker een PR of had je die al een keer gedaan?
Beetje ****ed up van je schouder bro, hopen dat het op korte termijn hersteld.
Ik heb het idee dat mn triceps qua looks hard gaan de laatste tijd en de tricep-PRs bevestigen dat wel. Vanmorgen trouwens 84.9 kilo. Hoop dat er wat van me over blijft 
Zie spoiler, als ik weinig motivatie of inspiratie heb voor een workout kies ik een paar oude PRs uit en verpulver ik die. Ben ook een beetje mn progressie aan het bekijken. Volgens mij zijn mn gains over een periode van 26 maanden niet heel spectaculair maar dat is mede te wijten aan mn hoge BF waar ik mee heb geworsteld. Ik heb naar schatting ongeveer 3.5-4kg VVM gewonnen sinds het eind van mijn vorige cut 7 maanden geleden. Hierbij ga ik er van uit dat ik aan het eind van mijn vorige cut (linkje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/op-naar-sterren-daar-voorbij-229813/index248.html#post5946208 ) op 13 procent stond (68.4kg VVM) en ik nu op ongeveer 15-16 sta (71.4-72.3 VVM).

Begin toch wel benieuwd te worden naar je fysiek!
Wat ben je overigens anders gaan doen voor tricep dat ze er nu beter uit zien..? Ben ik ook nog naar opzoek..![]()