- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe was je partyhard weekend? Nog voeding redelijk kunnen overbruggen qua carb cycle?![]()

mmm leuke workout je zou bijna denken dat je extra gemotiveert was deze keer![]()
Was lache man, lekker opfokken. Dat mis ik af en toe (aan mn huisgenoot of andere gasten die wel eens mee gaan heb ik niet zo veel op dat gebied). Wanneer open jij nou eens een log 
Ja was zeker ff lekker knalle! voel het allemaal lekker zitten in me rug![]()
ik ga denk ik ook wel een keer loggen ja (als ik niet zo lui meer ben *ahum*)![]()
En gaat die dag ooit nog aanbreken dan? 
Wauw man, ik dacht ik moet toch maar weer eens kijken hoe dat gaat bij jou.
Ik volg je nog wel zo nu en dan, ik ben onder de indruk van je bench!
Mijn bench is wat naar beneden gegaan omdat ik wat minder kan trainen de laatste tijd, rug wordt wel echt veel sterker de laatste tijd. ^^
Hoe gaat t met jou dan op fitnessgebied? Uitgezakt, vadsig en inconsistent? 

Normaal eet ik vrij standaard heel jaar lang mijn havermout met whey shake in de ochtend 

Me was trollin'ofcourseOké die wheel-workout op low-carb was niet alles maar daarvoor was mn nieuwe 1RM op de bench![]()

I know the feeling, gisteravond geen zin om er nog uit te gaan voor boodschappen, dus i.p.v. kwark/muesli heb ik 4 eieren + 2 hamburgers (uit de oven) met appelmoes (appelmoes rulez) achterover geslagen![]()
Hambo's met appelmoes en eieren zijn lang zo slecht nog niet 
Ja veel deadlifts, die techniek heb ik in ieder geval echt te pakken sinds een tijd. Daarnaast altijd barbell rows, shrugs en soms cable rows oid.
Mijn deadlift ligt nu zo rond de 6x150. Ik ga geen 1RM proberen want dan ben ik bang dat ik mijn traps afscheur, die voel ik nog wel eens namelijk.
Mijn bench is trouwens echt nauwelijks bijgebleven, daar ben ik wat in teruggezakt, ongeveer 8x80 (maximaal, meestal 6x80).
Maar alles gaat dus nog wel aardig, zeker niet gestopt!
6x150 is netjes man, zeker gezien je lengte en hoe kort je deadlift. Of heb ik me dat nou verbeeld? En 8x80 is nog altijd sterker dan die van mij, al zit 8x72.5 vaak wel in de tank.
Schandalig was het. Vandaag eigenlijk bijna niks gegeten, ook geen tijd gehad om te trainen. Morgen ff een gaatje vinden voor LB, het is weer hoog tijd voor een trianing!