MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.341
Nou dit is wel zo dicht mogelijk bij no-carb als ik kom hoor, vind t laag zat :P

• #6.342
Training incoming. Tijdens t trainen wel een geirriteerde linker schouder maar nu al geen last meer van. Blijven oppassen.

Pullups Hammergrip
9xBW :)
6xBW
3xBW

Oké, tank wel snel leeg.

Bench
12x22.5kg
10x52.5kg
4x72.5kg
4x82.5kg Laatste lichte spot
6x72.5kg Laatste lichte spot
5x72.5kg Laatste lichte spot

Pendlay Rows
8x52.5kg
8x72.5kg
8x62.5kg
8x62.5kg

Pecdeck
8x60
8x70
8x80
8x90 Sloppy :D
8x80
8x80 dropset 4x70 dropset 4x60

Lat Pulldown Wide Grip
Beetje k*tten met 32kg qua vorm enzo.
10x50kg
10x55kg
10x50kg
10x50kg + Slow negative, killing :fire:

Skullcrushers
12x20kg
5x25kg Laatste cheated ???
4x22.5kg ???
8x20kg
9x20kg

DB Curl
10x14kg Vanaf 5e rep hammercurl. Gestopt ivm schouder.

Oké, nu wordt t leuk. 2 cablestations geclaimed en halverwege werd ik aangekeken door een barbell in t benchrek... Géén rust met het volgende;

Cable Overhead Extension 12x41kg
Cable Curl 12x27kg
Cable Overhead Extension 8x41kg
Cable Curl 12x27kg
Cable Overhead Extension 12x32kg
Cable Curl 12x27kg
Cable Overhead Extension 12x32kg
Cable Curl 12x27kg
BB Curl 8x22.5kg
Cable Overhead Extension 8-9?x32kg
BB Curl 8x22.5kg

:D

mmm leuke workout je zou bijna denken dat je extra gemotiveert was deze keer :trollface:

• #6.345
Hoe was je partyhard weekend? Nog voeding redelijk kunnen overbruggen qua carb cycle? :P

Strak so far ;)

Vrijdag:
Cals: 1626 Eiwit: 152gr Carbs: 30gr Vet: 100gr

Zaterdag:
Cals: 1992 Eiwit: 193gr Carbs: 101gr Vet: 78gr

Vandaag (planning tot avondeten so far, komt nog 1 a 2 bakken kwark bij denk ik, nog even kijken of ik vandaag wil refeeden...)
Cals: 2067 Eiwit: 126gr Carbs: 306 Vet: 36gr

mmm leuke workout je zou bijna denken dat je extra gemotiveert was deze keer :trollface:

:D Was lache man, lekker opfokken. Dat mis ik af en toe (aan mn huisgenoot of andere gasten die wel eens mee gaan heb ik niet zo veel op dat gebied). Wanneer open jij nou eens een log ;)

Ja was zeker ff lekker knalle! voel het allemaal lekker zitten in me rug :P

ik ga denk ik ook wel een keer loggen ja (als ik niet zo lui meer ben *ahum*):fluit:

Wauw man, ik dacht ik moet toch maar weer eens kijken hoe dat gaat bij jou. ;)
Ik volg je nog wel zo nu en dan, ik ben onder de indruk van je bench!
Mijn bench is wat naar beneden gegaan omdat ik wat minder kan trainen de laatste tijd, rug wordt wel echt veel sterker de laatste tijd. ^^

• #6.348
Ja was zeker ff lekker knalle! voel het allemaal lekker zitten in me rug :P

ik ga denk ik ook wel een keer loggen ja (als ik niet zo lui meer ben *ahum*):fluit:

Ja ik ook man maar niet mn lats, heel raar. Volgende keer misschien wat stricter curlen :roflol: En gaat die dag ooit nog aanbreken dan? ;)

Wauw man, ik dacht ik moet toch maar weer eens kijken hoe dat gaat bij jou. ;)
Ik volg je nog wel zo nu en dan, ik ben onder de indruk van je bench!
Mijn bench is wat naar beneden gegaan omdat ik wat minder kan trainen de laatste tijd, rug wordt wel echt veel sterker de laatste tijd. ^^

Yo man! Ja er zit wel wat vooruitgang in he, naar nog steeds niet impressive genoeg IMO ;) Hoe gaat t met jou dan op fitnessgebied? Uitgezakt, vadsig en inconsistent? :P

Hè hè..eindelijk weer een goede training ;)

• #6.350
Oké die wheel-workout op low-carb was niet alles maar daarvoor was mn nieuwe 1RM op de bench :shrug:

vadsig en inconsistent ben ik altijd al geweest. Daarnaast groeit mijn rug aardig, wat er bij mijn maat wat massiever uit komt te zien. :D
De afgelopen tijd niet gevoetbald en alleen maar compounds gepakt, droger getraind en gegroeid! :P
Vanaf volgende week weer voetballen en dan zal het wel weer wat minder verlopen..

• #6.352
Whaha nice. Ja? Hoe, deadliften of wha? Niet voetballen, goed verhaal :)

• #6.353
Ik heb trouwens een beetje een motivatiedip qua dieeten. Heb nog maar een half blik soep op vandaag, met andere woorden niet best. Ik ga vandaag gewoon eten waar ik zin in heb maar wel onder mn onderhoud, morgen 100-200cals boven mn onderhoud en trainen en daarna weer strict aan de bak.

Gewoon eten waar je zin in hebt man! In je achterhoofd hou je je macros in de gaten, paar hamburgers kunnen geen kwaad wat je lekker vindt. Daarna kun je weer fris verder, dieeten moet geen sleur worden uiteraard. Vanochtend bijv. mijn ontbijt bak kwark, met sliced banaan en aardbei daaroverheen wat cacao gestrooid daarna nog een blik tonijn met sambal IF gotta love it :D Normaal eet ik vrij standaard heel jaar lang mijn havermout met whey shake in de ochtend :roflol:

How come ? geen tijd of fysiek niet lekker ?
Ik zeg altijd maar: je fysiek is niet in één dag gemaakt, dus zal je fysiek in één dag ook niet ineens verdwijnen.
Vandaag damagecontrole en morgen weer volgens "het" boekje.

• #6.356
Ja precies, vandaag ff t goede niet-bb leven, morgen zien we wel weer verder. Eerste keer ongepland en ongeoorloofd grof junken sinds t begin van mn cut. /care Kebabski :D

---------- Post toegevoegd Tue 21 Feb 2012 om 15:30 ----------

@Vortex, Thnx mate. Zit puur tussen mn oren, fysiek voel ik me prima. Gewoon geen zin om lekkere dingen te skippen vandaag. En had geen ontbijt in huis en geen zin om boodschappen te doen etc.

I know the feeling, gisteravond geen zin om er nog uit te gaan voor boodschappen, dus i.p.v. kwark/muesli heb ik 4 eieren + 2 hamburgers (uit de oven) met appelmoes (appelmoes rulez) achterover geslagen :D

Ja veel deadlifts, die techniek heb ik in ieder geval echt te pakken sinds een tijd. Daarnaast altijd barbell rows, shrugs en soms cable rows oid.
Mijn deadlift ligt nu zo rond de 6x150. Ik ga geen 1RM proberen want dan ben ik bang dat ik mijn traps afscheur, die voel ik nog wel eens namelijk. ;)
Mijn bench is trouwens echt nauwelijks bijgebleven, daar ben ik wat in teruggezakt, ongeveer 8x80 (maximaal, meestal 6x80).
Maar alles gaat dus nog wel aardig, zeker niet gestopt!

• #6.360
I know the feeling, gisteravond geen zin om er nog uit te gaan voor boodschappen, dus i.p.v. kwark/muesli heb ik 4 eieren + 2 hamburgers (uit de oven) met appelmoes (appelmoes rulez) achterover geslagen :D

Ja de goede boodschappen in huis hebben is echt cruciaal, anders ga je op je bek met een motivatiedip :p Hambo's met appelmoes en eieren zijn lang zo slecht nog niet ;)

Ja veel deadlifts, die techniek heb ik in ieder geval echt te pakken sinds een tijd. Daarnaast altijd barbell rows, shrugs en soms cable rows oid.
Mijn deadlift ligt nu zo rond de 6x150. Ik ga geen 1RM proberen want dan ben ik bang dat ik mijn traps afscheur, die voel ik nog wel eens namelijk. ;)
Mijn bench is trouwens echt nauwelijks bijgebleven, daar ben ik wat in teruggezakt, ongeveer 8x80 (maximaal, meestal 6x80).
Maar alles gaat dus nog wel aardig, zeker niet gestopt!

Nice, dus eindelijk aan het deadliften geslagen! In wat voor gym train je eigenlijk? Anders een keer traindaten? Slepen we Geert mee, kunnen we lachen :D 6x150 is netjes man, zeker gezien je lengte en hoe kort je deadlift. Of heb ik me dat nou verbeeld? En 8x80 is nog altijd sterker dan die van mij, al zit 8x72.5 vaak wel in de tank.

Gister behoorlijk los gegaan aan kebab, snickers icecream, bier en wat junk als chips en chocopinda's en dat soort ongein :D Schandalig was het. Vandaag eigenlijk bijna niks gegeten, ook geen tijd gehad om te trainen. Morgen ff een gaatje vinden voor LB, het is weer hoog tijd voor een trianing!

Terug
Naar boven