MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

Ga slapen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.362
Nee!

• #6.363
Deadlift Alles deadstop ofc.
5x60kg
5x100kg
5x130kg Weak shit al :(
3x150kg
3x170kg Weak form
1x150kg /ragequit

Frontsquat
8x20kg
8x50kg
5x70kg
5x70kg
5x70kg VPR

Squat
8x70kg
8x70kg Paused
8x70kg Paused

DB Shrugs
8x22kg
8x30kg Voelde m niet zoals ik m wilde voelen
8x28kg Elke rep bovenin vasthouden
8x24kg Same
12x22kg Same (Weak grip pfff...)

Standing Calf Raise Met hold
5x120kg Voelde iets in mn linker schouder. Weet niet precies wat t was en of t fout was maar uit voorzorg maar naar seated gegaan.

Seated Calf Raise Plate Loaded, met holds
8x60kg
8x80kg
8x80kg VPR
20x60kg :fire:

Leg Raises
15x
15x
12x

Hyperextension
8xBW
8xBW+10kg
12xBW+15kg

Comments: Power was niet echt aanwezig, deadlift om te huilen. Paused squat was lekker, wel flink wennen om voorvermoeid backsquats te doen. Shrugs met hold hou ik er zeker in.

Verder zit ik te denken om over te stappen op push/pull/benen. Dit omdat mn LB/rug/chest wel aardig gaat op UB/LB qua kracht maar armen schieten er vaak bij in aan volume en ik wil wat dat betreft wat meer massa-gericht trainen met meer volume, 21en, dropsets, supersets etc. en dat gaat niet lekker met UB/LB. Vandaar dat ik tijdens t trainen even dacht aan LB/push+biceps/pull+triceps. Biceps/triceps omgedraaid omdat ik zelden 2 dagen achter elkaar kan trainen en dan belast ik mn armen net ff wat vaker.

Thoughts?

Squats op een ander moment, dan het begin, zijn vaak even wennen! :D Voor de rest decent training.

Wat betreft je push-pull idee. Zeker een goed plan als je armen er bij in schieten. Ik dacht trouwens dat push per definitie ook triceps betekende, en pull ook biceps?
Ikzelf ga ook overstappen op push-pull-benen na mijn huidige schema. Misschien als intermezzo, misschien ook niet. Moet nog even kijken. Sowieso bb style. :)
Ben benieuwd hoe je het gaat aanpakken iig, kan ik misschien wat jatten! :D

• #6.365
Ja klopt ook, daarom zet ik er ook bij dat ik biceps bij push en triceps bij pull wil doen.

naaa...niet zo'n goed idee - je kunt de trainingen dan niet meer kort achter elkaar plakken en dat is niet echt optimaal. het fijne van een goede push/pull/benen is als hem 4xp/w doet, dat elke week een bepaalde training twee keer voorbij komt, waardoor je in drie weken alle trainingen vier keer doet - dat is in mijn ogen het voordeel van push/pull/benen. daarnaast heb ik nog wel ergens een fijne variant liggen, waarin je de eerste drie oefeningen op kracht focust (opbouwend in reps...elke oefeningen iets hogere rep range) en dan afsluit met twee of drie combi's van supersets. hele fijne manier van trainen.

• #6.367
Mmm zit wat in. Kan idd beter de intensiteit opvoeren en wel genoeg rust in acht houden dan rust op sommige dagen vernaggelen. Ff schetsje uit mn hoofd:

Benen:
Boxsquat/frontsquat
Deadlift/good morning+shrugs
legpress
calf raise
legextension/lunges
lying legcurl/hyperextensions

Push:
decline/flat bench
db shoulderpress/bb shoulderpress
pecdeck/incline machine (dbs gaat denk ik niet met mn linker schouder)
dips
skullcrushers
cable iets (overhead/pushdown)

pull:
pullups (grip varieren)
pendlays
lat pulldown (grip varieren)
(straight arm pulldown)
bb/ezcurl
db curl
evt cable iets

Om maar iets te noemen

Alleen de shrugs zijn een beetje verdwaald :p

Laatst bewerkt:
schouders zijn pas echt verdwaald....

• #6.369
Leg eens uit? Een raise variant erbij is misschien wel nice, maar qua plek wel prima lijkt me. Benchen met vermoeide schouders vind ik niet echt chill dus liever na mn bench.

check pm

edit: en 'leg eens uit?' .... je stelt een compleet schema op zonder schouders - hoef ik toch niet uit te leggen aan je. als je voor PPB kiest moet je de oefeningen slim uitkiezen om alles aan bod te laten komen. schouders kun je niet zomaar weglaten. jouw LB is bazig, maar die press kracht moet gewoon omhoog, dus hoppa schouders erin :p

• #6.371
Ik bedoelde met db press en bb press de rechtop variant hè, niet voor chest maar schouders ;) Thnx voor je pm, ga er binnenkort ff voor zitten, ben nu onderweg namelijk.

Ik bedoelde met db press en bb press de rechtop variant hè, niet voor chest maar schouders ;) Thnx voor je pm, ga er binnenkort ff voor zitten, ben nu onderweg namelijk.
Even duidelijk vermelden dat het een schoulder press betreft. Dat werd zo niet duidelijk en dacht ik meteen hetzelfde als Sjaak. Welke repranges wil je gaan aanhouden?

• #6.373
Oke heb t er effe bij gezet ;) Qua repranges sowieso qua isolatie wat hoger dan compounds en zeker push en pull wat meer BB gericht dus presses/pulls 5-8, skullcrushers en curls enzo 8-10 en cables 10-12. Iets in die trand.

Eigenlijk moet ik eerst even nadenken over wat ik wil bereiken, aka doelen stellen (waar jij ook zo goed in ben :p). Maar qua UB is dat zeker 80% massa. Qua bench is het misschien wel leuk om wat lager in reps te gaan en wat meer op kracht te focussen. Ik bench nu ook al dichter bij PL-style dan BB-style volgens mij.

• #6.374
Refreshed mn browser ineens random al mn tabbladen, kan ik weer opnieuw tikken :mad:

In t kort: Ff met Sjaak gepraat over wat mn nieuwe push/pull/benen gaat worden. Vandaag de light versie gedaan ivm tijdgebrek, pijn bij incline movements en het feit dat ik voor t eerst sinds weken weer mn schouders train.

Benchpress
8x17.5kg
5x47.5kg
5x47.5kg
3x67.5kg
3x67.5kg
3x67.5kg
3x67.5kg
3x67.5kg Volgende keer 70 erop knallen.

Standing BB Overhead Press
8x17.5kg
8x27.5kg
7x27.5kg
6x27.5kg
8x22.5kg 27.5 kilo aanhouden tot ik 4x8 kan maken.

Wat incline gek*t, maar deed al pijn met 30kg dus gestopt.

Triset Tricep Rope Pushdown ss Side Raise ss Pecdeck
12x41kg 12x8kg 12x50
12x41kg 12x8kg 12x55
12x41kg 12x8kg pecdeck bezet
12x41kg 12x8kg 12x60

Nice pomp in mn schouders en borstaanhechtingen al een beetje te zien :D Vanavond wss ff junken en morgen low carb.

Jammer dat je schouder(s) nog steeds zeuren :(
Gewoon er zoveel mogelijk omheen zien te werken, en dat lukt je redelijk zo te zien.
Had nog niet eerder gehoord over staggered trisets, maar dat ziet er wel machtig uit.
Ik vind het nog knap dat je maar één keer een set hebt hoeven overslaan i.v.m. het bezet zijn van een toestel.
Bij mijn sportschool kan ik dat alleen proberen een half uur voor sluitingstijd :D

Gewoon er zoveel mogelijk omheen zien te werken, en dat lukt je redelijk zo te zien.
Had nog niet eerder gehoord over staggered trisets, maar dat ziet er wel machtig uit.
Ik vind het nog knap dat je maar één keer een set hebt hoeven overslaan i.v.m. het bezet zijn van een toestel.
Bij mijn sportschool kan ik dat alleen proberen een half uur voor sluitingstijd :D
Je zegt nu dus eigenlijk dat hij vrouwelijke schouders heeft

nice

i-see-what-you-did-there-i-see-cool-story-demotivational-posters-1328118253.jpg

zijn weer flinke trainingen bigmc! de begeleiding van sjaakie werkt goed lees ik!

Eigenlijk moet ik eerst even nadenken over wat ik wil bereiken, aka doelen stellen (waar jij ook zo goed in ben :p). Maar qua UB is dat zeker 80% massa. Qua bench is het misschien wel leuk om wat lager in reps te gaan en wat meer op kracht te focussen. Ik bench nu ook al dichter bij PL-style dan BB-style volgens mij.
Doelen? Wat zijn dat :trollface:

• #6.380

Ja echt verrot... Gaat op zich redelijk behalve bovenkant borst dus. Volgende keer eens incline flyes proberen, als dat goed gaat misschien dropsets doen ofzo. En t was gewoon een kwastie van een cablepully claimen met handoek en fles en de 8kg DBs worden niet zo veel gebruikt ;)

zijn weer flinke trainingen bigmc! de begeleiding van sjaakie werkt goed lees ik!

Thnx mate. Begeleiding is een groot woord maar ik heb zeker veel aan Sjaaks comments!

:roflol:

Terug
Naar boven