Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor de rest decent training.

Even duidelijk vermelden dat het een schoulder press betreft. Dat werd zo niet duidelijk en dacht ik meteen hetzelfde als Sjaak. Welke repranges wil je gaan aanhouden?Ik bedoelde met db press en bb press de rechtop variant hè, niet voor chest maar schoudersThnx voor je pm, ga er binnenkort ff voor zitten, ben nu onderweg namelijk.
Qua repranges sowieso qua isolatie wat hoger dan compounds en zeker push en pull wat meer BB gericht dus presses/pulls 5-8, skullcrushers en curls enzo 8-10 en cables 10-12. Iets in die trand.
). Maar qua UB is dat zeker 80% massa. Qua bench is het misschien wel leuk om wat lager in reps te gaan en wat meer op kracht te focussen. Ik bench nu ook al dichter bij PL-style dan BB-style volgens mij.
Vanavond wss ff junken en morgen low carb.

Je zegt nu dus eigenlijk dat hij vrouwelijke schouders heeftJammer dat je schouder(s) nog steeds zeuren
Gewoon er zoveel mogelijk omheen zien te werken, en dat lukt je redelijk zo te zien.
Had nog niet eerder gehoord over staggered trisets, maar dat ziet er wel machtig uit.
Ik vind het nog knap dat je maar één keer een set hebt hoeven overslaan i.v.m. het bezet zijn van een toestel.
Bij mijn sportschool kan ik dat alleen proberen een half uur voor sluitingstijd![]()
Doelen? Wat zijn datEigenlijk moet ik eerst even nadenken over wat ik wil bereiken, aka doelen stellen (waar jij ook zo goed in ben). Maar qua UB is dat zeker 80% massa. Qua bench is het misschien wel leuk om wat lager in reps te gaan en wat meer op kracht te focussen. Ik bench nu ook al dichter bij PL-style dan BB-style volgens mij.

Jammer dat je schouder(s) nog steeds zeuren
Gewoon er zoveel mogelijk omheen zien te werken, en dat lukt je redelijk zo te zien.
Had nog niet eerder gehoord over staggered trisets, maar dat ziet er wel machtig uit.
Ik vind het nog knap dat je maar één keer een set hebt hoeven overslaan i.v.m. het bezet zijn van een toestel.
Bij mijn sportschool kan ik dat alleen proberen een half uur voor sluitingstijd![]()

zijn weer flinke trainingen bigmc! de begeleiding van sjaakie werkt goed lees ik!