Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En die pendlays zijn juist voor mn rug. Ik heb er persoonlijk veel minder moeite mee dan met BOR ofzo.
Morgenochtend nog eens wegen en dan mn conclusies trekken: Cardio toevoegen of stoppen met carbcyclen.
Ja mn latpulldown, pendlays etc. zijn vrij strict dus ik vind het zeker kunnen. Maakt het alleen maar meer een compound toch 

2 dagen geen creatine zal je als het goed is niets van merken
Je bw wil dus niet omlaag, maar wat zegt de spiegel. Wel droger?
hmmmm maybe een klein plateau bereikt...nothing to worry about bigmc. Ik zou het nog ff aankijken voordat je conclusies trekt.
cheers

gisteren deed ik hetzelfde aan het einde van m'n training, alleen een leuke variatie. eerst een hoop sets met één plate op de step en daarna nog een paar sets met twee plates - explosiviteit schoot door het dak heen man!het tempo vd training neemt toe naarmate de training vordert. de reprange stijgt ook gedurende de training, dus de power-oefeningen zitten vooraan - daar neem je voldoende rust om alles eruit te halen qua weights. de eerste drie oefeningen nemen zo'n beetje 75% van je tijd in de sportschool in beslag en tijdens de overige 25% houd hij zich bezig met de supersets en trisets, waarbij de weights nog steeds tellen, maar de pomp en het tempo ook belangrijk zijn. na een paar weken dit doen kun je ook op super- en trisets best heavy gaan, want je raakt gewend aan het hogere tempo.Interessant schema inderdaadIk ben benieuwd hoe lang zo;n training in beslag neemt
![]()
Goed plan om zo mijn bench squats eens te verbeteren tot boxsquats zodat ik wat meer explosiviteit kan krijgen in de nog lagere regione..ik ben blij met je nieuwe schema!
je deed trouwens gewoon box squats dan hehgisteren deed ik hetzelfde aan het einde van m'n training, alleen een leuke variatie. eerst een hoop sets met één plate op de step en daarna nog een paar sets met twee plates - explosiviteit schoot door het dak heen man!

ik doe het nu als assistance op squat-dag, om de reden dat mijn squat zuigt. box squats dwingen mij op de één of andere manier om technisch te liften en de variant met twee verschillende de hoogtes die ik net uitleg is net zoiets als speed deadlifts versus chains doen met een bepaalde gewicht en dan na een set of 6 de chains weghalen en wederom speed deadlifts doen...zul je schrikken van de snelheidGoed plan om zo mijn bench squats eens te verbeteren tot boxsquats zodat ik wat meer explosiviteit kan krijgen in de nog lagere regione..![]()
Tot 12% maakt het niet uit, als je voldoende eiwitten neemt en je spieren blijft prikkelen ga je geen spiermassa afbreken. Pas bij sub -10% zou ik 1 of 2x refeeden. Weet niet hoever je nu bent McM?