Waarom?
Spierpijn staat los van spiergroei
Ja I know, maar bij een hele reeks nieuwe oefeningen had ik verwacht dat ik ze wel zou voelen (nieuwe prikkel waar mn lijf aan moet wennen). Dunno, had me dr wel op ingesteld ofzo.
1RM is te benaderen door de volgende formule:
1RM = [1 + (0.0333 X reps completed)] X weight lifted
Voor iig benchpress is deze formule belachelijk accuraat.
Interessant, morgen eens mee puzzelen
Bedankt Born twitchy !
gaan we dit gebruiken Michiel?
Primaaaaa
Training van vandaag:
Wide Grip Pull-Ups
6x30kg assisted zo langzaam mogelijk laten zakken (kapot!)
6x30kg assisted
6x30kg assisted
Deadlift
5x60kg
5x90kg
5x140kg
5x140kg
5x140kg
6x90kg
Voelde niet echt lekker ofzo, had er meer uit willen halen maar toch redelijk volume.
Incline DB curl
5x10
5x10
Seated DB curl
5x10
Concentration curl
5x10
5x10 (met links lichte assist nodig bij laatste twee sets)
Check mij epic falen op

training

Voelde mn biceps wel aardig.
DB rows
Ging dus echt
zaad na die

crap. Misschien iets anders voor verzinnen, iig vertical traction apparaat maar gepakt (ging veel beter).
10x26kg
Barbell Shrugs (smith)
10x60kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
Vind het lastig om alleen mn traps het werk te laten doen. Wel fijn in de smith. Nog nooit zo mn traps gevoeld, lekker man! Hou ik er zeker in.
Vertical Traction
10x30kg
10x60kg
10x60kg
10x60kg
Bah, tijd geleden deed ik em ook op 60. Had misschien meer gekund, maar was al het eind van mn training etc. etc. excuses blabla.
Toen 20 minuten cardio... Had die 20 minuten redelijk goed ingeschat. hele rit 8km/u gelopen, twee keer een kleine twee minuten 6km/u. Lukte me alleen niet om mn hartslag op het scherm te toveren (kwam wel spontaan tevoorschijn na 15 minuten toen ik de handvaten niet vasthield, *trekt wenkbrauw op*...). Volgens dat magische apparaat zat ik op 774 kcal/u, dus ik heb denk ik zeker 200 kcal verbrand. Niet echt veel, maar een goeie basis om mee te beginnen (conditie laat te wensen over). Kreeg daarna toch een berg zin om te junken... Niet normaal, dat het uberhaupt in me opkwam! Denk dat ik maar bergen komkommer ga inslaan (kost meer energie om te verbranden dan dat het oplevert, dus kan ik in principe lekker schransen om het hongergevoel te stillen).
Heb het trouwens zo gedaan:
18:30-19:15 Avondeten (mweh... pizza)
20:15 KT
21:20 3 BCAA's
cardio
21:45 2 BCAA's
22:30 wheyshake (nieuwe smaak binnen: banaan)
23:30 500gr magere kwark
Wou de wheyshake niet doen eigenlijk, maar had echt niet normaal honger. What about de BCAA's? Ik zat te denken om het zo te doen:
avondeten
wheyshake
KT
BCAA's
cardio
BCAA's
kwark
slapen
Wil mn glycogeenspiegel laaghouden om lekker te naverbranden. Is dit wat? T zijn pillen van 1000mg geloof ik (moet ik nog effe checken, max dosis is 10 per dag dus ik zat met 5 om mn cardio heen wel goed denkik aangezien ik niet zo heel lang heb gerend. Als ik mn cardio opvoer voer ik ook mn BCAA's op).
Comments! Shoot

Nu ga ik pitten, ben best kapot van de hardloop sessie.