AndroidHealthClinic

Op naar de sterren, en daar voorbij

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.442

Aaaaight! Sowieso abbo :D Ga zo ff checken.

Boxsquat Step-unit + 3 plates
10x20kg
10x42.5kg
3x62.5kg
3x82.5kg
3x102.5kg
3x102.5kg
3x102.5kg
3x102.5kg
3x112.5kg
3x112.5kg

Echt aan lopen k*tten, ik weet eigenlijk helemaal niet wat ik wil (balans tussen touch & go en echt zitten). Laatste 2 sets waren touch & go met 10 strafkilo's. Moet ff bedenken wat ik wil, volgens mij zijn boxsquats voornamelijk om t onderste deel van je lift te verbeteren en daar ben ik niet per sé zwak ofzo. Wat wel positief was is de positie van de bar, krijg mn ellebogen er al een stuk beter onder, bovenrug tight krijgen met spierpijn van gister was wel lastig. Samengeperste biceps die nog in de fik stonden waren ook niet echt nice :eek: Diepte was dus ook strict trouwens.

Deadlift
6x62.6kg
6x102.5kg
6x142.5kg
6x142.5kg
6x122.5kg Rocksolid, leken wel speedreps
6x132.5kg

Strapless dus. Nog steeds pussyweights. Op een of andere manier kost een lelijke triple met 170kg me net zo veel moeite als een strapless 6je met 140 formnazi-style. Voelde mn quads hard werken en heb mn schenen lekker geschaafd dus gaat de goede kant op met mn techniek. Waar ik vorige keer 1 werkset met 132.5kg trok met 4 gripresets had ik nu maar 3 gripresets nodig in 2x6x142.5kg dusd dat is al een dikke improvement. Volgende keer mn 3de werkset ook op 140 proberen te draaien. Viel me alles mee gripwise, gister voelde ik mn onderarmen hard na pull-dag.

Superset Standing Calfraise ss Shrug in Standing Calf Raise Machine Alles met hold
15x120kg ss 6x165kg Te veel om goede hold te maken
15x135kg ss 15x135kg

Zonder rust 12x40kg geshrugged in hammerstrength.

Dus ja, beetje gemengde gevoelens. Te weinig tijd maar was eigenlijk niet van plan te gaan tot mn huisgenote me ineens meesleepte (of naja, ik haar op de fiets technisch gezien maar motivatie-wise andersom). Formimprovements op squat en deadlift zijn nice maar de heavy weights moeten weer terug. Maar dan formnazi-style :D Ook mn whey binnen en redelijk gegeten vandaag, 400-500 onder mn onderhoud en 40% cals uit eiwit. Wil 3k cals onder mn onderhoud zitten per week en 40% cals uit eiwit halen (225 gram ish) en ongeveer 75gr vet per dag. De rest IIFYM, eat that shit style.

Nu aan de studie. Goede nacht allen!

http://www.youtube.com/watch?v=7JlV...lay&list=WL8D96C4D141443070&lf=BFp&playnext=2

Hm forumnazi stijl, dus tot voor kort heb je altijd met kromme rug geDL'd? :D

Shrugs in calf raise machine +1 :D

klinkt goed, training ziet er ook weer behoorlijk uit!

• #6.445
Hm forumnazi stijl, dus tot voor kort heb je altijd met kromme rug geDL'd? :D

Shrugs in calf raise machine +1 :D

Zeker, 200kg krom als een hoepel :D En shrugs in de calfraise zijn lekker idd, alleen de variant met hold vind ik niet zo super. Liever conventional in de calfraise en dbs met hold :)

klinkt goed, training ziet er ook weer behoorlijk uit!

Mweeeeeh. Tsja, met technische improvements moet ik niet b**chen over weights. Maar was minstens nog een frontsquat/legpress en een triset extension/legcurl/hyperextensions van plan :( Maja kan niet alles hebben, op zich zijn squats en deadlifts belangrijker maar een frontsquat erbij had de boel veel completer gemaakt na die halfgare squats.

Mooie training Mc! De trainbing van maandag was ook impressive! Dikke volumes!:D

i am dissapoint :|

nee horr ;) Nice training, formnazi is zoiezo goed ;)
snap eigenlijk nu pas waarom jouw gewichten altijd op 2,5 eindigen, is natuurlijk door die thick bar? :duh: is dat een beetje relaxed?

• #6.448
Mooie training Mc! De trainbing van maandag was ook impressive! Dikke volumes!:D

Thnx Marvin, ging lekker idd maandag :)

i am dissapoint :|

nee horr ;) Nice training, formnazi is zoiezo goed ;)
snap eigenlijk nu pas waarom jouw gewichten altijd op 2,5 eindigen, is natuurlijk door die thick bar? :duh: is dat een beetje relaxed?

Ja toch! Ja klopt gheghe, nou euh... die bar is wél recht :o Dus dat is wel chill. Verder weet ik niet wat het effect van de dikte is op grip bij deadlift bijvoorbeeld.

Team Insomnia!
Vind dikke bars altijd ontzettend k*t, glipt de hele tijd uit m'n vingers :o

• #6.450
mooi gesprek zo midden in de nacht

• #6.453
Whahaha, no homo! Just saying!

Hey man, tijdje geen log's meer gekeken.. ben aardig impressed van je vooruitgang, goed bezig geweest

en natuurlijk ook zo doorgaan! ;)

• #6.456
Hey man, tijdje geen log's meer gekeken.. ben aardig impressed van je vooruitgang, goed bezig geweest

en natuurlijk ook zo doorgaan! ;)

Yooooo O. Cheers man :) Ja had op zich een lekkere groove te pakken, ben nu alleen zo kneiterdruk met school dat ik dik een week niet naar de gym ben geweest (mn stage van volgend jaar staat op t spel). Hoop ff door te knallen voor school nu en morgenochtend, als dat een beetje wil vlotten kan ik morgenmiddag weer eens kijken wat ik er van bak. BF gaat de goede kant op, zichtbare abs komen zeker binnen handbereik.

:D

• #6.457
Klein half uurtje vrij kunnen maken om wat op te tillen. Damage control zeg maar. Nauwelijks gegeten ook, leef meer op koffie.

Warming-up not included

Benchpress
5*60
12*60

Standing overhead press
8*30
6*30

Pullups hammergrip
3*5*bw (85kg)

Curl
12*30

Waarom eet je zo weinig? Is het vooral omdat je zo druk bent met studie?

Leven op koffie lekker anabool
:D Succes met je school/stage brah

je moet meer trainen k*ttttt

Terug
Naar boven