i'll just leave this here: http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/donowaino-s-log-trying-to-get-ripped-301398/ 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ga zo ff checken.
Diepte was dus ook strict trouwens.
Ook mn whey binnen en redelijk gegeten vandaag, 400-500 onder mn onderhoud en 40% cals uit eiwit. Wil 3k cals onder mn onderhoud zitten per week en 40% cals uit eiwit halen (225 gram ish) en ongeveer 75gr vet per dag. De rest IIFYM, eat that shit style.Hm forumnazi stijl, dus tot voor kort heb je altijd met kromme rug geDL'd?
Shrugs in calf raise machine +1![]()
En shrugs in de calfraise zijn lekker idd, alleen de variant met hold vind ik niet zo super. Liever conventional in de calfraise en dbs met hold 
klinkt goed, training ziet er ook weer behoorlijk uit!
Maja kan niet alles hebben, op zich zijn squats en deadlifts belangrijker maar een frontsquat erbij had de boel veel completer gemaakt na die halfgare squats.Mooie training Mc! De trainbing van maandag was ook impressive! Dikke volumes!![]()

i am dissapoint :|
nee horrNice training, formnazi is zoiezo goed
snap eigenlijk nu pas waarom jouw gewichten altijd op 2,5 eindigen, is natuurlijk door die thick bar?is dat een beetje relaxed?
Dus dat is wel chill. Verder weet ik niet wat het effect van de dikte is op grip bij deadlift bijvoorbeeld.Team Insomnia!
Vind dikke bars altijd ontzettend k*t, glipt de hele tijd uit m'n vingers![]()
Ik moet nu nog 2 blikken tonijn wegvreten... fuark!Tsja heb liever een rechte dikke dan een dunne kromme.

komt door z'n schemaben aardig impressed van je vooruitgang, goed bezig geweest

Hey man, tijdje geen log's meer gekeken.. ben aardig impressed van je vooruitgang, goed bezig geweest
en natuurlijk ook zo doorgaan!![]()
Ja had op zich een lekkere groove te pakken, ben nu alleen zo kneiterdruk met school dat ik dik een week niet naar de gym ben geweest (mn stage van volgend jaar staat op t spel). Hoop ff door te knallen voor school nu en morgenochtend, als dat een beetje wil vlotten kan ik morgenmiddag weer eens kijken wat ik er van bak. BF gaat de goede kant op, zichtbare abs komen zeker binnen handbereik.