MuscleMeat

Op naar de sterren, en daar voorbij

:roflol: @ bejaarde pinguïn en nieuwe avatar!

je had gewoon na die training een half uur moeten hardlopen en dat een hafl jaar volhouden - dan ben je pas echt rocksolid

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.483
je had gewoon na die training een half uur moeten hardlopen en dat een hafl jaar volhouden - dan ben je pas echt rocksolid

Is dit een steek onder water? Als ik dat had gedaan had ik na een weekend griep alsnog van 0 kunnen beginnen qua conditie. Met rocksolid refereerde ik naar mn post-workout-look van mn wheels ten opzichte van ervoor.

''Je vriending gebenched'' xD

Wat moet ik hier onder verstaan :p

• #6.485
Whaha, stoeien in t park en dr gewoon een paar keer de lucht in duwen :P

Mn weegschaal is ****ed dus ik weeg ergens tussen de 84 en 86 I guess lol, spiegel is positief. Vanmiddag/vanavond push als ik er aan toe kom :)

Laatst bewerkt:
  • #6.486
Benchpress
12x22.5kg
10x42.5kg
8x52.5kg
5x62.5kg
3x72.5kg
3x72.5kg
3x72.5kg
3x72.5kg
3x72.5kg
5x72.5kg

Kon geen 1,25s vinden dus niet verhoogd (tussendoor ziek geweest). Wel extra 5je gedaan. Volgende keer 5kg erop.

Standing Barbell Press
10x22.5kg
8x32.5kg
8x32.5kg
7x32.5kg
7x32.5kg
4x32.5kg

Geen 1.25s dus 5kg verhoogd, geen 4x8 gehaald, wel extra setje gemaakt.

Dips
4xBW Not sure of t fout voelde

Decline Skullcrushers
6x20kg Tèh **** :o
12x15kg
12x15kg
12x15kg

Superset Incline Fly, Incline Press 2x, Incline Chestpress Ff kijken hoe t met mn schouder ging.
5x10kg ss 5x10kg ss 5x14kg ss 5x20kg

Superset Pecdeck, Lateral Raises, Cable Overhead Extension
12x60 ss 12x10kg ss 12x41kg
12x60 ss 12x8kg
12x60 ss 12x8

Decline CGBP
12x17.5kg
4x47.5kg Fail, lag op mn chest, toch in de onderste vangers weten te krijgen lol. Instructeur stond er bij en keek er naar.

Superset Cable Pushdown, 2h Plate Frontraise
12x36kg ss 12x15kg
15x36kg ss 12x15kg
12x36kg ss 12x10kg

Dropset Cable Pushdown
12x36kg ds 12x27kg

Dropset Pecdeck
8x60 ds 6x50 ds 12x30

Nog nooit zo'n pomp in mn schouders gehad, schouders chest en triceps helemaal vol :D Tijdens t benchen trouwens wat last van de muis van mn rechterhand, daarom geen CGBP gedaan. Waarschijnlijk zo weg.

je bench verschilt wel veel per keer zeg? De ene keer zie ik 87,5kg 3x langs komen en nu 72.5kg? hoezo dat verschil?

• #6.488
??? 3RM is 85kg, 1RM 90kg dus dat lijkt me sterk. Vorige press workout was 5x3x72.5kg.

oke 85kg dan. Dan zou je tog wel 5x3x80kg kunnen proberen? Zeg maar een flink verschil 72.5kg of 85kg.

• #6.490
Heb t ff opgezocht, vorige keer dat ik heb gebenched had ik een tijdje niet kunnen trainen. Toen 1x12x60kg gebenched, daarvoor 5x3x72.5kg en daarvoor 5x3x67.5kg Volgens mij ben je in de war. En wat dan nog, ik plak er elke week 2.5 of zelfs 5kg op sinds mn nieuwe schema.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/op-naar-sterren-daar-voorbij-229813/index321.html#post6569935

t is verder geen aanval hoor;). leek me alleen erg licht omdat ik laatst hier dus 3x85kg voorbij zag komen

oke 85kg dan. Dan zou je tog wel 5x3x80kg kunnen proberen? Zeg maar een flink verschil 72.5kg of 85kg.
waarom zou hij dat doen dan? waarom zou hij zo dicht onder z'n max moeten zitten? progressie zit hem niet altijd in de getilde gewichten. een max 3-tje is een groot verschil met 5x3x... Nu heeft hij de ruimte om wekelijks te verzwaren als hij 5x3 blijft trainen (hint @ McM) ;)

• #6.493
Zo vat ik m niet op hoor. T ging ook vrij licht vandaar 5x3 en een 5je erachteraan, zoals ik al zei: volgende keer 77.5 :) En 5x3 is altijd heavier dan 1x3 ;) Sinds mn nieuwe schema was t ff zoeken naar werkgewicht voor een ander rep schema, sinds dien elke workout 2.5 of 5kg bij op geteld dus ik ga zo lekker door tot de 100 :P

---------- Post toegevoegd Fri 23 Mar 2012 om 23:40 ----------

waarom zou hij dat doen dan? waarom zou hij zo dicht onder z'n max moeten zitten? progressie zit hem niet altijd in de getilde gewichten. een max 3-tje is een groot verschil met 5x3x... Nu heeft hij de ruimte om wekelijks te verzwaren als hij 5x3 blijft trainen (hint @ McM) ;)

Yo man :p

beste training weer bigmc! geen griepjes of virusjes meer in het lijf?

Lekkah veel volume gozer :cool:
Dat krijg je als je buffer bent als de instructeur, dan laten ze je gewoon stikken (letterlijk & figuurlijk) :mad:

Dat probleempje met je hand, daar heb ik af en toe ook last van vooral na een zware MP of zoals jij doet met de SBP.
Net of er een spier strak gespannen staat en als de stang daar op drukt dan begint het te branden.

• #6.497
beste training weer bigmc! geen griepjes of virusjes meer in het lijf?

Cheers Bart, nee ben weer helemaal de oude.

Lekkah veel volume gozer :cool:
Dat krijg je als je buffer bent als de instructeur, dan laten ze je gewoon stikken (letterlijk & figuurlijk) :mad:

Dat probleempje met je hand, daar heb ik af en toe ook last van vooral na een zware MP of zoals jij doet met de SBP.
Net of er een spier strak gespannen staat en als de stang daar op drukt dan begint het te branden.

Gheghe naja die gasten worden er in principe voor betaald om mensen te helpen dus screw hen. En t was een rare drukkende pijn die soms doorstraalde naar t middenvoetsbeentje van mn ringvinger ofzo. Merkte smiddags al dat ik iets verdraaid had ofzo dus ik heb t niet met trainen gedaan. Maar komt wel goed :)

Goed dat je weer de oude bent, kan je weer volle gas vooruit gaan! ;)
Mooi volume weer, je trainingen staan meestal wel erg goed vol, smooi om te lezen!

Wel klote van die instructeur, tijd voor een pak rammel zou ik zo zeggen! :D

En ohja, :roflol: @ dips :p

Good to see the old Mc. working out again!

Mooie gewichten gozer! En een goed weekend! Nog overwogen naar het NK in Schiedam te gaan?

• #6.500
Goed dat je weer de oude bent, kan je weer volle gas vooruit gaan! ;)
Mooi volume weer, je trainingen staan meestal wel erg goed vol, smooi om te lezen!

Wel klote van die instructeur, tijd voor een pak rammel zou ik zo zeggen! :D

En ohja, :roflol: @ dips :p

Vol gas it is! En heb je de comments @ dips wel gelezen? Jij vind het leuker als ik forceer en weer weken geen schouders kan trainen ofzo ???

Good to see the old Mc. working out again!

Mooie gewichten gozer! En een goed weekend! Nog overwogen naar het NK in Schiedam te gaan?

:) Thanks baas, jij ook. En ik kan de centen ff niet zo goed misen, vind €30+ wel erg veel voor een vermakelijk middagje zeker gezien de helft vrouwenklassen zijn waar ik me toch minder in interesseer.

Terug
Naar boven