Born Twitchy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 274
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je had gewoon na die training een half uur moeten hardlopen en dat een hafl jaar volhouden - dan ben je pas echt rocksolid

Tijdens t benchen trouwens wat last van de muis van mn rechterhand, daarom geen CGBP gedaan. Waarschijnlijk zo weg.Heb t ff opgezocht, vorige keer dat ik heb gebenched had ik een tijdje niet kunnen trainen. Toen 1x12x60kg gebenched, daarvoor 5x3x72.5kg en daarvoor 5x3x67.5kg Volgens mij ben je in de war. En wat dan nog, ik plak er elke week 2.5 of zelfs 5kg op sinds mn nieuwe schema.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/op-naar-sterren-daar-voorbij-229813/index321.html#post6569935
. leek me alleen erg licht omdat ik laatst hier dus 3x85kg voorbij zag komenwaarom zou hij dat doen dan? waarom zou hij zo dicht onder z'n max moeten zitten? progressie zit hem niet altijd in de getilde gewichten. een max 3-tje is een groot verschil met 5x3x... Nu heeft hij de ruimte om wekelijks te verzwaren als hij 5x3 blijft trainen (hint @ McM)oke 85kg dan. Dan zou je tog wel 5x3x80kg kunnen proberen? Zeg maar een flink verschil 72.5kg of 85kg.

En 5x3 is altijd heavier dan 1x3
Sinds mn nieuwe schema was t ff zoeken naar werkgewicht voor een ander rep schema, sinds dien elke workout 2.5 of 5kg bij op geteld dus ik ga zo lekker door tot de 100 
waarom zou hij dat doen dan? waarom zou hij zo dicht onder z'n max moeten zitten? progressie zit hem niet altijd in de getilde gewichten. een max 3-tje is een groot verschil met 5x3x... Nu heeft hij de ruimte om wekelijks te verzwaren als hij 5x3 blijft trainen (hint @ McM)![]()

beste training weer bigmc! geen griepjes of virusjes meer in het lijf?
Lekkah veel volume gozer
Dat krijg je als je buffer bent als de instructeur, dan laten ze je gewoon stikken (letterlijk & figuurlijk)
Dat probleempje met je hand, daar heb ik af en toe ook last van vooral na een zware MP of zoals jij doet met de SBP.
Net of er een spier strak gespannen staat en als de stang daar op drukt dan begint het te branden.

Goed dat je weer de oude bent, kan je weer volle gas vooruit gaan!
Mooi volume weer, je trainingen staan meestal wel erg goed vol, smooi om te lezen!
Wel klote van die instructeur, tijd voor een pak rammel zou ik zo zeggen!
En ohja,@ dips
![]()

Good to see the old Mc. working out again!
Mooie gewichten gozer! En een goed weekend! Nog overwogen naar het NK in Schiedam te gaan?
Thanks baas, jij ook. En ik kan de centen ff niet zo goed misen, vind €30+ wel erg veel voor een vermakelijk middagje zeker gezien de helft vrouwenklassen zijn waar ik me toch minder in interesseer.