- Waardering
- 426
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 100kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zuur in de hams zeker?goede training zo baas - db rows zijn mooie gewichten ook. deze lijn doortrekken en voorlopig niet teveel met je schema klooien
En vandaag ivm drukte ff wat omgegooid, had haast ook. Misschien ff deloaden qua pendlays, vorige keer werd al moeilijk om strict uit te voeren.

Bedankt voor deze gratis testo boost
Strafreps, jonge toch, je blijft een vreemde snuiter
Wel mooie DB rows, heb ze vandaag ook gedaan, met een pak minder gewicht als jij! Vind de Pendlay Rows wel een beetje 'weird', kan je niet beter wat minder weight pakken en wat meer reps doen? 1 en 2 lijkt me toch net iets te weinig... of was het een 1RM test?
*gaat snel de getallen aanpassen in zijn log*
Sterk die pendlay rows man! zag je nog lopen trouwenshoop dat ik haar ook binnenkort zie lopen..
http://i40.tinypic.com/33v2c1c.jpg
Haha waar dan? Lol @ pic.De afgelopen trainingen zien er lekker solid uit, idd strong deadlift serie en pull-ups en......... sorry ik raakte ff afgeleid![]()

Prima trainingen McM! En wat sjaak zegt, al denk ik meer dat als je wat meer structuur in je dagelijks leven hebt, de rest volgt.![]()
, denk dat we daar ongeveer gelijk zitten qua niveau
. Hoe zit het met de massa op de legs? Waarschijnlijk ook lange benen? Vind dat het qua kracht soms moeilijker is maar de massa valt best mee met momenten dan :'). Zie ook dat we even groot zijn en even veel wegen
, ben ook wel eens benieuwd naar nieuwe pics!
. Moet kunnen bro
. Livin the good life
.Mooie squats MC, denk dat we daar ongeveer gelijk zitten qua niveau
. Hoe zit het met de massa op de legs? Waarschijnlijk ook lange benen? Vind dat het qua kracht soms moeilijker is maar de massa valt best mee met momenten dan :'). Zie ook dat we even groot zijn en even veel wegen
, ben ook wel eens benieuwd naar nieuwe pics!
Hehe en nog altijd aan de zuip. Moet kunnen bro
. Livin the good life
.
Volgens mij heb ik wel lange ledematen idd. Is allemaal relatief hè
Qua massa vind ik bovenbenen een sterk punt van mn fysiek. En ik zit inmiddels rond de 83 dus we verschillen wel denk ik maar begin ook eindelijk droog te worden. Pics komen aan t eind van mn cut, duurt nog wel een maandje denk ik 

weet ik bigmacen daardoor kom jij er ook wel, mensen die snel tevreden zijn halen nooit het maximale uit hun kunnen!
ze hadden bij ons di. avond ook al curling op staan... gelukkig geen cardio moeten doen
Lekkere squat. Hoe zit het met diepte/techniek?
Diepte is ongeveer par, techniek volgens mij redelijk steady. Zou je eigenlijk aan Sjaak moeten vragen, die kan dat beter beoordelen.Voor een weak mindset toch gruwelijke squat's!!
Wanneer doe je eens pic's![]()

Maar had wel zin