XXL Nutrition

Op naar de sterren, en daar voorbij

zuur in de hams zeker? :p goede training zo baas - db rows zijn mooie gewichten ook. deze lijn doortrekken en voorlopig niet teveel met je schema klooien

wahaha, die strafreps!

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.523
Strafreps, jonge toch, je blijft een vreemde snuiter :p

Wel mooie DB rows, heb ze vandaag ook gedaan, met een pak minder gewicht als jij! Vind de Pendlay Rows wel een beetje 'weird', kan je niet beter wat minder weight pakken en wat meer reps doen? 1 en 2 lijkt me toch net iets te weinig... of was het een 1RM test?

*gaat snel de getallen aanpassen in zijn log*

Sterk die pendlay rows man! zag je nog lopen trouwens ;) hoop dat ik haar ook binnenkort zie lopen..

fuaark die deadlift man! Erg goed ;)

De afgelopen trainingen zien er lekker solid uit, idd strong deadlift serie en pull-ups en......... sorry ik raakte ff afgeleid :D

gaat weer lekkah hiero :roflol:

Prima trainingen McM! En wat sjaak zegt, al denk ik meer dat als je wat meer structuur in je dagelijks leven hebt, de rest volgt. :P

• #6.531
Ook na 2 PWO-pillen en 3 bakken pleur niet vooruit te branden. Was zo druk dat ik noodgedwongen 5 minuten op de crosstrainer heb staan opwarmen. Gelukkig was er curling op tv. Nuff said.

Squat
10x20kg
5x50kg
5x70kg
3x90kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg
3x110kg

Weak mindset vandaag.

Leg Curl Deadlift van zaterdag zat nog in mn onderrug dus geen deadlifts deze keer.
12x40kg
6x45kg
10x35kg

Legpress Plate Loaded
8x140kg
6x170kg
6x190kg
6x190kg
6x190kg

Superset Leg Extension (Plate Loaded), Hyperextension
12x60kg ss 12xBW+10kg
15x50kg ss 12xBW+10kg
15x50kg ss 12xBW+10kg

Standing Calfraise Met hold
12x120kg
12x120kg
12x120kg

Hanging Crunch
8xBW
8xBW

Dat was m wel weer. Geen impressive weights maar ben goed leeg, pijnlijke pomp in mn onderrug na die hypers.

Strafreps, jonge toch, je blijft een vreemde snuiter :p

Wel mooie DB rows, heb ze vandaag ook gedaan, met een pak minder gewicht als jij! Vind de Pendlay Rows wel een beetje 'weird', kan je niet beter wat minder weight pakken en wat meer reps doen? 1 en 2 lijkt me toch net iets te weinig... of was het een 1RM test?

*gaat snel de getallen aanpassen in zijn log*

Nee 5x5 was t plan. Vorige keer was 5x5x67.5kg al behoorlijk pittig en iets minder strict, tel daar een zure onderrug en jetlag van een intensieve studieweek bij op... Volgende keer waarschijnlijk pendlays deloaden naar 65kg.

Sterk die pendlay rows man! zag je nog lopen trouwens ;) hoop dat ik haar ook binnenkort zie lopen..

http://i40.tinypic.com/33v2c1c.jpg

Nou vond ze er dus niet echt uitknallen zoals hierboven beschreven :P Haha waar dan? Lol @ pic.

fuaark die deadlift man! Erg goed ;)

Cheers Qui!

De afgelopen trainingen zien er lekker solid uit, idd strong deadlift serie en pull-ups en......... sorry ik raakte ff afgeleid :D

FOCUS! :p

Prima trainingen McM! En wat sjaak zegt, al denk ik meer dat als je wat meer structuur in je dagelijks leven hebt, de rest volgt. :P

Jup, zit verbetering in. Zoals ik al zei heeft een intensief studieweekje met 15 uur slaap in 4 dagen en o.a. een nacht doorhalen en wat aan de zuip en een kater toen t allemaal voorbij was niet echt geholpen. En over mn lowerbodytrainingen ben ik niet tevreden, ik weet die focus niet te pakken met t squatten... Misschien eens legpressen voor ik squat, daar voel ik opzich wel wat voor.

Mooie squats MC :D, denk dat we daar ongeveer gelijk zitten qua niveau :). Hoe zit het met de massa op de legs? Waarschijnlijk ook lange benen? Vind dat het qua kracht soms moeilijker is maar de massa valt best mee met momenten dan :'). Zie ook dat we even groot zijn en even veel wegen :p, ben ook wel eens benieuwd naar nieuwe pics!

Hehe en nog altijd aan de zuip :D. Moet kunnen bro :). Livin the good life :p.

beste training voor een weak mindset!

• #6.534
Mooie squats MC :D, denk dat we daar ongeveer gelijk zitten qua niveau :). Hoe zit het met de massa op de legs? Waarschijnlijk ook lange benen? Vind dat het qua kracht soms moeilijker is maar de massa valt best mee met momenten dan :'). Zie ook dat we even groot zijn en even veel wegen :p, ben ook wel eens benieuwd naar nieuwe pics!

Hehe en nog altijd aan de zuip :D. Moet kunnen bro :). Livin the good life :p.

Yo man :D Volgens mij heb ik wel lange ledematen idd. Is allemaal relatief hè :P Qua massa vind ik bovenbenen een sterk punt van mn fysiek. En ik zit inmiddels rond de 83 dus we verschillen wel denk ik maar begin ook eindelijk droog te worden. Pics komen aan t eind van mn cut, duurt nog wel een maandje denk ik ;)

En af en toe moet kunnen he, in whisky zitten niet zo veel cals als in jou pinten :D

beste training voor een weak mindset!

Ben niet snel tevreden ;)

Lekkere supersets.:)

weet ik bigmac:) en daardoor kom jij er ook wel, mensen die snel tevreden zijn halen nooit het maximale uit hun kunnen!

:roflol: ze hadden bij ons di. avond ook al curling op staan... gelukkig geen cardio moeten doen :D

Lekkere squat. Hoe zit het met diepte/techniek?

Voor een weak mindset toch gruwelijke squat's!!

Wanneer doe je eens pic's :rolleyes:

• #6.539

:)

weet ik bigmac:) en daardoor kom jij er ook wel, mensen die snel tevreden zijn halen nooit het maximale uit hun kunnen!

Zo is dat!

:roflol: ze hadden bij ons di. avond ook al curling op staan... gelukkig geen cardio moeten doen :D

Lekkere squat. Hoe zit het met diepte/techniek?

Ja wazige shit he :P Diepte is ongeveer par, techniek volgens mij redelijk steady. Zou je eigenlijk aan Sjaak moeten vragen, die kan dat beter beoordelen.

Voor een weak mindset toch gruwelijke squat's!!

Wanneer doe je eens pic's :rolleyes:

Dank! Pics komen aan t eind van mn cut, nu eens een keer doorzetten tot die sixpack eruit knald potdorie! Contouren zijn al te zien maar foto's duurt nog wel een maandje ;)

Was overigens vandaag push van plan maar lag na 4en in mn bed en mn gym was tot 2u open... Morgen extrahard knallen. Opzich niks mis met een extra rustdagje, als ik morgen push doe heb ik 4x getrained in 6 dagen :) Maar had wel zin :sad:

Laatst bewerkt:
Wie had er gewonnen met curling?

Had dinsdag in de middag getraind, dus heb het helaas niet gezien.

Terug
Naar boven